Chat

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

Re: Chat

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Elo 25, 2009 4:59

Siis eilenhän oli minun syntymäpäiväni, mutta niin oli myös erään isomman ja kivemmankin asian: Tarvehuoneen <3<3<3 Hyvää syntymäpäivää tarvehuone, kaksi vai kolmeko sitä nyt täytettiin?
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Elo 25, 2009 3:23

Onnea sipi <3 ^^
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja kirja » Ti Elo 25, 2009 5:25

Väärä topic. Kyllähän kärpässienen pitäisi se tietää. ;)

~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Elo 25, 2009 7:20

No spämmiksi tän topicin viestit on menny muutenki niin mitä väliä? Etenki ku tarvis on toinen jalka haudassa...
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sepe » Su Syys 06, 2009 7:36

Siitä on jo aikaa... kun viimeks meitsi täällä vieraili. Kyllä täällä näyttää muutama kaveri viellä käyvän ja sepäs hienoa. Että juu.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Syys 06, 2009 8:33

Sepeeee! Ei ole sinua näkynyt aikoihin! Alkaa jo kaivata sinun säätämistäsi tässä kuoleessa ilmapiirissä!

Joo... Tänään pitäisi pistää jatkiskilpailun tulokset teille immeisille näkyviin. Vitsit, ei jaksa ;D Pakko mikä pakko.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Su Syys 06, 2009 6:33

No oli sitä nyt ihan pakko tulla vähä vieraileen.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ma Syys 07, 2009 6:32

Oli mukava yllätys tämä viestien määrä.
KuvaKuvaKuvaKuva KuvaKuva
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Syys 09, 2009 10:05

Arvatkaa missä kirjoitan tämän? Ei, ei ruotsin- tai minkään muunkaan tunnilla. Tai, no melkein. Joo, olen kotona. Ei, en ole kipeäkään ;D Nyt on nimittäin niin, että meillä on liikkatunti, opettaja tuli ennen tunninalkua miun luo sellai: "Sisko, haluutsie tehä jotain omaa, vaikka mennä sauvakävelee, kävelee vai ootsie mielummin yleisurheilua noitten poikien kanssa." Siis valinnaisliikasta kyse. No, minäpä sitten siihen:
"Jos tökkäät miulle sauvat käteen ni voin mie lähtee kävelee." Ja sehän tökkäs ne käteen, ni miehän lähin - kotiin ;D Kohta lähen kyl takas koululle, kierrän vähän tuolta huitsin nevadasta, mutta joo... Söin äsken jäätelöä... Miksi kielletty hedelmä on aina se paras? (:
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Nat » La Syys 12, 2009 7:14

Have you seen this girl?

"Niina on varsinainen ilopilleri ja sosiaalisuudessaan aivan yliveto. Hän marssii täyteen opettajanhuoneeseen aivan pokerina ja selvittää, miksi hän on tällä kertaa muiden asioita hoitamassa. Niinan hyväntuulisuus on kadehdittavaa. Niina oppii helposti asiat sitä mukaa kun niitä koulussa ja kotona harjoitellaan. Lukeminen on edistynyt todella hyvin- hän ei aina itsekkään tahdo uskoa kuinka hyvin lukee. Niina on todella aktiivinen tunneilla ja tarinaa riittäisi vaikka kuinka. Joskus jutut ovat niin hatusta vedettyjä, että opettajan pokeri meinaa pettää. Niina syö todella hitaasti- eipä häntä näytä surettavan vaikka kaikki tutut lähtevät ja 6. luokan pojat valtaavat pöydän. Siinä seurassa ruoka näyttää myös maistuvan- en viitsi hoputtaa häntä, joskus olen kysynyt" mitä jos yrittäisit..." Niina on auttavainen ja todella hyväsydäminen tyttö."

Löysin tekstin tänään tutkiessani 1. luokan reissuvihkoa. Meinas itku tulla silmään ko luin tätä. Suretti, kun mietin mihin tuo tyttö oli joutunut ja kuinka paljon muutoksia on tullut. Olin myös liikuttunut opettajan palautteesta(maailman ihanin ope btw) ja aloin kaivata tuota Niinaa.

Nat

Kävin myös katsastamassa kirjoituskilpailun tulokset^^ kerranki ideoistani oli johonkin toivottavasti.
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Zenzibar » La Syys 12, 2009 9:04

:') Joo, mustaki on ton tapanen teksti jossain eskarivihkossa mun opettajalta. Tosi outoa, ettei sitä tyttöä oo näkyny sitte nelosluokan... Samoin mieki kaipaan sitä Jennyä joka olin ja tuntuu etten enää ees tiiä kuka olen. Elämä on sitte kummallista.

Muuten tyypit, kirjottakaa tähtiporttijatkikseen jooko? =) Mun ja Gustin mieliks ^^

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Sepe » Su Syys 13, 2009 10:54

Nat kirjoitti:"Niina on varsinainen ilopilleri ja sosiaalisuudessaan aivan yliveto. Hän marssii täyteen opettajanhuoneeseen aivan pokerina ja selvittää, miksi hän on tällä kertaa muiden asioita hoitamassa. Niinan hyväntuulisuus on kadehdittavaa. Niina oppii helposti asiat sitä mukaa kun niitä koulussa ja kotona harjoitellaan. Lukeminen on edistynyt todella hyvin- hän ei aina itsekkään tahdo uskoa kuinka hyvin lukee. Niina on todella aktiivinen tunneilla ja tarinaa riittäisi vaikka kuinka. Joskus jutut ovat niin hatusta vedettyjä, että opettajan pokeri meinaa pettää. Niina syö todella hitaasti- eipä häntä näytä surettavan vaikka kaikki tutut lähtevät ja 6. luokan pojat valtaavat pöydän. Siinä seurassa ruoka näyttää myös maistuvan- en viitsi hoputtaa häntä, joskus olen kysynyt" mitä jos yrittäisit..." Niina on auttavainen ja todella hyväsydäminen tyttö."

Nättii tekstii, musta tuskin on tommosia kirjoteltu, tosin meitsi nyt on ollu lähes koko ikänsä samanlainen pässi, viimeaikoina vaan kotona hiljentynyt ja muuttanut omaan huoneeseeni täysin. Kiva opettaja teikäläisellä ollut, respect.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ma Syys 14, 2009 4:20

Olen miettinyt miten menisi tuohon jatkikseen, mutta jotenkin tuntuu että en ole tarinan juonessa kiini :/.
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ma Syys 14, 2009 6:17

mihin jatkikseen? Tähtiporttiin? EI siinä mitään juonia tarvita, kehitä jotain omaa jännää! Se on oikeastaan semmonen jatkis, et siihen voi kirjottaa melkein mitä vaan, kun ei sitä koskaan tiiä mitä jostain toisesta maailmasta löytyy ;) Tuu mukaan, tuletuletuletule jooko? 8) <3
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ma Syys 14, 2009 7:06

Zenzibarilla on joku mainoskampanja :). Katon huomenna.
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ma Syys 14, 2009 7:23

:D Ei voi mitään, ku on addiktoitunu niin minkäs teet? 8D
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Syys 14, 2009 8:06

Tiedämme tunteen Zenz, tiedämme tunteen... Muistuttakaa minua niin pistän nuo Natin jatkon alut Jatkisosastolle joskus...
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Syys 15, 2009 1:37

Tiedän että tiedätte :D Ja muuten sip, muistathan laittaa sen Natin jatkiksen jatkon tonne jatkotarinoihin? ;D
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Syys 15, 2009 7:02

AINIIN! Ne Natin jatkikset! Kiitti Zenz, pistänkin ne heti (:
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ma Syys 21, 2009 9:15

Puuh... olen koulussa. Koeviikon toisiksi viimeinen päivä, oli ruotsinkoe aamusta, olin yhdeksältä valmis... sitten kävin kirjakaupassa hakemassa seuraavan jakson koulukirjat (70 euroa 0_0), ja kävin kahvilla. Nyt olen koulun atk-luokassa tylsistymässä, kello on 11 ja minun pitäisi vielä kolmeen asti odottaa että linja-auto tulee ja neljältä olen sitten kotona. Eli kuusi tuntia vapaata tänä päivänä. -_- Tylsistyn hengiltä... Ja huomenna samanlainen päivä... sitten keskiviikko, torstai ja perjantai onkin jo taas täyttä koulupäivää, kun toka jakso alkaa. Ja se jakso on ihan täynnä, seitsemän tuntia päivässä n. kuuden viikon ajan.

Menisipä tämä viikko äkkiä... odottelen seuraavaa lauantaita todella innokkaasti. Mitäs teille kuuluu?
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto