Chat vol.2

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

ViestiKirjoittaja Nimue » La Syys 22, 2007 4:30

Kirjoitin, kun mullakin on hivenen tylsään, ja on ollu hauska päivä, syön jogurttipähkinöitä. Nami. Pörri nyt heti tänne osoite, jonne pystyy lähettämäään Rowille postia! Pliis? *puppy eyes*Anelenanelenanelen.
Minä olen paikalla o/
Nimue

ViestiKirjoittaja Sieppeli » La Syys 22, 2007 4:31

Heh, olen taas laiskalla päällä. En taaskaan jaksa kirjoittaa mihinkään jatkotarinaan :D Hei, joku joka jaksaa vois kirjoittaa siihen Taru sormusten herrasta jatkotarinaan.. Se on nimittäin aika mielenkiintoinen (ja outo)
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » La Syys 22, 2007 4:31

Joo, nyt minä sen huomasin :D Hei nimue! En viitsi kuitenkaan kirjoittaa jatkikseen, ku kirjoitin sihen ennen sinuaki ...

-Zen

muoks// hei sieppeli! :D Niin on, mutku en osaa kirjoittaa siihen...
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Nimue » La Syys 22, 2007 4:35

Moi ^^
Yyh, luen Vuotiksessa tota Yliluonnolliset jutut- topicia. Huuiiiih.
Nimue

ViestiKirjoittaja Zenzibar » La Syys 22, 2007 4:38

Jaa mitä topiccia?? o_O täytyy kyllä käydä kattomassa....

Zen
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Nimue » La Syys 22, 2007 4:42

Keskutseluissa. Mutta kuitenkin, hirvittää, kun lukee noita juttuja, kun on kuullu vaikka mitä ääniä jostain ja huomannut sen jälkeen ettei siellä ole ketään. Pelottavaa.
Aiheesta tuli mieleen, että uskotteko te tällasiin yliluonnollisiin juutuihin, kuten aaveisiin yms?
Nimue

ViestiKirjoittaja Zenzibar » La Syys 22, 2007 4:49

Jaa.. vaikeampi sanoa.. Kävin muuten äsken laittamassa oman yliluonnollisen juttuni sinne, että jos kiinnostaa nii lukemaan vain :D
Kuiteki, no aika outojahan nuo on, ja ne voi ihan hyvin kuitata sanomalla, että 'sattumaa', mutta onko se sittenkään?
En tiedä uskonko niihin, mutta monesti olen luullut näkeväni ja kuulevani kaikkea outoa ja väkisinki nousee niskakarvat pystyyn ...

Lähetättekö te yleensä kiertoviestejä eteenpäin? Nekinhän on tavallaan taikauskoa, kun niissä manataan että ellei lähetä tapahtuu jotain hirveää? ja jos lähettää niin ja niin monelle tapahtuu sitä ja tätä... :S Itse inhoan kiertoviestejä enkä melkein koskaan laita niitä eteenpäin...

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Nimue » La Syys 22, 2007 4:59

Lähetättekö te yleensä kiertoviestejä eteenpäin?

Itse asiassa, minulla on pieni kokeilu päällä, sillä sain yhdeltä kaveriltani viestin, ja nyt mulla on testi päällä toimiiko se. Se oli sellainen, että kun lähetät tämän vietin 7lle, niin ihastuksesi pyytää sinua yhteen 3 viikon aikana. Tässä on veilä 10 päivää aikaa.. ^^
Nimue

ViestiKirjoittaja Kira » La Syys 22, 2007 5:12

Tuonne TSH-jatkotarinaan voisi muuten kirjoittaakin...
Itseäni häiritsee POTC jatkotarinan jumittaminen, uusia jäseniä kirjoittamaan. :)

Itselleni tapahtui eräs hyvin yliluonnillinen asia juuri tässä vähän aikaa sitten... Huomasin edellispäivänä, että kännykkäni oli äänittänyt jotain. Kuuntelin sitten äänityksen, ja se oli pelkkää rähinää. Viimeiset sekunnit äänityksessä kuulostivat hieman kirkunalta, rätinä koveni ja lakkasi äkkiä. Nauhoitus oli otettu 04:49 eli aamuyöllä siis. Puhelimeni oli tuolloin omassa laukussani. Omituista, eikö?
Riippuu vähän. Kyllähän minä yliluonnolliseen uskon. :)
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » La Syys 22, 2007 5:12

Minä tein kanssa kokeilun, ku aattelin et nyt on menny niin huonosti, ettei se vaan johtus noista viesteistä. Eilen mun tosirakkauden ois pitäny hoksata et se rakastaa mua, ja kysyä mua sitte, mut eipä oo kukaan kyselly. Eli ainkaan mun kohalla ei toimi...

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Sieppeli » La Syys 22, 2007 5:42

Plääh, ei ne kiertoviestit toimi mitenkään. Paitsi ne kyl menee eteenpäin, jostain järjettömästä syystä.
Sen jonkun "Messenger maksulliseksi" viestin olen jo monta kertaa saanut. Nykyään kun joku laittaa sen mulle, laitan sille viestin, joka ei tuota mielihyvää muulle kuin minulle. Eli suomeksi räyhääjän saavat ne jotka uskaltavat laittaa minulle kiertoviestin :D
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » La Syys 22, 2007 7:04

Ööh... Jotkut kyseli siitä kirjeestä, niin mä lähetin sen joskus vappuna osoitteeseen:
J.K. Rowling
c/o Christopher Little Agency
Eel Brook Studios
125 Moore Park Road
London
SW6 4PS
United Kingdom

Ja Rowlingille ei voi lähettää sähköpostia. Siellä on jotkut jotka lukee ne kirjeet ja ne sitte lähettää sen samanlaisen kirjeen kaikille.
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Kira » La Syys 22, 2007 10:02

Kiitos Pörri. :)

Kyllä nyt väsyttää, viikonloppukin on pian ohi ja olisi pitänyt omakuva piirtää ja espanjankokeisiin lukea. *haukotus*
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Su Syys 23, 2007 7:24

Hyvää huomenta.

Huomenna on taksvärkkipäivä ja tiistaina biologiankokeet. Mutta nappasin kympin historian kokeesta. :shock:
Jes, tänään luultavasti eläintarhaan ja syömään ravintolaan. Tilaan kyllä pihvin ja valkosipuliperunat.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Syys 23, 2007 8:03

Kiitoksia Pörri :D
pitää kyllä ottaa tuo muistiin, jos vaikka joskus tulisi Rowlle kirjoitettua. :)
Mistäs sinä muuten tuon osoitteen löysit? Rowlingin kotisivuiltako?

Nojuu.. mie olen siivonnu ja siivonnu ja pessy ikkunoita xD Heräsin vartavasten aikaisten, että pääsen nettiin ennen kun mun veli herää ja ryöstää multa senki ilon! :)

-Zenzi
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Syys 23, 2007 9:00

Siivoamista.. Hrr.. Kamalaa!

Hei mikä on taksvärkki? (tietämätön)

En oo ikinä käyny eläitarhassa. Enkä kyllä haluasikaan mennä katsomaan muita kuin käärmeitä ^^ Sen verran matelija hullu, että kun HP-jatkotarinassa joku kirjoitti lohikäärmeen räjähtävän, olin saada sydänkohtauksen. Lohikäärmeet on niin ihanania ^^
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Syys 23, 2007 9:10

Niin minustaki (minä muuten kirjotin siitä räjähtävästä lohiksesta), lohikäärmeet on ihaninmpia taruolentoja mitä tiedän! :D
Potterissa vaan nyt oli pakko saada jotain draamaa aikaiseksi.... :)
Uaah.. nyt pitää mennä hieroon äitylin olkapäitä :S

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Kira » Su Syys 23, 2007 9:23

Lohikäärmeet ovat aivan ihania olentoja. Saan niiden piirtämisestä jotain tosi suuria kiksejä. :'')

Hierominen on mukavaa. Jotenkin rauhoittavaa sellainen.
Mutta siivoaminen, yäk.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Nimue » Su Syys 23, 2007 2:00

Mä olen tehnyt tänää vain tehnyt Terveystiedon projektia. Yyhhyy. Ja kiitos, Pörri, olen sinulle ikuisesti kiitollinen ^^ (No, ehken kuitenkaan)

Taksvärkki on sellanen päivä, kun mennään töihin (kotiin, tai ihan jonnekin oikeeseen paikaan), ja sieltä saa sitten rahaa, jotka heivataan kouluun, ja miedän koulussa ne tuotot menee.. ööh.. en nyt muista, mutta jonnekin hyväntekeväisyyteen. Näin olen käsittänyt. Korjatkaa, jos olen väärässä:D
Nimue

ViestiKirjoittaja Kira » Su Syys 23, 2007 3:56

Ahh, nyt on aivan pakko hehkuttaa hieman: voitimme piirisarjamme kolmatta kertaa peräkkäin. :) Todella jännittävä peli oli, ensimmäisen puoliajan jälkeen olimme 2-0 tappiolla, mutta sitten lähdetiin hurjaan nousuun. Lopputulos 4-2. Aivan pakko ilmoittaa oli. *hymy*

Mistäs aiheesta projektisi oli, Nimue? ja kiitos muuten aivan ihanasta arvostelusta *punastuu*
Kira
Kärpässieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto