Chat

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

Re: Chat

ViestiKirjoittaja Sepe » Ti Maalis 09, 2010 5:27

Mulla loppu loma jo viikko sitte. Enkä jaksa kirjootella jatkiksiin, ku kummiski putoon kärrystä heti.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Maalis 09, 2010 6:46

Gustii!! Sie et kertonu et Jack piipahtaa kolmannella kaudella : PP <3

Ja btw, mie en oo enää kipeä =)
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Nat » Pe Maalis 12, 2010 8:21

Zenzibar kirjoitti:Nat, mistä toi kirja kertoo? Yks mun kaveri aina ylistää Neil Gaimania, mut en oo ite saanu luettua yhtään sen kirjaa :'D

Se on vähän hämärä kirja. Shadow niminen ukkeli pääsee vankilasta, sen vaimo kuolee just ennen sitä, sit jumala palkkaa sen. Siin samal se osallistuu eri jumalien väliseen sotaan ja sillasta. En oo iha lukenu sitä viel loppuun:D

Yh, oon nyt ollu viikon kipeenä. Välil kuumetta, koko ajan nenä iha tukos ja kurkku pirun kipee. Olin jopa kaks ja puol päivää koulus... Ja jo toinen kerta kuukauden sisällä, mut aiempi oli vaa nuhaa. Vituttaa, ku viel tänää tein kuumaa kaakaota enkä tiiä minkä makusta se oli:( kaikki sano et se oli hyvää. Muuten iha great fiilis:)
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Maalis 12, 2010 10:03

mie oon just ja just selvinny mun sairaudesta ja kappas vaan, hiihtolomaki on jo melkein ohi. Jes.

Mut voimia Natille <3
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Pe Maalis 12, 2010 10:12

Hohhoijaa... Sovitaanko, että huomenna illalla tullaan meseen ja kirjoitetaan jatkiksiin?

Miul tuli tänään nenästä verta! Se oli taas jännää (: Ja huomen pitäs mennä pelailee... Jännittää kerranki vähän, ku viimeks maalilla olin... Joko koulujenvälisten aikaan tai tuskallisella liikkapainotteisen tunnilla!

Paranemisia kaikille ^-^ Varsinkin Natille.
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » La Maalis 13, 2010 11:23

Sovitaan vaan :D Kaikki huomenna rynnäköllä meseen ja jatkiksia kirjottamaan... eikös se Omppuki tuu sieltä lomaltaan? =)
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Maalis 14, 2010 6:25

Omena! Oletko palannut! Ihanaa <3 Oliko kivaa?
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Su Maalis 14, 2010 6:36

(En oo viela palannu. On ja on ollut kylla kivaa! <3)

Heei, terveisia Teneriffalta!

Taalla on tosi lamminta. Koko ajan jossain 24 asteessa ja kylmin paiva on ollu sellasta 20 asteen paikkeilla. Taalla on ollut tosi mukavaa, vaikka oisin en ookaan meinannu saada unta. Oon tassa nain paassy valilla koneelle kaymaan (tosin siita pitaa maksaa) etteka te oo paljon jatkiksiin kirjotellu :cry: Johtuu kai siita kun koulut alko niin ei oo teilla tainnu olla oikein aikaa.

Takaisin Teneriffaan. Ihmiset on taalla tosi ystavallisia ja ruoka on hyvaa. Meilla on myos tosi kiva hotelli ja suomeakin jotkut tyypit osaa vahan :D Aamupalatarjoilu on hotellissa hyva ja taa kaupunki on tosi kaunis. Oon lukenu lomalla nyt viis kirjaa (nelja otin mukaan, mutta ne loppu heti) ja yhden lainasin Aurinkomatkojen toimistolta. Taalla on myos tulivuori Teide, joka ei oo kyllakaan missaan vaarallisessa toiminnassa ja me kaytiin sellaisella retkelle siella pain ja sain yksikseni nousta ylemmas sinne vuorelle (en tietenkaan huipulle, sinne taytyy olla joku erikoislupa) ja se oli aikas jannaa.

Huomenna me tullaan takaisin suomeen. Joudutaan heraa joskus 4 (suomessa kello olis 6, taalla ollaan vahan jaljessa) aikaan, bussipysakilla pitaa olla laukkujen kaa klo 5, vaikka se lento lahtee vasta klo 10. Matka kestaa kuitenkin ja taytyy hakea kaikki kyytiin. No se lento itsessaan kestaa 6 tuntia ja kun ei oo nyt mitaan kirjojakaan mita vois lukee niin voin jo sanoo, etta tylsaa tulee -__- No huomenna n. 18-19 aikaan ainakin ollaan kotona, vaikka lento oliskin myohassa. Ja tiedatteko te mita? Heti kun tullaan kotiin niin mulla on keskiviikkona ruotsin koe ja tiistaina varmaan uskonnon koe, niice -__- No ei se mitaan vaikka ne menis vahan huonosti. Oon ainakin saanu kahden viikon loman!

Ja huomenna haluun sitten kirjottaa jatkiksiin, etta ei huolta, ei ne viela oo kuolleita!
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Maalis 14, 2010 7:07

Omppu<3

Ah, Teneriffa<3 Tuo paljon muistoja mieleen, tahtoo takas sinne <33 ^^

Noo, mulla itseasiassa on ollu kyl lomaa, et ei oo mitään tekosyitä miksen oo kirjottanu... ei vaan enää inspaa nykysin. :s Kamalaa, oon varmaan aikuistumassa tai jotaki, kohta musta tulee tosi tylsä. Jooh, mutta mutta... koulu alkaa taas huomenna ja huomaan et en oo tehny lomalla mitään järkevää :'D Eli just mun tyylistä xP
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Maalis 16, 2010 6:07

Nyt joku selvittää minulle, a) ketkä olivat kehittämässä pullonpyöritystä tai b) kuka sen meistä keksi? Mie haluan niin mennä sanomaan noille uusimman jatkiksen jäsenille (moi Presto ja BG jos tän luette ^-^) et mistä se juontaa juurensa, ku nyt NE pelaa pullonpyöritystä! Tai siis mesepullaria, what ever.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ti Maalis 16, 2010 9:13

Volduvahdissa tutkin sitä ja se oli Zenzibar, kun Voldemortin piti jotenkin selvitä pinteestä.
Viimeksi muokannut Siilinpiikki päivämäärä Ke Maalis 17, 2010 3:34, muokattu yhteensä 2 kertaa
KuvaKuvaKuvaKuva KuvaKuva
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Maalis 17, 2010 5:52

Hahaa! Zenzibar siis aloitti pullonpyörityksen! Kiitos Siilinpiikki, hienoa, että joku on tietoinen näistä asioista <3
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Maalis 17, 2010 2:47

Alotin vai?? :DD Siistiä xP
Saat sanoa niille surkim- siis uusille jatkotarinoitsijoille et ihan turha yrittää mun ideoita viedä! prkl... :'D
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Maalis 17, 2010 3:27

Okei ;D Oliha niilki jatkiksessa pullonpyöritys, kuule kyllä valitin ja kovaan ääneen et ne kopioi meitä! Moi taas Presto ja BG ^.^

Kaverin koira kuoli tänään :(
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Maalis 17, 2010 3:42

Vooi :'(
Oliko se jo vanha koira?
Mulla pelottaa et tässä vuoden sisällä varmaan Zorroki kuolee, kun se on jo niin vanha cavalieriksi :(
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Sepe » Ke Maalis 17, 2010 5:57

osan otot sieppelinystävyydelle. Pullonpyöritys on wanhasta jatkixesta lähteny ja siellä pysyykin. Ei muut saa kopioida tommosta, stana ku on hölömöö. Ei kyl kieltämättä jaksa Potteri juur kiinnostaa enää, leffat varmaa käyn iha vakiona kattomassa, mut eipä sen jälkeen tuu oikee luettuu tai kateltuu.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Maalis 17, 2010 6:02

Kuulemma taisi olla 12 :( Oli se aika pelottavaa, kun kaveri alkoi itkeä kesken koulupäivän puhelinsoiton jälkeen.

Jeah Sepe, itse kullakin alkaa mennä Potterkiinnostus... :(
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Maalis 17, 2010 6:04

Niinpä, potterkiinnostus hiipuu... tai mulla se on kyl ollu hiipuneena pidemmän aikaa... Kyl mie leffat katon, mut siihen se varmaan jää...
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » To Maalis 18, 2010 4:20

Vanha se siis jo kuitenkin oli. Kokemuksesta tiedän, että lemmikin menetys ei ole kiva.

No se potter innostus on mennyt kirjojen mukaan ja eipä Vuotiskaan innosta. Ehkä voisi taas joskus lukea.

Minä menen seuraavalla viikolla tetiä tekemään. Saa nähdä miten lastentarhassa menee.

Mites ne jatkikset?

Muse tulee Suomeen :).
Viimeksi muokannut Siilinpiikki päivämäärä To Maalis 18, 2010 7:55, muokattu yhteensä 1 kerran
KuvaKuvaKuvaKuva KuvaKuva
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » To Maalis 18, 2010 7:37

Siilinpiikki kirjoitti:Muse tulee Suomeen :).

Kovin kesä koskaanikinä! Green Day, Muse ja ehkä Disco Ensemble tossa kevätaikaan, nyt voi naattia naattia naattia! Kolme meikän lempi bändiä (tai no ehkä Arctic Monkeys menee sinne johoki välii mutihasama) samana kesänä ja Muse kahteen kertaan vuoden sisään! Ahhhh.
Raimo
Sepe
Sieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto