Suuri aktiivisuuskampanja!

Juonittele toiset nurkkaan juonittelupeleissä ja osallistu aktiviteetteihin.

Suuri aktiivisuuskampanja!

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Marras 17, 2009 8:37

HEI IMMEISET! Olen palannut kehittelemään teille mitä kummallisempia juttuja. Kuten huomaatte, rakas tarvehuoneemme on kuolemaisillaa, kahdessa viikossa tulee jopa yksi yksinäinen viesti. Tämä EI käy päinsä. Siksipä Sip järjestää SUUREN aktiivisuuskampanjan, jonka ideana on saada Tarvehuone mahdollisimman eläväksi kahdeksi viikoksi! Kuulostaa hankalalta, tiedän. Siksipä lupaan tämän asian: JOS Tarvehuoneeseen ei tule 100 viestiä lisää kahden viikon aikana, minä otan, poistan kaikki viestini mikäli siihen pystyn ja heivaan itseni ulos tältä foorumilta. No, mikäs siinä, sittenpähän paikka ainakin kuolee, mutta minä olen itse ainakin haaveillut joskus aikuisena ja raihnaisena tulevani lukemaan täältä jatkiksia ja hymyilemään hölmösti. Kenelläkään muulla tätä unelmaa? Jos on, niin tartu haasteeseeni.

Mitä minä muka voin tehdä!?
- Kirjoittaa viestejä, chat ja jatkisosasto ovat erityisesti ihania
- Järjestää iltaisin mesekeskusteluja
- Puhua Tarvehuonelaisille muutenkin mesessä - mesekeskustelut tuovat elämää Tarvehuoneelle jo muutenkin
- Mainosta meitä! Ota vaikka kiusankohteeksi Presto ja BG jotka ovat rekisteröityneet tänne, mutteivat kirjoittaneet viestiäkään
- Ole positiivinen
- Jotain muuta, ei tarvitse kertoa mitä

Ei hätää, minäkin aion tehdä oman osani sadasta viestistä, ettei minun tarvitsisi poistaa näitä kaikkia tuhatta viestiä O_O Se kävisi jo työstä!

Osallistuminen on vapaaehtoista, mutta jos haluat tuntea edes hitusen sitä vanhaa lämpöä niin pistä kirjoittaen. Jos kahden viikon jälkeen kaikki alkaa näyttää epätoivoiselta, ettekä te mitenkään jaksaisi enää jatkaa Tarvehuonetta, niin voimme kaikki häipyä omille teillemme - paitsi Foorua ei saa poistaa! MINÄ KIELLÄN SEN GUSTAFFSSON! TAJUATKO!

Miten on? Koetetaanko vielä viimeisen kerran turhalta tuntuvaa tapahtumaa? Sillä minä ainakin koetan.
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

Re: Suuri aktiivisuuskampanja!

ViestiKirjoittaja kirja » Su Marras 22, 2009 6:18

Sieppeli kirjoitti:paitsi Foorua ei saa poistaa!

Mikäli kuukauteen ei kirjoiteta mitään, se poistuu itsestään. Valitettavaa, mutta totta.

~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Marras 22, 2009 6:45

Voi dääm ;( No, sitten se poistuu itsestään, ei sille minkään voi.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Joulu 01, 2009 5:26

Ihan hyvä yritys... Saatiin aikaan noin 40 viestiä... En minä mitään jaksa ruveta poistelemaan, mutta tässä näette tarvehuoneen tulevaisuuden.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Joulu 22, 2009 11:28

Eipäs nyt hätäillä! uudet jatkikset kukoistaa (tottkai ku mie tein ne! pienellä neuvonannolla ja avustuksella, mutta kuitenki) Ja porukkaki on hiukan aktivoitunu! On sitä ennenki kuulkaa vedetty suosta tää foorumi! Tää on ikiliikkuja! ;D
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ke Joulu 23, 2009 1:18

Joo, aktiivisuus riippuu aika paljon jatkisten voinnista ja nyt useampikin on niihin kirjoittanut, mutta on sitä porukka vähentynyt.
KuvaKuvaKuvaKuva KuvaKuva
Siilinpiikki
Sieni

Paluu Aktiviteettinurkka