Jatkotarina, jossa myös sinä olet mukana Vol 2

Vanhojen jatkotarinoiden säilytyspaikka.

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ti Syys 18, 2007 6:21

"No kuka liiskaa sitten Voldemortin?" Omppuli kysyi.
"Me kaikki", vastasi Daniel.
"Voisimme hieman suunnitella, miten", Kira sanoi.
"Lähetetään kaikki tappokirous Voldemortiin päin. Voldemort ei ehdi torjua niitä kaikkia", Meenai sanoi.
"En tiennytkään että kotitontut on noin älykkäitä", Daniel tuumasi. Meenai punastui.
"Se on hyvä idea, on vain yksi mutta. Me...", Kira aloitti.
"...emme osaa tappokirousta", Omppuli lopetti huokaisten.
"Me voimme harjoitella!" Pörri sanoi.
"Mitä me yritämme tappaa? Jäniksiä vai?" Omppuli kysyi.
"No jotain pikkueläimiä", Daniel sanoi.
"Meillä on nyt siis suunnitelma. Jos teitä ei nyt haittaa, niin minä menen nukkumaan", Kira sanoi ja lähti.
"Minäkin menen", Omppuli nousi hieman horjahtaen, mutta lähti kävelemään varmoin, joskin hieman ontuvien, askelien kohti portaita. Portailla Omppuli pysähtyi ja katsoi portaita.
"Jos minä kaadun...", Omppuli mumisi. Daniel nousi ylös ja meni auttamaan Omppulia.

Zenzibar katsoi järkyttyneenä äitiään, joka kaatui kuolleena maahan. Sitten hän kohotti raivoisan katseensa isäänsä.
"Sinä tapoit äidin!" Zenzibar huusi. Zebalka seisoi järkyttyneenä ovensuussa ja katsoi kuollutta vaimoaan.
"Sinä et ole enää isäni! Avada kedavra!" Zenzibar huusi.

Gustaffsson käveli edestakaisin Mungon käytäviä. Hän mietti mitä he voisivat tehdä, kun Harry oli kuollut. Heidän pitäisi mennä pikaisesti tuhoamaan hirnyrkit. Hetken vielä mietittyään, Gustaffsson päätti mennä Sieppelin luo.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ti Syys 18, 2007 11:58

Hoitajat yrittivät saada Harryn ruumiin Ronin otteista, mutta Ron vaikutti päättäneen pitää Harryn ruumiista huolta kunnes hänet haudattaisiin. Hoitajat luovuttivat ja jättivät Ronin Nimuen huomaan.
"Sinä voit päästää hänestä irti, kukaan ei aio ryöstää häntä." Nimue yritti.
Ron käänsi vetiset kasvonsa Nimueen.
"Sinä et ymmärrä!" Ron parkaisi, "Miltä sinusta tuntuisi menettää kaksi hyvää ystävää perä jälkeen!?"
Nimue ei ehtinyt vastata, kun yht'äkkiä heidän ympärilleen oli ilmiintynyt kuolonsyöjiä.
"Antakaa hänen ruumis!" Yksi kuolonsyöjistä käski.
"En ikinä!" Ron huudahti ja hänen kasvonsa pursuivat vihaa ja koston himoa ja hän vetäisi taikasauvansa esille. Myös Nimue teki niin.
"Pimeyden lordi haluaa hänet." Kuolonsyöjä sanoi, "Tainutu!"
Ron ja Nimue pyörtyivät.

Kun heidät virvoitettiin, he huomasivat olevansa aivan eri paikassa, Azkabanissa.
"Tervetuloa matalaan majaani!" Voldemort tervehti heitä, "Olette varmaan käyneet täällä ennenkin, kuten teidän ystävännekin, jotka sattuivat karkaamaan ikävästi, mutta te ette pääse karkuun."
Ron ja Nimue katsoivat ympärilleen ja huomasivat kuolonsyöjien vartioivan heitä. Myös heidän taikasauvat oltiin viety.
"Ja kiitos tästä teidän ruumis lahjasta, olen aina halunnut tehdä Harry Potterista manaliuksen!" Voldemort jatkoi, "Ja nyt mikään ei mene pieleen, tällä kertaa eivät ruumiit lennä ikkunasta ulos!"
"Ei!" Kuului piipittävä ääni.
Puhuja oli ollut Peter Piskuilan.
"Mitä nyt Matohäntä?" Voldemort ihmetteli.
"Olen velkaa hänelle, et saa tehdä hänestä manaliusta!" Peter piipitti ja veti taikasauvan esiin, samalla posliinivaasi hajosi Peterin huitaisusta.
"Sinä et voi estää minua, et uskalla." Voldemort sanoi rauhallisesti.
"Avada kedavra!" Peter huudahti, osoittaen Voldemorttia samalla taikasauvallaan.

[Voldemortilla on kyllä yhä hinyrkejä, mutta Peter ei sitä tiedä.]
KuvaKuvaKuvaKuva KuvaKuva
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Ti Syys 18, 2007 1:35

Voldemort nauroi.
"Et sinä minua voi tappaa Matohäntä! Minä olen maailman voimakkain velho!" Voldemort sanoi vihaisesti "Avada Kedavra!" Matohäntä kaatui kuolleena maahan, Nimue kiljaisi.

"Tietääkö joku mihin Nimue ja Ron menivät?" Pörri kysyi.
"Eikös ne menneet hautaamaan Harrya?" Omppuli sanoi.
"Minäkin haluan mennä! Tuleeko muut?" Pörri huudahti.
"Miten me pääsemme sinne? Emmehän me tiedä missä ne on!" Daniel sanoi.
"Tarttukaa minuun! Jos ajattelen Harryn ruumista niin me varmaan pääsemme sinne!" Pörri sanoi. Muut tarttuivat Pörriin.
"Pitäisikö meidän sanoa Gustaffssonille ja Sieppelille?" Kira kysyi.
"Ei tarvitse. Me tulemme pian takaisin!" Pörri sanoi, he ilmiintyivät.
"Voldemort!" Omppuli kirkaisi.
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ti Syys 18, 2007 3:11

Voldemortin leuka näytti putoavan puoli metriä hämmästyksestä alaspäin.
"Mitä! Miten te tänne voitte ilmiintyä, missä minun ilmiintymisenestoni on?" Voldemort karjui.
"Sillä ei ole nyt väliä! Pyhään Mungoon!" Omppuli kiljaisi ja kaikkoontui. Muut tekivät saman, Ron tarttuen Harryn ruumiseen. Voldemort jäi hämmästyneenä paikalleen. Sitten hän kutsui kuolonsyöjänsä luokseen.
"Kuka teistä paviaaninaivoista on mennyt ja ottanut ilmiintymiseston pois päältä?" hän kysyi pehmeästi. Kaikki kuolonsyöjät osoittivat Piskuilanin kuollutta ruumista. Voldemort kirosi ja heitti ruumiin ulos ikkunasta kiroten sen jälkeen lisää.

Zebalka kaatui maahan vihreän valosuihkun osuessa hänen mahaansa. Järkyttynyt ilme ei ehtinyt valua pois hänen kasvoiltaan kun hän kuoli. Zenzibar katseli hetken kuolleita vanhempiaan. Sitten hän vajosi polvilleen ja alkoi itkemään katkerasti.

Samana iltana Draco käveli ympäri Pyhää Mungoa, huolestuneena Zenzibarista. Sitten hän kuuli tutun äänen.
"Draco!" Zenzibar huusi ja hyppäsi halaamaan miestään itkien.
"Zenz, kultaseni, mitä on tapahtunut?" Draco kysyi. Zenzibar nieleksi ja alkoi selittämään.
"Voi ei" Draco sanoi myötätuntoisesti. Zenz itki hänen olkapäätään vasten.

Seuraavana aamuna Sieppeli heräsi. Hän haukotteli ja katseli jalkaansa, jonka parantajat olivat jo hoitaneet kuntoon. Hän oli selvinnyt käärmeenpuremasta.
Gustaffsson nukkui tuolilla hänen vieressään, pää nuokkuen hitaasti nukkumisen tahtiin.
"Onko ketään kotona?" Sieppeli kysyi ja tökkäsi Gustaffssonia, joka hätkähti hereille.
"Huomenia... oletko kunnossa?" Gustaffsson kysyi.
"Ai että olenko?" Sieppeli virnisti ja suuteli häntä. Juuri silloin Sooda astui sisään.
"Ai, köh, anteeksi..." hän mumisi. Sieppeli ja Gustaffsson irtautuivat toisistaan.
"Tulit sitten takaisin Ranskasta?" Gustaffsson kysyi.
"Niinhän minä kerroin. Pierre ei ollut sopiva minulle" Sooda ilmoitti.
"Ikävä kuulla. Mutta kyllä sinäkin vielä jonkun löydät" Sieppeli lohdutti.
"Niin. Mutta minä taidan käydä katsomassa muitakin" Sooda sanoi.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ke Syys 19, 2007 12:31

Sooda poistui ja he jäivät kaksisteeen.
"Enään viikko aikaa löytää hinyrkit." Gustaffsson aloitti keskustelun.
"Niin." Sieppeli sanoi unisesti.
"Väsyttääkö?" Gustaffsson kysyi.
"Vähän." Sieppeli vastasi.
"Sinun täytyy levätä, uni on tarpeen sinulle." Gustaffsson sanoi hellästi.
Sieppeli nyökkäsi, mutta muisti sitten jotain.
"Unohdin kertoa yhden asian." Sieppeli sanoi.
"Mitä?" Gustaffsson kysyi.
"Siitä on aikaa, en muista kunnolla." Sieppeli aloitti, "Mutta näin taas unta siitä poppa-akasta, hän taisi kertoa hinyrkeistä."

Sillä aikaa Azkabanissa Voldemort ja kuolonsyöjät pelasivat pullonpyöritystä. Voldemorttia ei edes pullonpyöritys piristänyt kunnolla.
"Juuri kun olen tappanut Potterin, niin heti tulevat pilaamaan päivän." Voldemort murisi ja pyöräytti pulloa.
Ennen kuin pullo osuin kehenkään oveen koputettiin. Yksi kuolonsyöjistä meni avaamaan. Kaksi kuolonsyöjää astuivat sisään vanha nainen mukanaan.
"Saimme hänet kiini, mutta se oli yllättävän hankalaa." Kuolonsyöjä sanoi.
Voldemort nousi seisomaan ja tuijotti punaisilla silmillään naista.
"Voitte poistua." Voldemort sanoi kuolonsyöjille.
Kuolonsyöjät poistuivat ja Voldemort alkoi puhua sidotulle naiselle.
"Sinä varmaan tiedät mitä väärää olet tehnyt?" Voldemort kysyi.
Nainen ei vastannut, vaan tuijotti Voldemorttia murhaavasti.
"Olet vakoillut minua, tiedän sen, olet ehkä jo kertonut jollekkin hinyrkeistäni, en hyväksy sitä." Voldemort sanoi ja hän tähtäsi taikasauvallaaan Poppa-akkaa, "Kidutu!"
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Syys 19, 2007 2:35

[Minä olen päivän poissa PÄIVÄN ja te olette ehtineet tappamaan minun vanhempani, kadottamaan muististani 2 tuntia ja tehneet minusta murhaajan?! MIhin tämä jatkis onkaan menossa! Okei, saatte kuitnekin anteeksi...]

"Mennään jonnekkin missä voi puhua rauhassa jooko?" Sieppeli sanoi Gustafssonille.
"OKei."
He kävelivät käytävää pitkin, yrittäen löytää tyhjän huoneen. He kuulivat itkua. Se kuului huoneesta heidän edestään.
GUstaffson otti taikausauvansa esille ja astui huoneeseen.
"Zenz! Olet tullut takaisin! Mitä tapahtui, mitä on sattunut?"
Zenzibar lopetti itkemisen ja katsoi Gustaffssoniin. "E-en tiedä."
"Gustaffson katsoi Dracoa, joka piti edelleen kiinni vaimostaan. "Tiedätkö sinä mitä on sattunut?"
"En. Zenzibar tuli luokseni ihan hysteerisenä ja puhui jotain murhaajasta ja... En oikein saanut selvää."
Sieppeli meni Zenzibarin luo. "Kerro nyt ihan rauhallisesti mitä on sattunut."
Zenzibar veti henkeä. "OLen varmaan saanut muistiloitsusta tai jostain, koska päässäni on ainakin parintunnin kokoinen aukko. Muistan vain välähdyksiä, ne kai liittyvät jotenkin Vodemortiin. Se saattoi olla untakin. Viimeksi muistan sen, miten näin isäni murhaavan äitini... ja-" tässä välissä Zenzibar yritti koota itseään. "minä, minä jotenki suutuin ja, minä... minä-" hän nikotteli ja sanoi jotain todella hiljaa.
"Mitä?" Gustaffson tiedusteli ystävällisesti.
"Mi-minä tapoin hänet! MInä tapoin oman isäni!" Zenzibar puhkesi rajuun itkuun.
"Voi Zenz!" Sieppeli huudahti ja halasi tyttöä. Hän ei tiennyt mitä sanoa.
Draco piti tiukasti kiinni vaimostaan ja yritti ymmärtää tämän sanoman.
Ovelta kuului terävä henkäys ja huuto. "Murhaaja! Kuolonsyöjä!" Kaikki kääntyivät katsomaan. Siellä seisoi..
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Syys 19, 2007 5:00

[No vedetäänpä Suskuti taas mukaan tarinaan..]

Suskuti, joka osoitti taikasauvallaan Zenzibaria.
"Suskuti, älä taas aloita!" Sieppeli huokaisi kyllästyneesti.
"Minä kuulin kaiken! Seuraavaksi hän kuitenkin tappaa meidät!" Suskuti huusi.
"Sinä joku, etkö älynnyt, että Zenzi ei tehnyt sitä tahalleen?" Draco tiuskaisi.
"En usko sinua! Olette kaikki kuolonsyöjiä!" Suskuti huusi uudestaan ja rääjytti vieressään olevan maljakon.
"En minä ole kuolonsyöjä.." Sieppeli totesi.
"Ole sinä hiljaa!" Sieppeli huomasi, ettei kukaan muistanut hänen edes olevan siellä. Hän päätti käyttää tilaisuutta hyväksi ja häiritä Suskutia jotenkin.
"Onko viimeisiä sanoja?" Suskuti kysyi ivallisesti. Hän ei huomannut pientä kultaista lintua, joka oli laskeutunut hänen päälleen. Gustaffsson naurahti.
"Mikä noin naurattaa? Sekö että... Au!" Suskuti läppäsi kätensä päälleen. Lintu hyppäsi juuri pois sen alta ja nokki hänen päätään vähän lisää. Dracokin huomasi kultaisen linnun ja häntäkin alkoi naurattaa. Zenzibar katsoi häntä kysyvästi, ja Draco osoitti Suskutin pään päälle. Zenzibarinkin kasvoille levisi hymy. Sieppeli lennähti Suskutin naaman eteen.
"Mikä tuo on?" Suskuti kiljaisi ja yritti hätistää Sieppeliä pois. Zenzibar veti taikasauvansa esiin hymy naamallaan ja tainnutti Suskutin. Sieppeli pyrähti Gustaffssonin olkapäälle.
"Mitäs me hänelle teemme?" Gustaffsson kysyi ja osoitti tajutonta Suskutia.
"Jätetään tänne." Draco ehdotti. Zenzibar pudisti päätään.
"Parempi pyyhkiä hänen muistiaan, että hän unohtaisi äskeisen. Tiedättehän millainen hän on suuttuessaan." Sen sanottuaan Zenzibar lausui muistiloitsun.
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ke Syys 19, 2007 7:11

"Mitäs nyt teemme?" Zenzibar kysyi.
"Minä tiedän muutamia hirnyrkkiä!" Sieppeli sanoi.
"Mitä? Mitä ne ovat?" Draco kysyi heti.
"Voldemortin lentävä linna, muistatteko? Nagini vol. 2, se valtava lohikäärme mikä tuli Puuskupuhin kupista kun se tuhottiin ja huntu. Se on jo meillä, sen voi tuhota tunteettomuusliemellä ilmiintymisen välimaastosta" Sieppeli kertoi.
"Mutta siinähän oli vain neljä, joten jäljellä on vielä yksi kun kerran kannu on tuhottu ja vielä on holvikaari salaperäisyyksien osastolla" Draco sanoi.
"Viimeinen on varmaankin Voldemort itse" Gustaffsson totesi.
"Kerätään koko porukka koolle ja laaditaan suunnitelma" Sieppeli sanoi. Muut hyväksyivät idean.

Myöhemmin he kaikki olivat Vuotavassa Noidankattilassa.
"Viisi hirnyrkkiä, yksi viikko. Emme millään ehdi ajoissa" Daniel totesi.
"Odotas... Käärme ja lohikäärme ovat Azkabanissa, ne voi tuhota samaan aikaan maihinnousussa" Sieppeli kertoi.
"Joten meidän on parasta jakaantua. Yksi ryhmä Salaperäisyyksien osastolle, yksi etsimään Voldemortin linna ja yksi hakemaan sitä tunteettomuuslientä" Omppuli mietti.
"Aivan. Ja linna on muistaakseni lähellä Alppien vuoristoa" Sieppeli muisteli.
"No miten olisi jos minä lähtisin Salaperäisyyksien osastolle katsomaan holvikaarta Sieppelin, Meenain, Soodan ja Suskutin kanssa?" Gustaffsson ehdotti.
"Minä lähden hakemaan sitä kamalaa lientä Omppulin, Sepen, Natin ja Pörrin kanssa" Daniel sanoi.
"Ja loput, eli Nimue, Gertsi, Ron, Zenzibar ja Draco yrittävät etsiä sitä linnaa Alppien läheltä" Gustaffsson sanoi. Suunnitelma hyväksyttiin ja kaikki alkoivat pakkaamaan tarpeellisia tavaroita matkoja varten.
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » To Syys 20, 2007 5:32

"Okei, ovatko kaikki viisi valmiita?" Meenai kysyi ja laski oman porukkansa nopeasti. Sitten hän pudisti päätään.
"Yksi puuttuu.." Hän totesi ja laski sitten uudestaan.
"Muistitko laskea itsesi?" Sooda kysyi. Meenai punastui lievästi ja kertoi, että he voisivat lähteä.
"Ilmiinnytäänkö kaikki yhdessä ja jokainen yksitellen." Sieppeli kysyi.
"Yksitellen.. Heippa!" Suskuti sanoi ja kaikkoontui taikaministeriöön. Muutkin katosivat poksahduksien saattelemana.
Sieppeli ilmiintyi Suskutin jalan päälle. Suskuti oli jumittunut seisomaan paikalleen. Hän ei siis huomannut kovaa kipua jalassaa.
"Sori.. Haloo, onko siellä ketään?" Sieppeli kysyi ja katsoi suuntan mihin Suskutin ilmeetön naama katsoi.
Taikaministeriön aula oli täynnä hälinää. Kaikki juoksentelivat ympäriinsä ja taikaministeri lensi villisti ympäri aulaa. Sieppelin suu loksahti auki.
"Jatketaanko matkaa?" Gustaffsson kysyi. Sieppeli ja Suskuti heräsivät horroksesta. Sitten he kaikki viisi jatkoivat matkaa hisseille.

"Kylmä, kylmä, kylmä, kylmä..." Draco valitti vähän matkan päässä muista. Muut olivat lähteneet hänen valitustaan karkuun, vain Zenzibar jaksoi kuunnella häntä.
"Voisitko vihdoinkin olla hiljaa?" Ron huusi. Draco ei sulkenut suutaan.
"Miten me muka täältä löydämme jonkun ihme linnan?" Hän kysyi.
"No esimerkiksi katsomalla ylöspäin." Gertsi totesi ja katseli ylös. Linna todellakin leijui heidän yläpuollellaan.
"Ja miten saamme tuon tuhottua?" Zenzibar kysyi.
"Ja miten pääsemme tuonne?" Nimue jatkoi.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » To Syys 20, 2007 6:36

[Mulla on taas joku kirjoitusbuumi päällä]
"Taidamme tarvita luudat" Draco tuumasi.

Samalla Omppuli, Daniel, Sepe, Nat ja Pörri olivat juuri onnistuneet ilmiintymään ilmiintymisen välimaastoon.
"Meidän on parempi olla varovaisia, ne miekkahemmot voivat olla täällä" Daniel totesi. Muut nyökkäsivät.
"Öh, missähän se luola taas oli... Omppuli, muistitko ottaa hirnyrkki-hunnun mukaan?" Sepe kysyi.
"Se on repussani" Omppuli sanoi ja he jatkoivat matkaa.
"Tuolla" Nat sanoi ja osoitti kohti luolaa.

"Missähän aulavahti on? Outoa että pääsimme salaperäisyyksien osastolle kenenkään huomaamatta..." Gustaffsson mumisi.
"Tuolla se on!" Suskuti henkäisi. Holvikaari oli heidän edessään.
"Miten me tuo tuhotaan?" Meenai kysyi.
"Minulla on sellainen aavistus että tuosta pitää mennä läpi..." Sieppeli sanoi.
"Minä menen. Kiedon kaiken varalta köyden ympärilleni jotta osaan tulla pois" Gustaffsson sanoi. Ennenkuin kukaan ehti sanoa mitään, hän oli juossut holvikaareen.
Hän tunsi tippuvansa, mutta kun se loppui, hän ei tuntenut törmäystä. Jokapuollella oli vain valkoista tyhjyyttä.
"Onko täällä ketään?" Gustaffsson huhuili.
"Tervetuloa, Gus" sanoi ääni hänen takanaan. Hän kääntyi ja näki Siilinpiikin.
"S-sinä!" Gustaffsson hengähti.
"Aikaa ei ole paljon, selitän nopeasti. Sieluni on nyt kaksiosainen; puolet siitä on osa Voldemortin sielua. Sinun pitää tuhota minut. Mutta pyydän, vie ruumiini pois täältä, hautaa se" Siilinpiikki sanoi.
"Okei" Gustaffsson totesi.
"V-Voldemortin sielunpalanen... minussa... ottaa... vallan... tuhoa se.... NYT!" hän karjui vääntelehtien oudosti.
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » To Syys 20, 2007 11:50

Pörri kurkkasi luolaan ja räjähti nauramaan.
"Mitä siellä on?" Daniel kysyi ja kurkkasi hänkin luolaan "Eihän täällä ole kuin yksi iso pata! Mikä sinua oikein naurattaa Pörri?" Pörri yritti lopettaa nauramisen ja sanoa "En tiedä" mutta hän ei pystynyt, hän vain nauroi koko ajan.
"Hilpeys loitsu?" Omppuli ehdotti ja kaikki katsoivat toisiaan ja yrittivät keksiä koka sen loitsi.
"No tuhotaan se hirnyrkki!" Daniel sanoi ja astui luolaan.
"Tässä on se huntu!" Omppuli antoi hunnun. Daniel pudotti sen pataan. Huntu sinkosi nopeasti padasta ja räjähti miljooniin osiin.
"Se on kai nyt tuhottu?" Sepe sanoi hiljaa.
"Lähdetään! Mennään Pyhään Mungoon jos joku saisi Pörrin lopettamaan nauramisen" Omppuli sanoi ja he kaikkoontuivat.
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » To Syys 20, 2007 5:21

"Tässä, kävin hakemassa ne kylästä" Draco sanoi ojentaen kaikille luudanvarren.
"Mennään" Nimue sanoi. He nousivat nopeasti ja lensivät kohti lentävää linnaa.
"Kuolonsyöjiä vahdissa!" Draco huusi. Linna oli myös aseistettu sodanaikaisin tykein. Raketit lentelivät heidän vierestään, mosahtaen vuoreen.
"Tainnutu!" Zenzibar huusi. Yksi kuolonsyöjä keikahti tajuttomana ja tippui linnasta.
"Laskeudutaan!" Draco huusi ja he laskeutuivat katolle.

Siilinpiikin ruumis muuttui taas kammottavaksi valoa hohkavaksi leijuvaksi hirvitykseksi. Se osoitti yhdellä sormella Gustaffssonia ja lausui jotain mikä jäi pahasti kaikumaan valkoisessa tyhjyydessä. Gustaffssonista tuntui kuin kymmenen jättiläistä olisi juuri lyönyt häntä yhtä aikaa.
"A-au" hän henkäisi. Siilinpiikki lähti uudelleen hyökkäykseen.
"Avada kedavra!" Gustaffsson huudahti. Kuului outo posahdus ja valkoinen loiste katosi Siilinpiikin silmistä. Ruumis alkoi yllättäen hälventyä päästäen ilmoille vihreän sumun.
"Kiitos" se sanoi. Gustaffsson katseli hetken järkyttyneenä kuinka ruumis hälveni hälvenemistään ja katosi. Sitten hän antoi kivulle vallan ja menetti tajuntansa.

"Missä hän viipyy?" Sieppeli tuskaili. Köyden, jonka Gustaffsson oli köyttänyt ympärilleen, toinen pää oli heidän luonaan. Se jatkui suoraan holvikaareen eikä näyttänyt tulevan ulos.
"Älä huoli, kyllä hän vielä saapuu" Sooda rauhoitteli.
"Mutta hän on ollut siellä jo puoli tuntia! Minä menen katsomaan" Sieppeli sanoi.
"Älä turhaan, kuolet itsekin" Suskuti sanoi.
"Miten niin "itsekin"? Vihjaatko sinä että hän on kuollut?" Sieppeli raivosi. Ennenkuin kukaan ehti estää häntä, hän juoksi suoraan kaaren läpi.
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » To Syys 20, 2007 5:57

"Typerys!" Suskuti huudahti.

"Mitä me nyt tehdään?" Omppuli kysyi kun he olivat mungossa. Pörri nauroi heidän vieressään. Parantajat sanoivat että se hälvenisi kahdessa tunnissa.
"Odotetaan", Nat sanoi.
"Minä menen vessaan", Omppuli mutisi ja lähti.
Hetken päästä Omppuli hoipersi takaisin täristen naurusta.
"Heheheh! Daniel...hehhehehee...niitä huppupäisiä friikkejä...hahheheheh...vessassa!" Omppuli sai vaivoin sanotuksi ja jäi maahan nauramaan.
"Vahvistettu hilpeysloitsu", totesi Nat.
"Mennään!" Meenai kimitti. He jättivät Pörrin ja Omppulin nauramaan keskelle lattiaa. He eivät muistaneet että Omppuli ja Pörri olivat nyt suojattomia, koska naurultaan he eivät kyenneet loitsimaan.

"Miten me voidaan tuhota näin iso hirnyrkki?" ihmetteli Nimue.
"Tähdätään nuo kaikki tykit linnaan", Draco sanoi.
"Hyvä idea! Käännetään ne nyt!" Zenzibar huusi ja pommitus alkoi.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » To Syys 20, 2007 6:12

Tuhoa ja sekasortoa levisi ympäri linnaa ja kuolonsyöjät kirkuivat kauhusta. He jatkoivat tykitystä.
"Taisimme saada seuraa." Gertsi sanoi ja osoitti kuolonsyöjien suuntaan, jotka olivat ottaneet taikasauvat esille.

"Tulevatko he takaisin?" Sooda kysyi.
"Hankala sanoa, teoriassa heidän pitäisi olla jo kuoleita, mutta heillä on köysi, joten ehkä he pääsevät pois." Meenai vastasi.
"Toivotaan niin." Sooda sanoi, "Emme saa päästä köydestä irti, tai he jäävät sinne."
He tiukensivat otettaan köydestä ja jäivät odottamaan ja olivat hiljaa, vain kaaresta kuuluvat kuiskaukset pitivät ääntä.

Sieppeli tippui Gustaffssonin vierelle.
"Gustaffsson!" Sieppeli huudahti, mutta sai onnekseen huomata tämän olevan elossa.
"Kuka sinä olet?" Kuului ääni Sieppelin takaa.
Sieppelin takana oli Sirius Musta.
"Oletko sinä Sirius Musta?" Sieppeli kysyi.
"Olen, mutta varjo vain." Sirius vastasi, "Teidän täytyy päästä täältä pois ja nopeasti."
Sieppeli oli samaa mieltä.

Voldemort talutti poppa-akan tyrmään.
"Täällä saat pärjätä vedellä ja puurolla, vai miten se menikään?" Voldemort naurahti ja sulki sellin oven.
Hän tepasteli pois, sota olisi pian alkamassa, joten hänellä olisi paljon tehtävää.

[Muutin hieman tekstiä.]
Viimeksi muokannut Siilinpiikki päivämäärä Pe Syys 21, 2007 6:13, muokattu yhteensä 7 kertaa
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » To Syys 20, 2007 7:49

[Anteeksi ilon pilaus, mutta, jos sen holvikaaren läpi menee niin silloin kuolee. Yksinkertaisesti Gustaffson ja Sieppeli olisivat jo kuolleet.]

Vooldemort astui saliin jossa kaikki kuollonsyöjät istuivat.
"Minulla on teille asiaa," Voldemort kuulutti. "Suoraan sanottuna me lähetään vetää täältä!"
"Minne?" Bellatrix kysyi.
"Piilopaikkaan, jossa harvaakin harvempi on käynyt," Voldemort puhui salaperäisesti.
"Ilmiintymisen välimaastoon?" Dolohov kysyi.
"Ei siitä tietää liian moni. Me menemme..."

Sillä aikaa keskellä "taistelua" tapahtui kummia.
"Linna katoaa!" Zenzibar huusi. "Me taisimme onnistua!" Zenzibar olikuitenkin väärässä: Linna katosi kokonaan, samoin kuollonsyöjät. Sen tilalle tuli iso Voldemortin pää joka sanoi: "So long suckers," ja katosi suureen pöllähdykseen.
"Tämä taisi olla niitä jästien horolammeja, vai mitä ne nyt olikaan," Draco sanoi.
"Juu, mutta kestävämpi ja aidompi sellainen," Zenzibar totesi.
"Siltä näköjään löytyy älyäkin," sanoi...
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Pe Syys 21, 2007 5:56

...Ron.
"Mutta missä aito on?" Nimue ihmetteli.
"Katsokaas tuonne!" Zenzibar huusi ja osoitti kauas taivaalle, missä leijaili yksi pilvi.
"Mitä siitä?" Draco kysyi.
"Normaalisti pilvet eivät kulje vastatuuleen enkä usko että niistä pilkistää kivisiä torniakaan" Zenzibar sanoi.
"Mentiin" Ron sanoi.

"Meidän on päästävä pois täältä," Sieppeli sanoi.
"Se ei niin vaan helposti onnistukkaan" Sirius totesi.
"Miten niin?" Sieppeli kysyi.
"Ainakaan häneltä. Hän on kohta kuollut" Sirius jatkoi.
"Mitä?" Sieppeli hengähti.
"Etkö tunne itseäsi väsyneeksi ja heikoksi? Jos elävä menee porttikaaren läpi, hän heikkenee siellä. Ja jos hän on tarpeeksi kauan..." Sirius sanoi.
"Ei! On hän vielä elossa" Sieppeli sanoi katsoen Gustaffssonia ja Siriusta vuorotellen.
"Muttei kauaa. Enkä usko että sinäkään olet. Jos pääsette pois, selviätte. Neuvoisin seuraamaan köyttänne" Sirius sanoi ja lähti.
"Hyvä on" Sieppeli sanoi ja leijutti Gustaffssonin. Hän lähti juosten köyden viertä, mutta tunsi kuinka askeleet alkoivat tuntua raskaammilta. Lopulta hän tunsi paiskautuvansa elävien maailmaan Gustaffsson mukanaan.
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Pe Syys 21, 2007 2:13

"Hiheh...minne...hahhaehhee...kaikki menivät?" Pörri kysyi naurunsa keskeltä. Omppuli yritti sanoa jotain, mutta sitten hän näki käytävän päässä samat miehet, jotka oli nähnyt vessassa. He alkoivat lähestyä Omppulia ja Pörriä.
"Hehah...Ai kun kivaa...hahheh", Omppuli mutisi ilottamasti naurunsa keskeltä.

"Te pelastuitte", kiljahti Sooda iloisena. Sieppeli kaatui väsymyksestä maahan.
"He eivät ole kunnossa", Suskuti sanoi ja polvistui Gustaffssonin ja Sieppelin vierelle.

"Missä ne huppupäiset friikit on?" Nat kysyi.
"En tiedä", Daniel sanoi ja tähyili käytävää. Sitten he kuulivat Pörrin äänen:
"Hahheh...älkää!"
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja sooda » Pe Syys 21, 2007 3:27

"Heidät täytyy saada Pyhään Mungoon", sanoi Meenai. "Totta. Toivottavsti he muistavat mitä siellä oli. Vaikka se ei tietenkään ole pääasia", Suskuti sanoi ja ja nosti Sieppelin maasta. "Te varmaan jaksatte kantaa Gustaffsonin?" Suskuti sanoi katsoen Soodaa ja Meenaita. He nyökkäsivät ja nostivat Gustaffsonin harteilleen. He lähtivät kävelemään kohti ovea. Heti kun he saapuivat aulaan, he kaikkoontuivat Pyhään Mungoon.
On asioita, joita ei voi kokea yhdessä ilman, että rupeaa pitämään toisistaan, ja mahtavan vuorenpeikon kumauttaminen tajuttomaksi kuuluu niihin.
sooda
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Pe Syys 21, 2007 3:45

Kun he ilmiintyivät, he huomasivat mustia huppupäisiä ihmisiä ilmiintymisen välimaastosta.
"Mitä Merlinin nimeen?" Suskuti ihmetteli pitäen Sieppeliä pystyssä. Huppupäät kiinnittivät huomionsa heihin.
"Te! Tappakaa ne!" yksi niistä huusi. Kaikki mustapukuiset vetivät veitsensä esiin.
"Karkotaseet!" Suskuti huusi. Yhden veitsi lensi heiluen hänen kädestään.
"Tainnutu!" Sooda huusi toinen kaatui maahan tajuttomana. Meenai pyörähti kuin piruetissa heittäen kotitonttukirouksia vihollisten päälle. Yksikään ei jäänyt pystyyn, paitsi yksi joka näytti jäätyneen sille sijoilleen.
"Entä jos niitä on lisää?" Sooda mietti.
"Hahahihihi... ei saa!" he kuulivat Pörrin ääneen ja lähtivät oitis sitä kohti. Pörri yritti pyöriä poispäin kun yksi huppupäinen mies yritti iskeä häntä veitsellään.
"Tainnutu!" Suskuti huusi. Mies kaatui maahan.
"Hihi... haha! Omppuli... on tuolla! Hah!" Pörri nauroi.
"Mikä hänen on?" Sooda ihmetteli.
"En tiedä, jätetään Sieppeli ja Gustaffsson tähän ja mennään" Suskuti sanoi.
Viimeksi muokannut Gustaffsson päivämäärä Pe Syys 21, 2007 7:25, muokattu yhteensä 3 kertaa
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Pe Syys 21, 2007 7:23

"Hmm.. Tääh?" Sieppeli mumisi kun muut paitsi hän ja Gustaffsson ryntäsivät taisteluun.
"Hei.. Olenko kuollut?" Sieppeli huikkasi melun läpi ja kaikki pysähtyivät hetkeksi.
"Et taida... Se voidaan korjata." Eräs huputettu hyypiö sanoi. Meteli alkoi taas ja Sieppeli älysi olevansa Pyhässä Mungossa.
"Ei taas.." Hän sanoi ja keräsi voimansa. Tällä kertaa hän ei halunnut joutua parantajien hoidettavaksi. Tällä kertaa kukaan ei saisi joutua. Sieppeli veti taikasauvansa esiin ja tainnutti erään huppuhyypiön. Sitten hän asettui tajuttoman Gustaffssonin suojaksi ja tainnutteli vihollisia.

"Ömm, Weasley.. Minne me mennään?" Draco kysyi lentäessään ylöspäin.
"Saavutamme pilveä!" Nimue huusi.
"Jaa mitä pilveä?"
"Draco, yritä ryhdistäytyä! Kohta saatamme joutua aikamoiseen taisteluun!" Zenzibar sanoi ja kiihdytti vauhtiaan.

"Meenai? Meenai, missä sinä olet?" Dobby vikisi taistelun keskellä. Lopulta hän löysi Meenain.
"Meenai, joku etsii sinua.." Dobby sanoi ja tarttui häntä kädestä.
"Kuka?"

[Yritin avittaa Jossun pääsemistä takaisin tarinaan. Voi se olla joku muukin, mutta yritinpähän vaan..]
Sieppeli
Kärpässieni

EdellinenSeuraava

Paluu Jatkotarina-arkisto