Chat vol.2

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Syys 23, 2007 4:34

Huomaatteko mikä ryysis tänne tuli ku Voldu kuoli? Nyt vielä pari tyyppiä nii rikotaan ennätys.
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Syys 23, 2007 4:36

Jep :D
Miksiköhän just Voldun kuolema vetää porukkaa? (R.I.P)
ÄÄ...huomenna pitäs lähtee suunnistaa, muta kun EI JAKSA! Mie kuitenki vain eksyn sinne saakelin mettään ja mitäs sitte? Saavat ettii mua koko loppupäivän...

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Nimue » Su Syys 23, 2007 5:43

Unesta teen <: Kuitenkin ihan mielenkiintoinen aihe :D

Teilläkin on suunnitusta! Paitsi että torstaina. Mitäköhän siitäkin tulee. ^^

5 ihmistä samaan aikaan! Jeee... ^^

Olin ilkeä ja muoksin kaksi viestiäsi yhteen :D Sip
Nimue

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Syys 23, 2007 5:50

Hohhoijaa, menipäs päivä taas nopeasti. Empä paljoakaan tänään ehtinyt tehtä: Tarvehuone, Bitefight, vuotis, Tarvehuone, youtube... Käväsin mie ulkonakin nopeasti :D

Gustaffsson, mites se sarjakuva?
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ma Syys 24, 2007 10:07

Aivan, sarjakuva. Seuraavaksi laitan muutaman hahmokuvan. Piirrän vielä Natin valmiiksi ja sitten saan alkaa värittää ja aloitan sitten kolmossivun värityksen.

Huhheijaa lapionheilutus on kovaa hommaa. Vielä kolmekymmentä tainta suojattavana tänään.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja kirja » Ma Syys 24, 2007 12:44

Nimue kirjoitti:Yyh, luen Vuotiksessa tota Yliluonnolliset jutut- topicia. Huuiiiih.

Arvaa, kuka meni lukemaan sitä nyt...
Zenzibar kirjoitti:Lähetättekö te yleensä kiertoviestejä eteenpäin?
(...)
Itse inhoan kiertoviestejä enkä melkein koskaan laita niitä eteenpäin...

Minä en lähetä. Kuten sinä, minäkin inhoan niitä.
Nimue kirjoitti:Teilläkin on suunnitusta! Paitsi että torstaina. Mitäköhän siitäkin tulee. ^^

Meilläkin on suunnistusta, tiistaina ja perjantaina. Ihanaa! <- harrastaa suunnistusta

N. kaksi päivää poissa, ja olen kaikkialla kauheasti jäljessä... :shock: Olette liian nopeita!
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Ma Syys 24, 2007 1:58

sepe kirjoitti:Nojuu. Se on hauskaa. Olen täällä tämmöinen Ässien tilastopalvelu. Haah. Jos haluatte tietää kuinka edellinen Ässien peli päättyi niin katsokaa chatista. Sepe kertoo. Muhahahahahaaa! (no nyt meni vähän yli)

Imase, ässätuntija varmaan kertoo kuka on Ässissä kausina 00-03 pelannut kankea peruspuolustaja, jolla on muitakin seuroja plakkarissaan näin tilastojen puolesta.
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » Ma Syys 24, 2007 2:02

Tänne on enustettu kuuttatoista astetta, mutta vain noin kolme neljäsosaa siitä on. Ennusteisiin ei kannata luottaa. Mutta aurinkoa paistaa 8)

Pst. Nyt on jo seitsemän ihmistä (neljä käyttäjää ja kolme vierasta) online. Ennätys on kai yhdeksän (?).
~kirja
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Ma Syys 24, 2007 2:11

Hajotkaa friikit, en pääse tänään pelaamaan säbää!
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ma Syys 24, 2007 2:16

Säbää? (Tyhmä minä)

Olen aivan naatti. Jalat tuntuvat sohjolta, suojattiin viisikymmentä tainta muoveilla eikä palkkaakaan tullut kuin kymppi.... Ei siinä muuta mutta kun sekin menee koululle. Potuttaa.

//Kiitti Sieppeli. En ole vain koskaan kuullut siitä puhuttavan säbänä.
Viimeksi muokannut Gustaffsson päivämäärä Ma Syys 24, 2007 2:23, muokattu yhteensä 1 kerran
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Syys 24, 2007 2:19

Gustaffsson: Salibändy!!!

Piirrellään täällä pilapiirroksia potterhahmoista ;D Siis mun kaveri hihittää tossa mun vieressä ja piirtää kylläkin mua... :roll:
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ma Syys 24, 2007 5:39

Kolme sanaa: MINÄ INHOAN SUUNNISTUSTA! :evil: Hyi, se oli hirveää!! Sitäpaitsi me löydettiin vain yks rasti ja eksyttiin sitte sinne korpeen ja etittiin loppuaika tietä takasin sinne lähtöpaikalle.... :? Että juu... Hyvinhän se meni. Erittäin....
Uaah, muutenki oli päivä niin V**** P******** että!! :(

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Syys 24, 2007 6:23

Huoh.. Youtubesta tuli aamulla viesti, että ne oli poistanu kaks mun videoo.. En kyllä ymmärtänyt, mutta varmaan ne rikko jotenkin tekiänoikeuslakia. Onneksi selvisin vähällä eika tullut mitään vakavampaa. Poistinpa sitten loputkin videot, ja nyt mulla on jo uus menossa sinne ^^ Se ei kyllä varmasti riko minkäänlaisia tekijänoikeuslakeja, siinä on vaan mun oma ottavia kuvia luonnosta ja yks musiikki.

Auts poltin sormeni tehdessäni teeleipiä. Sattuu :'(
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Daniel » Ma Syys 24, 2007 7:59

Zenz, joo minä inhoan suunnistusta kans... Kauheaa, vihaan sitä, vihaan...

Vitsi nyt on kyllä ärsyyntynyt olo, niskaa särkee, leukaa särkee, rannetta särkee ja täällä on niin vittidittidiin kylmä, että oon joutunut lappaamaan kolme hupparia päällekäin ja kahdet sukat, ja kaulahuivikin. Luulisin, että oon tulossa sairaaksi, jos mulla ois yhtään nuhainen olo tai päätä särkis. Mutta ei. Muuten vain on olo niinkuin jyrän alle jääneellä...
Ja ärsyttää kun haluaisin kirjoittaa jatkotarinaan, mutta ainakin 10 sivua lukematta. Prkl. Pitäis varmaan lukea..
Daniel

ViestiKirjoittaja Sepe » Ma Syys 24, 2007 8:06

Tämä meidän uusi ja hyvin, hyvin hauska tulokkaamme gr8stfu on minun hyvä ystäväni. Hän on päättänyt valita tällä foorumilla työkseen sen, että kyseinalaistaa kaiken ja ärsyttää porukkaa. Tämän tietysti pitäisi johtaa banneihin, mutta kieltääkö sääntömme nämä? Jaa no iha sama. Hän on kuitenkin hyvin tyhmä näillä foorumeilla ja liitty niihin minulle tuntemattomasta syystä (varmaankin vain pilatakseen toisten ilon).[/i]
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ma Syys 24, 2007 8:17

Painukoon muualle jos tahtoo ärsyttää. Minulla ei ole pitkä pinna.

Suunnistus... *värähtää* Aivan hirveää. Inhoan metsässä juoksemista, mutta karttaa osaa lukea ihan hyvin. Viimeksi kun suunnistin olin ihan poikki. Parini sai sellaisin käsityksen että siinä pitää juosta koko ajan. Minä vain kuljin perässä.

Minulla on tosi tylsää. Voisin mennä nukkumaan, mutta arvatkaa väsyttääkö? Ei ja nyt minun kuulemma pitäisi jo nukkua. Valitettavasti en jaksa enkä halua.
Hauskempaa olla täällä. :)
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ma Syys 24, 2007 8:39

Olen minä outo, mutta kysympähän kirja sinulta, että oletko tyttö vai poika? En ole ikinä sitä mistään sattunut lukemaan. Kysyin vain. Mietityttää, että onko se tyttö vai poika joka sitä minun (onnetonta) ficciä arvostelee? Ei sukupuolella yleinsä ole juuri väliä, mutta halusin vain tietää (tyhma ma oon).
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Syys 25, 2007 5:13

Ja taas kouluun. Miten seiska luokka voi olla näin rasittavaa? Johtuuko se niistä ärsyttävistä luokkalaisista, jotka ei osaa pitää turpaansa ummessa, vai siitä, että en ymmärrä mitään? Matikastakin tuli pari tehtävää läksyksi, mutta edellisellä tuntinä kaikki tieto oli mennyt toisesta korvasta sisään, toisesta ulos.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja kirja » Ti Syys 25, 2007 11:29

Suunnistuspäivä meni pieleen. Kartassa rastit vesiliukoisella tussilla, ja sumua. Koulusta on muuten hauska kirjoittaa...
~kirja
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Syys 25, 2007 12:15

Ette ikinä arvaa mitä tapahtui? Siis mein kouluhan on ympäristökoulu, sen tunnuksena vihreä lippu ja sen kunniaksi kuolulle lahjoitettiin 500. Siis mein koulussa on ympäristö agentteja. Siis ne on mallina muille, miten pitää kierrättää ja niin edespäin. Viime viikolla kysyttiin ketkä haluaa (eikä kukaan arvaa kenellä oli kyselyssä olen erittäin kiinnostanut) agentiksi. Niin siis minä pääsin :D
Toinen juttu: Pääsin luokanedustajaksi. Se on sellainen, että kun pitää hakea jotain lappuja opettajien huoneesta, meikäläinen hoitaa sen. Tai lappujen jako tai jotain. Keväällä sitten pitää hakea tukioppilaaksi ;D
Sieppeli
Kärpässieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto