Chat

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

Re: Chat

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Joulu 20, 2009 8:09

Arvatkaa kenen mese sekos taas? >:< Helvetti vie.

Mutta yritän kirjottaa johonki jatkikseen tänään... ehkä kattoo nyt.
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ma Joulu 21, 2009 3:48

Hahaa mikä onnenpäivä! Löysin Batman & ihmepoika Robin-sarjisjulkaisun divarista SUOMEKSI! Sen on tehnyt Frank Miller ja Jim Lee. Aaaaivan ihana. Siis mikä onnenpäivä. Henkäisin ihan ääneen kun huomasin sen siellä hyllyssä. Upouutena, tule mamin luo! Joo olen ihan sekaisin tietenkin. Ahmin sen heti ensimmäiseksi kun tulin kotiin. Mahtava, ihana, loistava, mukavan synkkä ja suomeeeksi. Onhan mulla noi sarjikset enkuksi koneella, mutta minä niitä nyt ole jaksanut itselleni suomentaa, joten tämä on ihana joululahja minulle itselleni. Voi kiva, voi kiva, miten iloinen olen.

Odotin, että joku olisi kirjoittanut jatkiksiin, muttei ollut. =( Tosin kellohan on vasta varttia vaille viisi. Kirjoittakaa tyypit. Minäkin kirjoittelen joskus tässä siihen perillinen-jatkikseen mutten ihan vielä.

Kauppojen tätien pitäis puhdistaa korvansa. Kahdesta eri kaupasta, kolmelta eri myyjältä ja kaikki pyys mua toistamaan mitä sanoin. Kaikilta kysyin samaa: "Onks teillä Paon toista kautta?" ja kaikki vastas: "Anteeks?" Ja mielestäni puhuin ihan selvästi. Joulu on saanut niiden päät ihan sekaisin. Siskolleni ostin frendien 10 kauden. Katellaan sitä sitten jouluna yhdessä jippiijajei, kun pakoa en löytänyt... =(
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ke Joulu 23, 2009 10:57

Omena on vielläkin hulluna Batmaniin, hehee. Loma alko ja tylsyys iski heti kotiin päästyä. Ja taas sitä istutaan koneella. Eipä tässä mitään. Vois tuo huoomine tulla vauhdilla nii pääsis sitä Rock Bandii pelaan. Jos sitä ei tuu nii itken itteni uneen :cry:
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ke Joulu 23, 2009 4:38

Huomenna on jouluuuuuu! Ja menen joulupukkina käymään naapurissa ._.

Olen erittäin ylpeä; sain kuin sainkin tähtiporttiprojektini valmiiksi vuoden loppuun mennessä, niinkuin olin luvannut. ^^ Nyt tässä lataan sitä samalla nettiin, sitten kokeillaan sitä isoveljen kanssa.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Joulu 23, 2009 4:55

Miksei Gustia oo näkyny mesessä? >/
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sepe » Ke Joulu 23, 2009 6:03

Ma asun meses.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Joulu 23, 2009 6:06

Damdidam! Saa onnitella Vampyyrin laulu tuli toiseksi jouluhuispauksessa vaivaisen kolmen pisteen erolla! Omg! :'D Ja 24 sekkaa ois voinu muuttaa kaiken!!!
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Nat » Ke Joulu 23, 2009 9:56

Onnea vaan teille :D Hihii, jouluaatto ihan tunnin päästä ja meillä kinkku uunissa. Jihaa! Sain jopa lahjatki paketoitua. Aikamoisia taidonnäytteitä on :D En osaa paketoida. Jätän ne hommat Joulupukille. Melkein Brisingr lopussa. Hyvä kirja. Suosittelen niille jotka jaksaa lukee kirjan ku kirjan sen paksuudesta huolimatta.
Lunta! Vihdoinki on iha kunnolla lunta näin jouluna täällä Jyväskylässä. Niin perfect joulu ku vaa voi olla^^ Tietty se on viel perfectompi jos saan kaikki toivomani lahjat :D Ei vaa^^ läheisten seurassa nii hyvää tulee<3
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ke Joulu 23, 2009 10:20

Iik 43 minuutin kuluttua jouluaatto. Meilläkin kinkku uunissa ja lunta, ja tottakai kuusi koristeltuna. ^^ Hii!

Pelasin tuossa sitä minun tähtiporttiprojektiani jonka sain valmiiksi n. 4 tuntia putkeen. Valloitin neljä planeettaa ^^ Tosin Ba'alin ryökäle valloitti yhden takaisin =D. Ja Nirrti yritti valloittaa mun pääplaneettaa, maapalloa :O. Sain sen kuitenkin ajetuksi pois Prometheuksen avulla. =D

Tjooh. Hyvää joulua!
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ke Joulu 23, 2009 11:04

Ai oman pelin olet ladannut?

Hyvää joulua!
KuvaKuvaKuvaKuva KuvaKuva
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » To Joulu 24, 2009 10:30

Joulut. Tääl mä vaan koneel istuskelen ja ei ny oo mikää paras fiilis. Kovin ilonen en jaksa olla, takis mieli lähtee johoki ulkosalle jotai puuhailee, mut tuskin mua päästetään, ku perheen kans pitää oll.

Natin avatar on muuteksee aika epic!
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » To Joulu 24, 2009 6:23

Hyvää joulua ^^

Nyt kun tuo Sepekin on taas ilmestyny tänne, niin ilmestys jatkiksiinkin ;D
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Nat » To Joulu 24, 2009 9:36

Kiiti vaa Sepe! : D saatin tänää tuo xbox360 mikä on myös mun avassa :D sattumaa^^

Aivan ÜBER hauskaa JOULUA for U All<3

i love u guys
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » To Joulu 24, 2009 10:22

Hyvää joulua!

Lahjat jaettu ja herkkua syöty ja joulupukkeilemassa käyty. Lahjoja tuli ihan kivasti, 250 gigan ulkoinen kiintolevy, Stargate Atlantiksen 2.kausi ja Stargate Ark of Truth (^^), Ilomantsin ritaripartio - ja Talvisodan palavassa pakkasessa - kirjat, kolme Fingerpori-sarjakuvaa, kiva rannekoru ja 150 euroa, ja sitten sain vielä 20 euroa ja konvehtirasian joulupukkina olemisesta naapurissa.

Hii!
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Joulu 25, 2009 5:09

Haha :D Etkö ollu aiemmin kattonu SG AoT:tä? Muistin et olit :DD

Mie sain: jotain ihme saippuaa Intiasta, toooosi paljon suklaata, 3 nomination -palaa (yks oli suomileijona ;D), Ice Age 3 dvd:n, Stargate Atlantiksen EKAN tuottarin (Yhden siis jäljessä Gustista XD), Villasukat (noita toivoin hartaasti =)), kynttilän, lakanat (yllätys... saan aina yheltä kummitädiltä Marimekon lakanat...), yhen kirjan (se oli joku outo o.o), Rimmelin ripsarin ja aurinkopuuterin, tosi oudon tikkarin (se oli oikeesti maailman oudoin! o.o näytti joltain kristallikiteeltä...), 50 (mummon vakilahja suklaan ohella;D), sähkökynttilän (joo-oh, oikeeki kynttilä valasee paremmin), Iittalan semmosen pienen jutun mihin saa tuikun (on sille nimiki mut ei nyt tuu mieleen, suutuin äidille tosta, koska se tietää että inhoon niitä) ja leivonnais-kirjan ... siinä tais olla kaikki.

Sit mun isoveli sai Dan Brownin uusimman kirjan (varmaan mie luen sen ennen sitä :'D) ja Wolverine -leffan (multa xDD) ja varmaan katon tonki ennen sitä :'D

Mitäs te saitte? Olitteko tyytyväisiä? =)
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Pe Joulu 25, 2009 6:30

Hoo, tääl on kanssa yks Danin uusimman kirjan omistaja (siis Dan Brownin ^-^)! Sit mie sain johonkin sarjaan kaikki kirjat, se on kai jotain scifiä, saan lukea koko vuoden ;D Ja sitten kaks sellasta mangapiirto-opasta enkuks, kynsiviilan ja kukkakoristeita kynsiin, pinkin huivin, kynsikkäät, pussilakanasetin, semmone kukalline, 166e rahaa (omg, varmaa enemmä ku rippirahat!) ja Koko-mukin, tummansininen. Ja ehkä jotain muuta, en muista ;D Nii, ja vois sanoo viel et Fullmetal Alchemist 23, se oli sellane "Äiti, mie tartten ton!" "Pistetään pakettiin" eikä se ees pistäny pakettiin :P Kaikkiin lahjoihin olin tyytyväinen, en saanu kuitenkaan kahta asiaa mitä oisin halunnu tosi kovasti: Puoliverinen prinssi dvd ja villasukat ;(
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Pe Joulu 25, 2009 7:01

*Kuuntelee mp3-soitintaan, jonka sisko osti*

Viikonloppuna lähden Israeliin ja siellä viivyn koko loppuloman, vähän ylikin. Pitäkää minut mukana jatkiksissa, niin voin vielä ehkä päästä kirjoittaa niihin.
KuvaKuvaKuvaKuva KuvaKuva
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Pe Joulu 25, 2009 8:45

Mä sain 30 euron lahjakortin suomalaiseen kirjakauppaan, suklaarasian, pussukan, jonka sisällä oli kaksi tupla-patukkaa ja jenkkipurkkaa (lahja kaverilta), iiihanan pehmoisen kylpytakin, puoliverinen prinssi pc-pelin, rannekorun, meikkivoiteen, puuterin ja jonkun inkiväärikerman, karmean hajuista hajuvettä, mutta koska se oli sellaisessa pakkauksessa, jossa on mukana jotain voidetta, ei ostaja voinut testata sitä, Ice Age 3 dvd:n, sport resort-wiipelin, "taikapyyhe" siis sellainen joka laitetaan lämpimään veteen ja siitä tulee käsipyyhe lahja toiselta kaverilta ja suklaata. Siinä tais olla kaikki.

Pelasin eilen ja tänään yheksään asti puoliveristä prinssiä ja oon jo vetäny pelin juonellisesti läpi. Tietenkin täytyy ettiä vielä niitä vaakunoita, tehdä palveluksia tyypeille ja ansaita merkkejä. Tykkään eniten taikajuomien teosta, sen jälkeen kaksintaistelua ja viimeisenä huispauksesta, koska se on aika tylsää.
Uus wii-peli on myös tosi hyvä. Tykkään siinä jousiammunnasta ja miekkailusta. Pöytätenniskin on kivaa ja vesihiihto kans. Pyöräily on vähä omituista, mut ihan jees sekin. Koripallo on tyhmää, koska en tajuu sitä xD Ja muutkin on kivoja. Siinä on 12 peliä eli huomattavasti enemmän kuin alkuperäisessä sport-pelissä.
En saavuttanut kunnolla joulumieltä, korkeimmalle se kohosi jouluruokaa syödessä, mutta muuten oli vähän niin näin. Kivaa oli tietty, mutta ei vieläkään tuntunut joululta. :?
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Su Joulu 27, 2009 11:25

Nat kirjoitti:Kiiti vaa Sepe! : D saatin tänää tuo xbox360 mikä on myös mun avassa :D sattumaa^^

hehehehe! Sun avassaha on wii...

Tähän mennessä loma on pääasiassa kulunut Rock Bandin ja koneen parissa. Kyllä mahtava peli tuo Rock Band, pesee Guitar Heron iha saatanolla. Joululahjaks tuli muutaki mukavaa. Don Rosan uusin kovakantinen eepos (kaikki löytyy). Sitte tuli villasukkia, suklaata, joku keittokirja.., lakana, paita, Green Day kirja englanniksi (tosin se löytyy jo soomeks) ja joku random leffa. Iha hyvä saalis, Rock Band on kyllä unelmien täyttymys.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Joulu 27, 2009 1:52

Huhhuh... Olen tässä nyt pari tuntia lukenut vuotiksen tämänhetkistä jatkista - mmsom, ihmettelen kyllä vieläkin miksei sitä ole pistetty lukkoon kun se on paljon pitemmällä ku meiän jatkis ;/
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto