Chat

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

Re: Chat

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Pe Elo 08, 2008 8:05

Minulla ei ole kerta kaikkiaan ollut mitään tekemistä koko päivänä. :( Tuhlaan viimeiset lomapäiväni siis sillä että tuijotan tietokoneen ruutua ja odotan että jollain sivulla tapahtuu jotain...

Masentavaa.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » La Elo 09, 2008 9:02

Huijui, pitää mennä jonkun hyypän 80 vuotis syntymäpäiville O_O ja isosiskoni laittoi minulle juuri meikkiä naamaan, apuapua, ihmisten ilmoille tämän näköisenä!
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » La Elo 09, 2008 9:40

Laitapa sitten minulle kuva minkälaisena lähdit. xD

Olen tehnyt urotyön. Siivosin huoneeni! Osaan aina yllättää kaikki, jopa itseni. Ja toinen urotyö: Heräsin tänään puol 9. Nyt on hiukan tylsää. Täytyy tänään pyöräillä uudelle koululle, jotta osaan mennä sinne ekana koulupäivänäkin. :mrgreen: Onneks sentän 9.00 ettei suoraan 8.00 Enää se ei harmita kovinkaan paljon, paitsi vähän.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » La Elo 09, 2008 2:18

Hitoolainen...

Kiina mennä voitti Espanijan naisten koriksessa. Huomenna alkaa miesten koris jossa USA jolla on tietenkin huippu jengi. En muista oliko Iverson mukana, mutta kummiskin, hyviä pelaajia.

Kone yhä reistaa avaamisessa. Äsken se puhui jonkin kiintolevyn tarkastamisesta tai jotain, ja kun sen pisti tarkastamaan, niin yhteys näyttöön katosi kesken toisen vaiheen. Hjälp, please.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » La Elo 09, 2008 3:40

leevi.talikka kirjoitti:Kone yhä reistaa avaamisessa. Äsken se puhui jonkin kiintolevyn tarkastamisesta tai jotain, ja kun sen pisti tarkastamaan, niin yhteys näyttöön katosi kesken toisen vaiheen. Hjälp, please.

Kuulostaa samoilta oireilta kuin mitä tässä koneessa oli. Tämä kone vietiin huoltoon, ja suosittelisin sitä sinullekin.
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » La Elo 09, 2008 3:51

En viitsi seurata olympialaisia koska:
a) en katso televisiota
b) liian kaupalliset kisat.
kirja kirjoitti:Tämä kone vietiin huoltoon, ja suosittelisin sitä sinullekin.

Voisinhan mäkin sen korjailla mutta eri asia on, että tykkääkö sepen vanhemmat kun tuun räpeltää siihen jotain.. Itelläki pienoinen onghelma koneen kanssa, tai no, itse aiheutettu tottakai. Innostuksissa nostin cellun kellot 3,24ghz ja en pääse enää biossista eteenpäin kun käy niin kuumana. Kerran setupiin pääsin ja siellä jumitti. Pitää hankkia toinen pöytätuulari. Onneksi käyn maanantaina hakee pari kampaa ddr:ää enolta.
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » La Elo 09, 2008 4:38

Seppo Paarma kirjoitti:En viitsi seurata olympialaisia koska:
a) en katso televisiota
b) liian kaupalliset kisat.
kirja kirjoitti:Tämä kone vietiin huoltoon, ja suosittelisin sitä sinullekin.

Voisinhan mäkin sen korjailla mutta eri asia on, että tykkääkö sepen vanhemmat kun tuun räpeltää siihen jotain.. Itelläki pienoinen onghelma koneen kanssa, tai no, itse aiheutettu tottakai. Innostuksissa nostin cellun kellot 3,24ghz ja en pääse enää biossista eteenpäin kun käy niin kuumana. Kerran setupiin pääsin ja siellä jumitti. Pitää hankkia toinen pöytätuulari. Onneksi käyn maanantaina hakee pari kampaa ddr:ää enolta.

No jos sä otat ton kuoren pois ja katot mättääks koneessa sisällä mikään nii ei niiden tartte edes tietää mitään siitä, mutta toinen asia on jos rupeet säätää niiden kellojen kanssa... En haluaisi räjäyttää koko huonetta.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » La Elo 09, 2008 6:12

leevi.talikka kirjoitti:No jos sä otat ton kuoren pois ja katot mättääks koneessa sisällä mikään nii ei niiden tartte edes tietää mitään siitä, mutta toinen asia on jos rupeet säätää niiden kellojen kanssa... En haluaisi räjäyttää koko huonetta.

Hei katotaan jos siin on joku kampa huonosti kiinni niin se voi jo aiheuttaa ongelmia bootissa. Itselläni sama kun wintikkaa asentelin niin kyllä se hellä painallus tai koko kamman irti repiminen yleensä auttaa.. itselläni oli väärää mallia kampa, mutta sulla ei voi sitä ongelmaa olla. Eli se on varmaan irti. Myös näyttis voi olla huonosti kiinni, paitsi jos sulla sattuu oleen joku sukka integroitu. Varmaan kiellät uusien osien asentamisen? :p
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » La Elo 09, 2008 6:24

Pekingin olympialaisethan ovat taasen käynnissä. Avajaiset olivat eilen, ja kestivät kai 3h 59min. Hieman olisi voinut tiivistää...
YLE muuten voisi näyttää kilpailuja TV1:lläkin, niin todennäköisesti kolmella kanavalla olisi jokaiselle jotain.
~kirja
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » La Elo 09, 2008 7:02

Meikä on meikä.

Kunnon viesti rumbaa yritetään S.Purqun kaa saada aikaan.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » La Elo 09, 2008 7:07

Voi ----- voi voi voi. Nythän se emolevy rupes piippaan siihen tahtiin että virtajohto pois ja äkkiä. Nyt oli kysyttävä neuvoa itse V. Aholta.
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Su Elo 10, 2008 7:30

Pikkusiskot sitten osaavat aina ärsyttää, kun sitä vähiten kaipaa. Onko kenellekään pikkusisarusta, joka on kuin enkeli? Minun pikkusiskoni ei todellakaan ole mikään enkeli, prinsessasta puhumattakaan.

Viimeinen lomapäivä... Olen ihan sokissa. Huomenna meen ylä-asteelle. Pelottavaa...
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja kirja » Su Elo 10, 2008 9:20

Omppuli kirjoitti:Onko kenellekään pikkusisarusta, joka on kuin enkeli? Minun pikkusiskoni ei todellakaan ole mikään enkeli, prinsessasta puhumattakaan.

Aivan samaa mieltä.

Viimeinen lomapäivä.Täksi päiväksi on säästetty pyöräilyä, suunnistusta, nettiä, lukemista ja olympialaisia. Mitenköhän Tarvehuoneen atiivisuuden käy koulujen alkaessa? :)

~kirja
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Su Elo 10, 2008 9:42

Meillä alkaa kai vasta tiistaina skole. Itse aattelin paiskia enemmän duunia koulussa ja näinollen siis vähemmän koneella oloa.
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Elo 10, 2008 10:01

Maah.. viimeinen vuosi ylä-asteella alkaa... pelottavaa :S :DD No, saapahan ainaki talloa kaikki seiskat ja kasit jalkoihin xD
Huomennahan se koulu alkaapi, ja täytyy se varmaan panostaa nyt oikein kunnolla, niin saapi hyvän päättötokarin :D

Juups juups, toivottavasti tarvis ei täysin kuole, mutta eihän sitä tiedä ..

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Su Elo 10, 2008 10:41

Seppo Paarma kirjoitti:Voi ----- voi voi voi. Nythän se emolevy rupes piippaan siihen tahtiin että virtajohto pois ja äkkiä. Nyt oli kysyttävä neuvoa itse V. Aholta.

Heh. Toimii taas kun pääsin setupiin tipauttaa kellot onnenkantamoisella. Tosin aluksi oli sellainen pikku pikku problemo että näyttö näytti valkoisen keltaisena. No ei siinä mitään, näytön plugista yksi piuha suoraksi ja kallistus vasempaan niin taas toimii kuin unelma.
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Elo 10, 2008 10:42

Ei tarvis kuole, minusta sillä on nyt uusi elämä. Uutta (toistaiseksi puhumatonta) porukkaa ollaan saatu ja vanhatkin on aktivoitunut huomattavasti. Pyrin taas ennen kouluun menoa käymään nopeasti koneella ja sitten koulun jälkeen ehkä ehtii jotain :D Illalla sitten taas kun "kaikki muutkin tulee tarvikseen" ni voidaan taas riidellä mesessä jne, mitä ennenkin. Eli tarvehuone ei kuole, mutta varmasti kuolee jos Gusti aikoo tehdä sen mitä aikoi tehdä :O

Aark, tänään katsoin sitä naisten pyöräilyjuttua tveestä, niin olin loppumetreillä ihan paniikissa kun italialainen ja ruotsalainen oli sen jonkun perässä kiinni O_O onneksi se joku silti voitti :D Suomalaiset saisi vähän parantaa mitaliasemiaan :D
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Su Elo 10, 2008 12:26

Sieppeli kirjoitti:Ei tarvis kuole, minusta sillä on nyt uusi elämä. Uutta (toistaiseksi puhumatonta) porukkaa ollaan saatu ja vanhatkin on aktivoitunut huomattavasti. Pyrin taas ennen kouluun menoa käymään nopeasti koneella ja sitten koulun jälkeen ehkä ehtii jotain :D Illalla sitten taas kun "kaikki muutkin tulee tarvikseen" ni voidaan taas riidellä mesessä jne, mitä ennenkin. Eli tarvehuone ei kuole, mutta varmasti kuolee jos Gusti aikoo tehdä sen mitä aikoi tehdä :O

Aark, tänään katsoin sitä naisten pyöräilyjuttua tveestä, niin olin loppumetreillä ihan paniikissa kun italialainen ja ruotsalainen oli sen jonkun perässä kiinni O_O onneksi se joku silti voitti :D Suomalaiset saisi vähän parantaa mitaliasemiaan :D

Purjehduksessa ollaan tällä hetkellä kokonais kilpailussa toisia... Naisten puolella.
Se oli iso-britanialainen joka sen naisten zygäilyn vei. Oon slangi miehiä, hei. USA vs. Kiina koris ottelu 17.15, kannattaa katsoa, kun kaikki Lebron Jamesit ja muut vie siellä kinuskeja. Kaiken lisäksi vielä suomalainen tuomari.

Minä veikkaisin, että Tarvehuone (isolla :mrgreen: ) aktivoituu vain entisestään.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Su Elo 10, 2008 4:52

Jees. Kävin hakee pari muistipiiriä ja nyt on muistipäivityskin valmis tässä ilmaiskoneessa. Vähän kelloja ja tää pelaa jo ihan hyvin jotain 2007 vuoden pelejä.
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » Ma Elo 11, 2008 10:14

Viikko alkoi heti mukavasti. Huomenna olisi tarkoitus mennä suunnistamaan taasen. :)

sijoitus: 47 / 684 ^^
Tuo linkki ei jostain syystä avaudu nyt kuin Mozillalla, mutta Googlehausta ACT Fantasy football, niin sain sen auki Mozillalla.

~kirja
kirja
Valkokärpässieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto