Sip huomasi kadottaneensa itsensä jonnekin kauas Siilistä ja Gusista. Hän ei ihan tiennyt miten se oli tapahtunut, mutta hän päätteli lähteneensä vaeltamaan ajatuksissaan. Jotenkin hän siitä päätyi muiden kilpailijoiden luokse, jotka keskustelivat kiihkeästi jonkun tapahtuman järjestäjän kanssa.
"Mitenniin turnausta ei jatketa!?" Joku nimeltä mainitsematon kouluttaja ärähti. Keskellä ympyrää oleva järjestäjä kumarteli ja näytti alistuvalta.
"Ottaen huomioon tämänpäiväiset tapahtumat, niin meidän kannattaa jättää turnaus pitämättä loppuun. Kansa on järkyttynyt ja-"
"Eikö olisi parempi, " tämän puhujan Sip tunnisti juuri pudonneeksi Pulveriksi, jolla oli kaunis avohaava kädessään, "että pidämme turnauksen loppuun ja näytämme maailmalle, että me emme tällaista säikähdä!"
"Sitäpaitsi, haluamme tilaisuuden päästä ottelemaan Pokemonmestaria vastaan!" Tämä puhuja oli Bea.
"Meillä menee nyt hirveästi aikaa vahinkojen korjaamiseen-" Järjestäjähemmo yritti puhua.
"NO minä en ainakaan lähde enää yrittämään!" Joku tyttö kiljahti, "olen saanut tarpeekseni! Tulin Johdosta asti tänne vain kilpailemaan ja tämän sain? Minä palaan!"
"Ja minäkin tahdon kotiin..." Joku nuoremmista kilpailijoista sanoi.
"Ja minäkin häivyn, " Sip tuhahti, "pitäkää typerä kilpailunne."
"Mutta me haluamme otella!" Bea suorastaan raivosi.
"No, me emme," juuri aiemmin puhunut tyttö ärähti. Tyttö oli ehkä hieman Sipiä nuorempi, punaposkinen ja kivakka, hiukset sähkönsiniset ja hupsusti pystyssä. Tämän ottelijan nimi täytyi olla Sheyla, joka oli ollut ottelemassa ensimmäisenä Abrahamia vastaan, Sip muisti etäisesti ottelun. Sheyla oli huomannut Sipin suurinpiirtein vierellään, ja ymmärtänyt, ettei tämäkään aikonut jäädä enää turnaukseen, joten hän viittasi tämän mukaansa kuin mielenosoitukseksi. Sip hyppeli nuoremmalta vaikuttavan tytön perään.
"Sinähän olit Siep? Se kummitustyypin kouluttaja?"
"Ei, vaan Sip, " Sip vastasi kun he kävelivät suuntaan tuntemattomaan, "ja sinä Sheyla? Ottelit muistaakseni hyvin. Anteeksi, muistini ei ole parhaimmillaan tämän kaiken jälkeen..."
"Kiitos, " sinitukkainen tyttö virnisti, "et kuulosta kantolaiselta? Oletko Hoennista?"
"Shinnohista, " Sip vastasi.
"Ai, " Sheyla mietiskeli, "Shinnohista... Tulitko tänne asti ottelemaan? Aiotko nyt palata kotiisi?"
"Oikeastaan, " Sip sanoi, "syksy on tulossa. Eräällä Kanton saarella juhlitaan kuulemma Kesän Juhlaa erikoislaatuisesti, ajattelin käydä siellä ennen kuin jatkan jossain vaiheessa matkaani, Johtoon itseasiassa."
"Ai?" Sheyla kysyi, "onko se lähellä Neidonkalliota? Olen kuullut tarinoita siitä paikasta. Jos suuntaat sinne, niin voinko tulla mukaasi? Minulla ei ole kiirettä palata kotiin."
"Toki, " Sip vastasi hymyillen, "olisi mukava matkustaa välillä uudessa seurassa. Joko lähdemme-... Paitsi minun täytyy löytää Haunter, se on taas lähtenyt tekemään tuhojaan..."
Sen enempää kenellekään ilmoittamatta Sip aloitti matkansa kohti Neidonkalliota uudessa kummallisessa seurassa.