Sweeney Todd

Tappajahai vai James Bond? Vai James Bond joka syö tappajahaita?

Sweeney Todd

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Marras 18, 2009 5:50

Ettehän te suuret immeiset tätä saa tietenkään katsoa, mutta mitäs siitä (:

Sweeney Todd, päänäyttelijänä Johnny Depp ja ohjaaja Tim Burton. Elokuva on musikaali ja draama? (Apua Zenz älä tuu syömään miuta jos oot nähny sen ja mie annan ihan väärää tietoa :O) Ja ikärajaltaan 18. Kertoo Sweeney Todd nimisestä parturista joka karkotetaan elinkautiseksi jonnekkin, turhaan ja tekaistusta syytteestä, mutta hän palaa ja aikoo kostaa. Elokuva sisältää Tim Burton kirkkaanpunaista verta ja sitähän roiskuu.

Itse tykkäsin kovasti kun katottiin kavereiden kanssa, vaikkakin elokuva oli liian synkkä meidän syvältä olevalle telkkarille. Äänetkään ei kuulunu kunnolla! Minustahan tuli heti fani. Tälläkin hetkellä kuuntelen musiikkia elokuvasta <3 Olin vain masentunut loppuun, minua olisi kiinnostanut mitä siinä sen jälkeen tapahtui.

Mutta, oletteko nähneet? Mitä mieltä olitte?
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

Re: Sweeney Todd

ViestiKirjoittaja Omppuli » Pe Marras 20, 2009 6:00

Olen nähnyt ja omistankin sen =) Tosi hieno elokuva ja vaikka sitä verta roiskuikin aika komeasti ei se ollut sellainen inhottava verenroiskumiselokuva jos tajuatte mitä tarkoitan. Ei ole montakaan päivää kun katoin sen viimeksi.
Tykkään kovasti Burtonin tyylistä ja sehän tuossa elokuvassa näkyy. Hänen luomansa synkkyys on kaunista ja salaperäistä ja vaikka elokuvan teema oli todella järkyttävä niin en ollut oksentamaisillani katsoessani sitä. Tykkäsin lauluista. Aluksi en tiennyt edes sen olevan musikaali, mutta se olikin positiivinen yllätys. Johnny vetää roolinsa todella hienosti. Hän sopii hyvin Burtonin leffoihin. Helenan roolisuorituksesta tykkäsin myös ja muiden kanssa. Alan Rickman hoitaa julman tuomarin roolin mahtavasti.
Mutta kokonaisuutena siis hieno elokuva. Aitoa Burtonia. Hyvät roolisuoritukset kaikilta. Ihanaa musiikkia. Kauniin synkkä ja verinen. Tykkäsin =)
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

Re: Sweeney Todd

ViestiKirjoittaja Zenzibar » La Huhti 30, 2011 8:38

Sip: kai se semmonen kauhudraama yrittää olla juu :D

JOHNNYYY<3<3<3 Aivan ihana leffa, rakastuin kyllä ensisilmäyksellä etenkin Herra Toddin itseensä ja myös Helenan esittämään Ms. Lovetiin :D Alan Rickman ja Timothy Spall veti myös tosi hyvät roolit, olin ihan yllättyny, että Timothysta löytyi noinkin taitavia lahjoja! Lauluista pidin myös, vaikka yleensä musikaalit eivät nappaa. Tämä onkin Mamma Mia!:n ohella ainoa musikaalielokuva josta tykkään, joten :D

Verta lensi juu, mutta ei mitenkään ääliömäisen älyttömästi kuten joskus leffoissa näkee, joten plussat myös siitä.

Rakastan<3 ^^
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

Paluu TV ja elokuvat