Keskustelua jatkotarinoista

Minä aloitan, sinä jatkat, ja yllättäen minä kirjoitan uudelleen.

Re: Keskustelua jatkotarinoista

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ti Maalis 06, 2012 7:27

Kaikki tiivistyy yhteen nimeen: Voldu
KuvaKuvaKuvaKuva KuvaKuva
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Touko 08, 2012 2:26

Tonttu!

Mie tykästyin hirveesti omaan hahmooni! Ja miun piti siksi heti päästä piirtämään hänet. Ja sit mie keksin sille tyhmää faktaa:
Se on siis saunatonttu, vaikka saunatonttuja ei ehkä ole olemassa, ehkä saunojakaan ei ole olemassa, mutta jos olisin sanonut tonttu, itselleni tuli mieleen enemmänkin maahinen. Ja sitten taas kotitontusta ajattelisimme Dobbyä. Mutta halusin Sieppelin olevan pieni kotihenki, joka nauttii lämpimästä ja haluaa auttaa omalla piilottelevalla tavallaan isäntäväkeään/jotakuta, jota se voisi kunnioittaa.

Sieppeli
- Saunatonttu
Noin 48 kesää nähnyt (ihmisissä näyttäisi olevan suunnilleen 15v)
Suurinpiirtein kahden omenan korkuinen.

Sit mie aattelin että tontut osaa "ilmiintyä" paikasta paikkaan suunnilleen niissä rajoissa, että ne pystyy pomppimaan talossa huoneesta huoneeseen ja niiden asumusten välillä, joissa ne on asunu. Ne on näppäriä kotitaloustöissä ja ne tekee niitä mielellään jos niille jätettäisiin jotain tekemistä: Jos huushollin emäntä sattuu jättämään keskeneräisen tekeleen tuolinreunalle odottamaan aamua, tonttu on saattanut tehdä sen yön aikana valmiiksi! Orjiksi näistä tontuista ei ole, sillä ne ei suostu tottelemaan käskyjä. Pyynnöstä ja palkasta ne kyllä toteuttaa vaarallisempiakin tehtäviä!
Ja sitten kaltoinkohdeltuina tontut tuhoaa paikat, syö talon ruuat (Eli Sieppelikin on sitten ahmatti jos sille tarjotaan ruokaa!) ja ne kadottaa kenkien oikean parin.

... Mie tykkäänkin yllättäen hirveästi tontuista! :")
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ti Touko 22, 2012 5:02

No teen nyt sitten itsekin tämän:

Mitä mie muistan parhaiten
Sen kuinka menin tappamaan itseni.

Lempikohtaukseni?
PULLONPYÖRITYS

Mikä ärsyttää edelleen?
Se kuinka wanha kunnon jatkis lopetettiin Vuotiksessa. Noh toisaalta juuri sen takia Tarvehuone tehtiin. Se merkitsi kuitenkin minulle sen vaiheen päättymistä (oma päätökseni, mutta tuleehan sitä jossiteltua).

Lempihahmoni
Jos Voldua ei lasketa, niin kaikki Sepen. Näytti muille päin naamaa.

Inhokkini?
Ei niitä oikeastaan ollut.

Tuli muuten mieleen;
Että kirjoitin wanhaan kunnon jatkikseen varmaan vain yhden viestin, jossa ei käsitelty Voldua/kuolonsyöjiä. En kehdannut alkaa sörkkiä teidän ihme suhdedraamoja (toisaalta ei ne minua kiinnostanutkaan). Kerran olin aikomassa parittaa Sepeä ja Natia, mutta poistin sen viestin melkein heti lähetettyäni. Noh meni ne yhteen ilman avustustanikin. Yleensäkin kirjoitteluani rajoitti epäuskoni jatkiksieni kelpoisuudesta. Kai sitä pelkäsi, että tekisin jotain teille epämieluisia ratkaisuja.
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Pe Kesä 29, 2012 7:51

"-- rusinat ovat jättiläisten aivoja, joiden syöjiä varjo-olennot etsivät ja tappavat."
X)
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Su Heinä 01, 2012 10:19

NAAAAT! Tervetuloa takaisin! Me ei edes kuviteltu, että muistaisit meidän olevan olemassa saati, että liittyisit mukaan meidän uuteen jatkikseen ^^ Mutta ihanaa, että tulit! Meillä on ollu ikävä!

Täytyy sanoa, että nyt meni jännäks. Mä, Piikkisiili, Sieppeli ja se hullu metsästäjänainen ollaan siis menossa kohti tuiki tuntematonta alamaailmaa, kun Zenz ja Evan jäivät maan päälle tutustamaan Natiin. No saatiin ainakin säpinää! :)
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Heinä 01, 2012 10:46

^Komppaan Omppua! Hei Nat! ^^ <3 Vielä ku Gustikin jaksaisi repiä niitä sen eeppisiä jatkoja mukaan niin tuntuis ihan ku ei oltais ikinä lopetettukaan!! :D

Ja aika jännä idea Natilta jakaa joukko kahtia, saas nähdä miten me saadaan ne taas yhdistettyä ;))
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Nat » Su Heinä 01, 2012 7:12

ei mua niin vaan syrjäytetä enkä unohda teitä koskaan, kiitos Sipin:D oon seurannu tota jatkista niin kauan, mut mulla ei ollu aikaa kirjottaa vasta kun nyt ja pelkäsin jo etten pääse hyppäämään ollenkaan mukaan. Kuitenki keksin mun über hienon suunnitelman eli luon yllättävän käänteen ja jätän teidät muut ratkomaan sitä >8D muha, oon pahiz!
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Omppuli » Pe Heinä 06, 2012 2:48

Minä en kyllä ihan tajunnut, että mistä se valo, joka heijastui niistä lyijyovista, oikein tuli? Viitsiikö joku selittää?

Ja kukas kirjoittaa seuraavaksi? Itse olen mökillä, joten en voi. Ja ennen kuin alatte tehdä minusta jotain superihmistä, niin tuli on ainoa juttu mitä osaan. Kerrankin :D

Älkää unohtako jatkista!
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Pe Heinä 06, 2012 4:32

Omppuli sytytti kätensä palamaan ja sen valo heijastui ovista. Ehkä olisi voinut kertoa asian suoraan.
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » La Helmi 14, 2015 9:37

Waaaaa, täällä on aktiivinen jatkotarina!! Lämmittää sydäntä kun tietää että paikka ei vieläkään ole täysin kuollut näin monen vuoden jälkeen :DD <33

Osallistuisin mielelläni, mutta en oikein tiedä Pokemoneista mitään. Olen katsonut vain ihan pari ekaa kautta silloin joskus pienenä ja tiedän vain ne ensimmäiset ~100 Pokemonia. Maailmasta ja paikkojen nimistä ja tuollaisesta en muista hirveästi, joten en viitsi tulla teidän jatkista sotkemaan tietämättömyydelläni. :<
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ma Helmi 16, 2015 5:00

Mukaan vaan, en mäkään Pokémoneista juur mitään tiennyt kun jatkista aloitettiin, Siililtä ja Sipiltä oon saanu monta oppituntia ja loput löytyy Bulbapediasta. ^_^
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Helmi 16, 2015 5:18

Itteasiassa, miust ois aika söpöä jos Zenz tulisit justii noin ulkopuolisena mukaan ja hahmos ois samaa sarjaa. Opetetaan siulle ja hahmolles mennessä! Myö varmistellaan muutenkin kaikkea toisiltamme koko kirjoittamisen ajan, joten todellakin oltais siunkin tukena.
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

Edellinen

Paluu Jatkotarinat