Sieppeli kirjoitti:Siis mein kouluhan on ympäristökoulu, sen tunnuksena vihreä lippu ja sen kunniaksi kuolulle lahjoitettiin 500. Siis mein koulussa on ympäristö agentteja. Siis ne on mallina muille, miten pitää kierrättää ja niin edespäin. Viime viikolla kysyttiin ketkä haluaa (eikä kukaan arvaa kenellä oli kyselyssä olen erittäin kiinnostanut) agentiksi. Niin siis minä pääsin

Meidänkin koulussamme on vihreä lippu. Meillä taasen on ympäristöraati, ja minut voi löytää sieltä. Mutta me emme ole saaneet mitään lahjoituksia
Sieppeli kirjoitti:Toinen juttu: Pääsin luokanedustajaksi. Se on sellainen, että kun pitää hakea jotain lappuja opettajien huoneesta, meikäläinen hoitaa sen. Tai lappujen jako tai jotain.
Hassu yhteensattuma: minä hoidan samaa roolia! Se on mukavaa, kun saa hieman vastuuta. Olen aina itse pitänyt pienestä vastuusta.
sepe kirjoitti:Olen minä outo, mutta kysympähän kirja sinulta, että oletko tyttö vai poika? En ole ikinä sitä mistään sattunut lukemaan. Kysyin vain. Mietityttää, että onko se tyttö vai poika joka sitä minun (onnetonta) ficciä arvostelee? Ei sukupuolella yleinsä ole juuri väliä, mutta halusin vain tietää (tyhma ma oon).
Hei, et ole tyhmä! Mutta yleensä en ole paljoa tietojani netissä levitellyt, joten en sitä voi paljastaa. Anteeksi.
~kirja
//Ja nyt paikalla neljä käyttäjää ja kaksi vierasta. Ennätys?