Tänään oli kiva päivä! Koulussa(joo suunnillee ainoo koulu jyväskylässä jossa piti mennä kouluu-.-) oli kans yks aprillipila. Reksi vaa kuulutti ett JYP tarjoo korvauksesk siitä, että ollaan vaivauduttu tulee kouluu, 10 nopeimmalle huomisen otteluun vapaaliput

Portaat vaa täris ku tyyppejä ryntäs kansliaan. Matikantunti oli yks parhaimmista. Me vaan naurettiin tunnilla ja opettaja anto meille suklaamunia^^(vaan 8 oppilasta luokassa, minkä ei pitäis olla sallittua^^) Se oli kateellinen ku kolme(mukaan lukien minä) sai söpön delfiiniavaimenperän. Sekin olis halunnu. Opettaja jopa avas kaikki sen lapsille tarkotetut suklaamunat siinä toivossa, että sais delfiiniavaimenperän, mut ei saanukaan

DD Me vaan naurettiin sille. Niin paras tunti ever! Ja päästiin viel aikasemmin, ku yks Roman anto opettajalle sen saaman avaimenperän(jonka oli vaihtanu mun kanssa)^^
Muutenki oli kiva päivä. Kävin pelaa salibandyy ja sain lisää suklaamunia: D Huomenna kattoo kaverin kaa Liisa Ihmemaassa. Huomenna tulee myös Disneyn Liisa Ihmemaassa neloselta aamulla. Hihihii! Nyt katon ihan innoissani Klay World- videoita Youtubesta

Tappohauskoja 8D ja mulla on hyvin hyperaktiivinen olo^^ Loma, loma, loma, loma etc. ^^