Keskustelua jatkotarinoista

Minä aloitan, sinä jatkat, ja yllättäen minä kirjoitan uudelleen.

Re: Keskustelua jatkotarinoista

ViestiKirjoittaja Sieppeli » To Helmi 26, 2009 11:30

Gusti on paha olento, se unohti ettei Sieppeli puhu noin paljon :'( Ja... Nojaa, pitää kehitellä jotain hienompaa kun onnistutte romuttamaan kaikki suunnitelmani.
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Nat » Ti Maalis 03, 2009 3:49

Purr... Olisin halunnut kirjoittaa uuteen jatkikseen, mutta en oikein tiennyt miksi Zenz oli korjaamolla? Joko en osaa lukea tai en muuten vaan löytänyt syytä. Harmittaa, mutta pitää mennä kotiin:) Pummaan kirjaston konetta näin väliaikaisesti. Kamala tarve kirjoittaa:D

Nat
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja kirja » Ti Syys 01, 2009 5:34

On tullut keskustelua siitä, kuinka tärkeä alkuperäinen jatkotarina oli. Miksemme siis yritä vielä jatkaa sitä uudestaan?

Siitä mihin Vuotiksessa jäätiin tai siitä mihin täällä jäätiin.

~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Syys 01, 2009 5:57

Hmm... Muistan joko ehdottaneeni/puhuneeni/ajatelleeni tuosta joskus. Ja minusta olisi toosi kiva yrittää taas.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ke Syys 02, 2009 3:03

Tätähän yritettiin jo, mutta se oli minulle silloin liian myöhäisestä vaiheesta aloitettu. Se on hankalaa jatkaa luonnolisesti jo jostain valmiista. Mutta olisi se hauska kokeilla.
KuvaKuvaKuvaKuva KuvaKuva
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Syys 02, 2009 3:09

mitä jos palattais siinä vähän ajassa taaksepäin ja muokattais sitä ihan erilaiseksi? Tyyliin: vaihdetaan parituksia, tehdään uusia pahiksia... mie haluaisin palata volde-aikaan, mutta se meän volde oli kyl aika tyhmä... :'D
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Syys 02, 2009 3:30

Ai niinku otetaan Kotitontun alotus ja alotetaan kokonaan alusta ;D?
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Syys 02, 2009 3:53

No ei nyt IHAN niin kaukaa.. :'D
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Su Syys 20, 2009 6:08

Kuinkas moni aikoisi niihiin uusiin jatkiksiin kirjoittaa? En heti tullut kattoo niitä, mutta nyt ei löydy intoa kun kukaan ei kirjoittanut välissä.
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ma Syys 21, 2009 7:34

No muuten kyllä, mutta sitä Atlantis -juttua en tajua ja se toinen kuulostaa vähän sekavalta :S Anteeksi Nat.

Mut hei tyypit, olkaa niin ihania ihmisiä ja kirjottakaa TP-jatkikseen!! 8) Mii ja Gust muuten pyöritetään sitä ihan kahestaan. (Kiitti muuten Siilinpiikille kun kirjotti<3) Ei oo väliä vaikka kuin tekisitte virheitä ja kirjoittaisitte että noksit on viis metriä pitkiä goa'uld symbiootteja -joita ne ei btw sit ole : D-, kunhan yritätte jotain mun ja Gustin mieliks ^^ (En yhtään taas mainosta xD)
Tai tässäpä ois idea: Keksikää täysin oma rotu! Se ei lienee vaikeeta teidän mielikuvituksen tuntien ja se ois täysin mahdollista, koska TP:ssä melkein kaikki on mahdollista :D Et kirjottakaa, jookosta kookosta ihanat ihmiset? =)
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Syys 21, 2009 8:43

Täytyy myöntää, että valitettavasti minua ei kiinnosta jatkaa sitä kyseistä jatkista. Mutta huomenna tai myöhemmin saatan kyllä paljon mielummin kirjoittaa johonkin muuhun jatkikseen, toivottavasti en jää ainoaksi (:
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Syys 22, 2009 4:08

>.< Hmh, ei sitte :(
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Nat » Su Syys 27, 2009 7:11

Juu, ei mun jatkiksiin näytä tulevan viestejä jtn ne voi poistaa... Tais taas olla liian mielikuvitukselliset suunnitelmat. Mut joo, poistakaa pois.

Nat
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ma Syys 28, 2009 4:47

Kyllä ne minun mielestä on hyviä ideoita, mutta ei rattaat ole vain lähteneet pyörimään.
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Nat » Ma Syys 28, 2009 6:16

Niin niin. Ihmisillä vain ei ole nyt kiinnostusta kirjoittaa joten sillä sipuli. Poistakaa ne jatkikset nyt vaa ettei niitten tarvii turhan panttina seisoo... kiitos
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ma Syys 28, 2009 7:38

No mie en oikein tajunnu sitä rajavartiojuttua :'D Mut kuulkaa, tehdäänkö diili? Jos mie kirjotan joka jatkikseen joka täältä nyt löytyy, ja te kirjotatte TP-jatkikseen? 8D Hyvä diili, eikö? Mitähä? :DD *buuausta* No ei väkisin... xDD

Jooh, alan itekki kyllästyy mun monologeihin... hmm... mut tässä mainostamisessa mie oon jo aika hyvä:

"TP-1! VARMA JATKISVALINTA! KUUMIN TRENDITUOTE TARVEHUONEESSA! KOKEILE JA IHASTU!" :''''DDDDD
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Joulu 13, 2009 5:24

Kiinnostaisiko jotakuta aloittaa uusi Animorphs-jatkis? Nyt kun minäkin hurahdin sarjaan :">
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Joulu 13, 2009 8:43

Tehdäänkö semmonen diili Sipi, että mie alan kirjottaan säännöllisesti Animorphsiin (jos sinä vaikka alottaisit sen =)) JOS sie kirjotat ees yhden jatkon TP-jatkikseen? :DDD Sit näet kuinka hauskaa se on ja hurahdat siihen ja sit kaikki on onnellisia!! ;DD

//Ja jos se nyt on ihan hirveeeeeetä pakkopullaa kirjottaa siihen, niin kai mie nyt voin siihen Animorphsiin osallistua kumminki... (tää on sit tämmönen heikon hetken lupaus, ihan turha luulla et oisin jotenki pehmentyny! :'D)
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ti Joulu 15, 2009 7:27

Zeenz veit suden hahmon! Minä kun niin tykkäsin olla susi viime jatkiksessa, mutta kyllä minä keksin jonkun toisen. Ja kyllä, tämä oli lupaus, että minä kirjoitan siihen =)
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Joulu 15, 2009 8:11

Omppuli rakas!! <3 Oletpas ihana :D

//and btw, sie veit multa suden hahmon viimeksi ;D vuoroin vieraissa ja vai mikä sanonta tähän kohtaa nyt ikinä sopikii :'D
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

EdellinenSeuraava

Paluu Jatkotarinat