(En oo viela palannu. On ja on ollut kylla kivaa! <3)
Heei, terveisia Teneriffalta!
Taalla on tosi lamminta. Koko ajan jossain 24 asteessa ja kylmin paiva on ollu sellasta 20 asteen paikkeilla. Taalla on ollut tosi mukavaa, vaikka oisin en ookaan meinannu saada unta. Oon tassa nain paassy valilla koneelle kaymaan (tosin siita pitaa maksaa) etteka te oo paljon jatkiksiin kirjotellu

Johtuu kai siita kun koulut alko niin ei oo teilla tainnu olla oikein aikaa.
Takaisin Teneriffaan. Ihmiset on taalla tosi ystavallisia ja ruoka on hyvaa. Meilla on myos tosi kiva hotelli ja suomeakin jotkut tyypit osaa vahan

Aamupalatarjoilu on hotellissa hyva ja taa kaupunki on tosi kaunis. Oon lukenu lomalla nyt viis kirjaa (nelja otin mukaan, mutta ne loppu heti) ja yhden lainasin Aurinkomatkojen toimistolta. Taalla on myos tulivuori Teide, joka ei oo kyllakaan missaan vaarallisessa toiminnassa ja me kaytiin sellaisella retkelle siella pain ja sain yksikseni nousta ylemmas sinne vuorelle (en tietenkaan huipulle, sinne taytyy olla joku erikoislupa) ja se oli aikas jannaa.
Huomenna me tullaan takaisin suomeen. Joudutaan heraa joskus 4 (suomessa kello olis 6, taalla ollaan vahan jaljessa) aikaan, bussipysakilla pitaa olla laukkujen kaa klo 5, vaikka se lento lahtee vasta klo 10. Matka kestaa kuitenkin ja taytyy hakea kaikki kyytiin. No se lento itsessaan kestaa 6 tuntia ja kun ei oo nyt mitaan kirjojakaan mita vois lukee niin voin jo sanoo, etta tylsaa tulee -__- No huomenna n. 18-19 aikaan ainakin ollaan kotona, vaikka lento oliskin myohassa. Ja tiedatteko te mita? Heti kun tullaan kotiin niin mulla on keskiviikkona ruotsin koe ja tiistaina varmaan uskonnon koe, niice -__- No ei se mitaan vaikka ne menis vahan huonosti. Oon ainakin saanu kahden viikon loman!
Ja huomenna haluun sitten kirjottaa jatkiksiin, etta ei huolta, ei ne viela oo kuolleita!