Chat

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

Re: Chat

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ma Maalis 22, 2010 9:06

Mie inhoan sitä ku mun lempihahmot sarjoissa kuolee!!!! >.< :'(

Ja mie inhoan sitä että mie aina alan itkeä ku hullu.... etenki ku nyt tiesin etukäteen et kyseinen henkilö kuolee, mut silti :///

//Btw, Gust, jos sulla on se AoT -leffa, niin sen extroissa ohjaaja vastaa kysymykseen "What do you have against doctors?" että ei niillä oo mitään tohtoreita vastaan, lähinnä vaan skottilaisia... tyhmä mies.
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Zenzibar » To Maalis 25, 2010 2:47

Floodaan! Hah!

Oottako te kaikki kuollu? :o >.<
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » To Maalis 25, 2010 7:55

Kiitos kysymästä.
KuvaKuvaKuvaKuva KuvaKuva
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Nat » Pe Maalis 26, 2010 8:11

Minnen oo kuol! Minä oon ollu vaa kipeänä nii ei ole jaksanu kijrotella mitään^^

Miekin haluisin noille Musen ja Green Dayn keikoille, mut ei jaksa lähtee hesaan asti. Tulkoot mun luokse :D

Ah, ihana viikonloppu^^ kestäispä se kauan, kun aina on liian vähän aikaa tehä kaikkee kivaa :(
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Maalis 26, 2010 8:13

OOO!!! Te ette oo kuollu :D Tai ainakaan nat ja Siili ei oo <3<3<3

MIE SAIN SGA:N NELOSTUOTTARIN KUUDELLATOISTA EUROLLA VAIKKA LUULIN ET SE MAKSAA NELJÄKYMPPIÄ! SÄÄSTIN 24 EUROA JA OON IHAN PILVESSÄ xDD

Mun pitäis kyl lukee kokeisiin, mut plää.... :D
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Maalis 26, 2010 11:24

Floodaan taas, hähää!!

GUST, JOS SIE OLET SIELLÄ JOSSAKI NIIN VOI JUMANKAUTA SUN ON PAKKO OSTAA SGA:N NELOSTUOTTARI!!! SE ON NIIIIIIN HYVÄ JA CARSONKI TULEE TAKASIN VÄHÄKS AIKAA :DDDDDD <33<3<3<3<3<3<3

Taas on yksi hienosti kulutettu perjantai päivä kun katsoin koko päivän tähtiporttia XDD Upsii...

Nii joo, siinä on BLOOPEREITAki mukana!! Mieti BLOOPEREITA! :'DDD
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » La Maalis 27, 2010 9:25

Pitäishän se kyllä ostaa kunhan pääsee taas Keskisellä käymään, ihan vaan Carsonin ja Saminkin takia. Ja sen suuren avaruustaistelun, joka jäi välistä ._.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » La Maalis 27, 2010 4:18

Niinpä<3 Ja on siinä alussa Teal'cki :D Ihan mahtava kausi kyllä :P

//Mutta tiiäkkö mikä on tosi rasittavaa? Sam ei oo yhtään oma ittensä >.< Ei mitään yliviisaita kommentteja, ei epämääräsiä laskuja, tai kinastelua Meredithin kans! :( Nyt se vaan vilahtaa aina välillä jossain tekemässä jonku päätöksen, mut muuten ei mitään... tosi ärsyttävää. Ehdin jo yhessä jaksossa innostua ku Mer sano tarvitsevansa apua tosi nolona, mut ei se sit Samin apua pyytäny ku siskonsa ja sit myöhemmin kun sisko ei voinu auttaa, se pyysi Toddilta apua! Prkl...
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Sieppeli » La Maalis 27, 2010 6:16

Päätä särkee, väsyttää, ruudusta en saa selvää, ei huvita syödä... Huomaanette, että olen palannut ^-^ Ja Tarvehuone on elänyt poissaollessani, ihanaa <3
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » La Maalis 27, 2010 8:27

Minä olen elänyt sinun poissaollessasi! :D Tai yrittäny ainaki. Mulla on oikeesti ihan hullusti kaikkee puhuttavaa, mut ei ketään kelle puhua, niin tuun sit tänne valittaan teille surkeaa elämääni ja yritän samalla törkeästi Spoilata Gustia SGA:n neloskaudesta.
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Su Maalis 28, 2010 11:34

No siihen Chatti on tarkoitettu :).

Lepistön MM- pronssi oli positiivinen yllätys.

Huomenna taas koulua, mutta kohta on jo pääsiäisloma.
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Maalis 28, 2010 12:13

Sanoppa!! :D

Joo, me isän kans huudettiin ihan hulluna: "Ei helkkari, se voitti pronssia! Se OIKEASTI voitti pronssia!! Voi tsiisus!" *äiti tulee olkkariin* "Tiääkkö mitä-?!" Äiti: "Joo, mie kuulin, Lepistö voitti pronssia."

:'D

Btw Gust, lisää spoilausta: (muahaha) neloskaudella on ihan sairaan siisti taistelukohtaus, jossa on 7 wraith alusta, apollo ja dedalus, about 5 Larrinin alusta (semmonen tyyppi, joka varmaan on tullu esille vitoskaudella...?) VS. kolmekymmentä replikaattori-alusta :DDD
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Sepe » To Huhti 01, 2010 3:24

wow c00l
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » To Huhti 01, 2010 4:26

Ai se että lepistö sai pronssia, vai se että Gust missas mahtavan taistelukohtauksen? :D

Miksi te kaikki ootte niin kuolleita? :(
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » To Huhti 01, 2010 4:43

Hankala kysymys :/.
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » To Huhti 01, 2010 6:34

*tekee aprillipäivän kunniaksi taian yrittäen herättää kaikki henkiin* *PUFF*
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » To Huhti 01, 2010 6:41

Ainiin, minun piti keksiä tänne aprillipila, mutta unohdin :p.
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Nat » To Huhti 01, 2010 9:11

Tänään oli kiva päivä! Koulussa(joo suunnillee ainoo koulu jyväskylässä jossa piti mennä kouluu-.-) oli kans yks aprillipila. Reksi vaa kuulutti ett JYP tarjoo korvauksesk siitä, että ollaan vaivauduttu tulee kouluu, 10 nopeimmalle huomisen otteluun vapaaliput :D Portaat vaa täris ku tyyppejä ryntäs kansliaan. Matikantunti oli yks parhaimmista. Me vaan naurettiin tunnilla ja opettaja anto meille suklaamunia^^(vaan 8 oppilasta luokassa, minkä ei pitäis olla sallittua^^) Se oli kateellinen ku kolme(mukaan lukien minä) sai söpön delfiiniavaimenperän. Sekin olis halunnu. Opettaja jopa avas kaikki sen lapsille tarkotetut suklaamunat siinä toivossa, että sais delfiiniavaimenperän, mut ei saanukaan :DDD Me vaan naurettiin sille. Niin paras tunti ever! Ja päästiin viel aikasemmin, ku yks Roman anto opettajalle sen saaman avaimenperän(jonka oli vaihtanu mun kanssa)^^
Muutenki oli kiva päivä. Kävin pelaa salibandyy ja sain lisää suklaamunia: D Huomenna kattoo kaverin kaa Liisa Ihmemaassa. Huomenna tulee myös Disneyn Liisa Ihmemaassa neloselta aamulla. Hihihii! Nyt katon ihan innoissani Klay World- videoita Youtubesta :D Tappohauskoja 8D ja mulla on hyvin hyperaktiivinen olo^^ Loma, loma, loma, loma etc. ^^
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Zenzibar » To Huhti 01, 2010 10:07

Hihi, mun aprillipäivän taika toimi xDD

Toi sun päivä kuulostaa tosi kivalta! =) Täälläpäin kyllä kaikilla oli tänään koulua, mulla oli oikein koekin... :S Mutta nyt on loma, niin eipäs murehdita sitä! :P Elämä on ihanaa ja niin poispäin... Mulla on ollu ihmeen euforinen olo jo yli viikon, mikä on TOOOOSI outoa ja epätavallista, joten oon ihan innoissani muutenki! Meän on pakko pitää jonkinsortin mesemiitti nyt pääsiäisen aikana, mulla on ikävä teitä! <3
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Sieppeli » La Huhti 03, 2010 11:26

Nat, oispa meinkin noin kivaa matikantunnilla ;D Opettaja vaan haukkuu meitä idiooteiks ^-^

Mieki oon joutunu tänä pääsiäisen ostaa kaikki suklaamunani IHAN ITTE! Pyh. JA Kyöpelitki vedettii markkinoilt ;(
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto