Chat

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

Re: Chat

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ma Heinä 06, 2009 1:38

Kunhan Stargaten kasikausi tulee postiin, käyn noutamassa sen keskikylästä, ja samalla haen mahottoman läjän karkkia, käyn kirjastossa lainaamassa nuo kaksi kirjaa. Pitää saada joku jatkis aktiiviseksi. Mutta kirjoittakaa ihmiset vaikka tuohon Kohti Kotia-jatkikseenkin!
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ma Heinä 06, 2009 3:43

On sitä vanhaa kunnon jatkista aina kiva muistella joskus, siinä oli hyvä fiilis. Ei ole tullut luettua koskaan kokonaan uudelleen. Mutta oli hienoa että se säilytettiin sinne arkistoihin. Jotenkin en enään pidä omista kirjoituksistani siinä.

Tuohon uuteen jatkikseen perustuvaa kirjaa en tunnekkaan, joten siihen hyppääminen tuntuu vaikealta. No, kattoo.
En ole koskaan lukenut sitä Kotia kohti-jatkista :roll:. Se kyllä vaikuttaa edennen pitkälle, joten olisi hyvä jos sitä saataisiin vielä edemmäs.
Mielestäni Tarvehuone- jatkis oli hauska, mutta näköjään ei saanut innostusta.

//Tuli lainattua kirja kirjastosta.
KuvaKuvaKuvaKuva KuvaKuva
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ke Heinä 08, 2009 12:34

No niin. Nyt se SG-kausi sitten tuli, tuli tosin suoraan kotipostilaatikkoon eikä postiennakolla. Pitääpi silti siellä keskikylässä käydä.

Heti tuli katottua eka levy. ._. Ja nyt on tylsää. Ulkona on ikävän näköistä. Synkkää...

...

...taidan mennä lenkille. ._.
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ke Heinä 15, 2009 3:50

Dumdidam dam dam. Missäs chattiinkirjoittajat on?

Tylsää ._. SG-1:n kasikausi tuli katottua, eikä ysikautta ole vielä suomeksi. Piti sitten ostaa Stargate Atlantiksen 1-kausi :P

Tuo uusi jatkis menestyy kivasti ^^
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Nat » Ke Heinä 15, 2009 6:02

Työt loppu ,työt loppu, työt loppu, loppu, loppu, loppu!!! Hahahaa: DDD Pakko ilmoittaa.
Juu eli hyvää kuuluu^^

Nat
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ke Heinä 15, 2009 7:56

Niin näköjään menestyy :).
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » To Heinä 16, 2009 11:22

Illalla olisi tarkoitus mennä katsomaan Puoliverisen prinssin ennakkonäytös.
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » To Heinä 16, 2009 12:19

Vaihdoinpa taas avataria. Ja nyt on tylsää.
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Heinä 17, 2009 5:32

Mitäh?! Siili oli ennakonäytöksessä, eikä etukäteen mulle kertonu?! Voihan saakeli, nyt oon vihanen! >/ mur..

No joo, en minäkään kai oo sitä täällä hehkuttanu. Mutta siellä olin ja oli kyllä hauskaa, sitä en käy kiistämään x) Tosi harvalla oli nimilappu, mikä ärsytti suunnattomasti! :/

Ja juu, tiistaina tapasin Natin ja Ompun<333 Oli kyllä tosi kiva viimeinki tavata, kauan sitä ootettiinki. Harmi että aikaa oli niin vähän, mut varataan ens kerralla koko päivä eiks juu ;)

Nyt olen Lahdessa serkun luona ja 8 tunnin shoppailupäivä takana... että sillä viisii... :S
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Pe Heinä 17, 2009 8:14

Jos et ole lukenut/katsonut Puoliveristä prinssiä, tai sinua ei yksinkertaisesti kiinnosta, jätä väliin :D Ei sisällä kauheasti spoilereita, mutta varmuuden varalta.
Spoiler:
Noniin, kävinpäs katsomassa Potterin :D Vitsit, oltiin siellä parin vuotislaisen kanssa ja löysimme yhteisen virren: Lets vihataan Potteria ja puolia hyviksista, jee pahikset jyrää, hyvä Voldemort! Eräs katsojista ei pitänyt kun nauroimme ylidraakiselle Dumbledoren kuolokohtaukselle, koska itse ainakin repesin pahasti Severukselle kun se lausui Avada Kedavran, niin tämä ihana henkilö edessämme kääntyi ja melkein huusi: "Turpa umpeen saatanan pellet." Ei enää jaksanut nauraa, eikä kehdannutkaan, kamaan, Dumbbis kuoli, mutta nyt naurattaa sitäkin enemmän. Saatanan pellet? xD Kiitti vaan, olen pelkkä pieni Potterfriikki. (Ei kai se suuttunut siitäkin kun luolakohdassa hoin kuiskaamalla "hukuhukuhuku?") Maailmassa on outoja ihmisiä, anteeksi vain sille henkilölle joka suuttui, mutta jotkut ovat jo itkeneet tarpeeksi Dumbledoren perään.
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Nat » La Heinä 18, 2009 10:41

Hi dudes!

Osa on varmaa ihmetelly ko en oo jutellu mesessä, mut pikkuveli latas jonkun pelin ja sen mukana tuli ihana troijalainen. Eilen äiti vei koneen korjattavaks eli en tuu olemaan vähään aikaan koneella: ( Nytkin oon kaverin luona : D Nähdään sitten taas joskus!

Nat
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » La Heinä 18, 2009 11:26

Kai se tyyppi ei vain päässyt tunnelmaan :),
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Heinä 19, 2009 1:19

Plaaah... hullut ootte kirjottanu jatkista ties kuin paljon!!! o.O Saakeli, haluttais kyllä kirjottaa, mut en viiti hirveen kauaa nuohota tässä serkun koneella ku se niin tylsistyneenä istuu tos vieressä... Mutta mutta... illalla junaan ja huomen kotiin <33 :P Sit otan teidät kiinni ja kirjotan jotain jatkikseen... oottepa muuten saanu mun hahmosta jännän xD Just semmosen ku olisin itekki siitä kirjottanu, tunnette mut liian hyvin :'D

Muuten, tietääkös Sip, että tohon kirjasarjaan on tullu kolmaski osa? ;)

Plaah... joo, nyt meen, mutta mutta. Huomenna oon sit taas toivottavasti kuvioissa mukana... ja saan kannettavan käyttööni!!! <33 Oi kun sitä on ollut niin ikävä :')
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Heinä 19, 2009 1:57

Tietää tietää, luettu on :D Hyvä et siun hahmos on sellanen ku pitääkin Zenz, yritin kovasti olla raivostuttamatta sinua.

Äsken käytiin ulkona "ulkoiluttamassa Sipiä ja samalla vähän venettäkin" Iskän nerokas juoni saada meikäläinen ulos tunniksi: mennään ajamaan venettä. Oli ihan kivaa, keli on mitä paras, tuuli just sopivasti ja löytyi sopivan haastava sudoku jota ratkoa kannen alla ;D

//
Jakesti sanoo:
Aa.
Del monte.
Snidget sanoo:
aa.
pähkinäpussi
ja piste
Jakesti sanoo:
Aa.
Chilipähkinä.
Snidget sanoo:
Aa.
Jakesti sanoo:
*tässäolihymiö*
Snidget sanoo:
pähkinä.
Jakesti sanoo:
Nut.
Nuts!
NATS!
Hih Nat.
Sense. This Gusti makes none.
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ti Heinä 21, 2009 9:05

Arvatkaa mitä? Gust on täällä! Ihan mun vieressä! Olen ensimmäinen! Ootte varmaan tosi kateellisia. xDDD
Mut sellaista se on. Nyt taidankin olla se, joka on tavannu eniten tarvislaisia. Nat, Zenz ja Gust. Ja nyt tapaan Gustin jo toista kertaa. Wihii!
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ti Heinä 21, 2009 9:07

^^

Lällällää. Taas Omppua tapaamassa! Ja hei, täällä on taas botteja,olen lomalla. ò_ó Ja lomamatkalla.
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » To Heinä 23, 2009 5:16

Mulla on tylsää. Sais jo koulu alkaa niin tulis ees jotain tekemistä... Kävin pyöräilemässä järvenrannalla, mutta eipä sekään tylsyyttä poistanut. Kaverikaan ei ollut kotona, kukaan ei ole kirjoittanut mun jälkeen jatkikseen, ei ole inspistä kirjoittamiseen tai piirtämiseen, pelaaminenkaan ei innosta. :|
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » To Heinä 23, 2009 6:00

:(((

Mulla on kans tosi tylsää... mut kohta alkaa onneks taas työt, niin on joku kiintopiste joka päivä. Ja sit alkaa koulu, tosin se kyllä pelottaa vähäse.. :S Ja kirjoittaisin kyllä jatkikseen, mutta tuntuu vaan et en osaa enää eikä inspiraatiota ole ollenkaan :/
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Nat » To Heinä 23, 2009 6:45

Mulla on traumoja vaatteista o.o Mauri-kauluspaitoja ja Ismo-kapreja miljoonia. Ne oli niin kamalan mauttomia ja tylsiä vaatteita. Vielä huomenna Voldun kauppaan töihin sitte on viikonloppu*hiljainen kiitosrukous*. Mun skootteri ei oo vieläkään kunnossa, vaikka se luvattiin perjantaiks valmiiks. En voi mennä minnekään, viikonlopuks on luvattu vesisadetta, kotona on tylsää, kohta loma on loppu, ei oo aikaa tehä mitään jne... angstangstangstangstangst etc...
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Pe Heinä 24, 2009 5:09

AAH nyt on kyllä ollut kaksi tylsintä päivää ikinä. Ei näy ihmisiä mesessäkään. Ei inspistä kertakaikkiaan mihinkään...

Sori kun valitan näin paljon...
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto