Keskustelua jatkotarinasta

Vanhojen jatkotarinoiden säilytyspaikka.

ViestiKirjoittaja Sepe » Su Syys 23, 2007 8:37

Eikös siinä lukenut että voldu aikoo karata? No sama se. Tulin jo katuma päälle jä "herään" henkiin. Keksin jo jipon.

//Sori. Väärä sivu. Lukekaa sen sijaan sivun 12 viesti 10 niin saatte vastauksen minun vihjailuuni (tai mitä se nyt on olevinaankaan).
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Syys 24, 2007 5:35

Kyllä, kyllä Voldu karkasi ja meni sitten Azkabaniin. Ja sitten hän kuoli kaksinkertaisesti, kiitos ;D
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ma Syys 24, 2007 7:23

Eiköhän sovita että Voldu on ja pysyy kuolleena. Se olisi vain niin hiton ääliömäistä jos se heräisi henkiin ja tekisi taas sen seitsemän hirnyrkkiä ja me taas metsästäisimme niitä...

Voldu voisi haamuna kummitella meille, mutta onko sen viimeisessä repaleisessa sielunpalasessa tarpeeksi voimaa haamuksi?
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja kirja » Ma Syys 24, 2007 12:33

Siitä Gustaffssonin listasta: minulle käyvät vaihtoehdot kaksi jo kolme. Olisi tylsää päättää jatkotarina tähän...
Onko muuten Guinnesin ennätyskirjassa pisintä jatkotarinaa...? :lol:
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ma Syys 24, 2007 4:57

Juu ilmoitetaan jatkis Guinesiin! Ihan tosi! Olen aika hajamielinen ja outo ollut täällä foorumilla. Näköjään haluan pitää pääni, (jota aika harvoin teen) kun näin tämmöisistä asioista menetän malttini. Eihän tämä jatksi ole viellä mihinkään päättynyt kirja. Vai ymmärsinkä väärin? Jtkotarina jatkuu viellä pitkään (toivotaan, toivotaan)!
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Syys 24, 2007 5:03

Näen jo otsikon: Aktiivisin HP-jatkotari, jossa myös sinä olet mukana!

Okei, sitten kun tämä jatkitarina joskus valmistuu, siitä tulee yhtä pitkä kuin Feeniksin Killasta, ehkä pitempikin.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ma Syys 24, 2007 6:14

Miksi minusta tuntuu, että se on jo nyt pitempi kuin FK! :D
Olisi hienoa, jos voldu tulis kummiteleen x) Osaan hyvin kuvitella sen haamuna myrtin kanssa xD

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Kira » Ma Syys 24, 2007 6:51

Voi jestas, mikä meininki. *naur*
Kohta varmaankin Voldemort ja Murjottava Myrtti ovat menossa vihille.

Nyt on pakko yrittää päästä ajantasalle tässä.
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Nat » Ti Syys 25, 2007 2:04

Sääli sääli, volkkari kuoli, mutta maailmasta tuli parempi paikka:) Mites tehää? Lueskelin noita Gustaffssonin ehdotuksia ja olen sitä mieltä että me ei lopeteta jatkista. Siihen en suostu.
Tällä hetkellä jatkiksessa ollaan vaa mungossa.Mälsää, vaihtelu vois virkistää.
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Sepe » Ti Syys 25, 2007 3:55

Tylypahakaan! Se oli suljettu Voldemort "volkkarin" hyökkäyksien takia, mutta nyt hänen on harvinaisen vaikea hyökätä. Miksemme avaisi tylypahkan ovia jälleen ammolleen? Miltäs kuulostaa?
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Syys 25, 2007 3:59

Avataan vaan, mutta me emme tee siellä oiekastaan muuta kuin S.U.P.E.Rit ja sitten jatketaan omaa elämäämme. Mikäs minä olen sitä päättämään
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Syys 25, 2007 4:03

Ei hassumpi idea Sepe ;) Yritämme ratkoa ihmissuhde ongelmiamme ja kaikkea muuta mukavaa Tylypahkan opintojen parissa. Hommataan sinne vaikka erikoinen PVS -professori ynnä muuta :D

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sepe » Ti Syys 25, 2007 4:03

Siinähän on ainakin puolivuotta viellä jäljellä. Vommehan me kirjoittaa Voldemortin toivottomista yrityksistä herätä eloon. Tietysti he voivat myös viettää viellä yhden vuoden siellä jonkin mystisen vaaran vuoksi. Pyhää mungoa en oikein jaksa enää kestää. Juoni polkee pahasti paikallaan.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Syys 25, 2007 4:06

Samaa mieltä :D Pyhä Mungo jääköön taakse!
Ja jotain muutakin uutta tämä jatkis kaipailee... Uusia hahmoja esimerkiksi! Nyt täällä pyörii vain me: Minä, Sepe, Omppuli, Gustaffson, Sieppeli, Kira, Pörri, Kirja, Gertsi, Daniel ja ne muut jotka unohdin (anteeksi) :D

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja sooda » Ti Syys 25, 2007 4:18

Jatketaan tätä jatkista, tottakai. Mutt Voisi vaikka ihmiset jo alkaa pikkuhiljaa parantumaan sieltä Mungosta pois, sitten haluan takaisin tylypahkaan! Ja tietty jatkettais omana tupana, eiks jeh?

Joo, ja samaa mieltä Zenzibarin kanssa. Uusia hahmoja, tai ainakin uusia parituksia. Mitäköhän me nyt ollaan tässä pyöritelty aika paljon, sitä Draco/Zenzibar, Daniel/Omppuli? Ei niissäkään mitään vikaa ole, mutta jotain uutta, freesiä... :D
On asioita, joita ei voi kokea yhdessä ilman, että rupeaa pitämään toisistaan, ja mahtavan vuorenpeikon kumauttaminen tajuttomaksi kuuluu niihin.
sooda
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Syys 25, 2007 4:20

No näköjään kohta ei enää ole mitään Draco/Zenzibaria, kun se minun rakas mieheni on jo yrittänyt minut murhatakin, joten mulle vaan paritusta, jos mitenkään mahdollista :D

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Syys 25, 2007 4:21

Okei, okei, palataan Tylypahkaan. Mutta, miksi ihmeessä Draco haluaisi tappaa Zenzibarin? Enhän minä sitä tarkoittanut, vaan että Draco veisi hänet "turvaan". Niin no jokainen kirjoittaa oman jatkonsa, jokainen ajattelee toisen viestin toisella tavalla kuin mitä tonen oli ehkä tarkoittanut. Eipäs se edes haitannut, tulihan tuostakin kiva juttu. (Poistuu takavasemmalla ja ehkä pitää suuren kirjoitushimonsa kurissa)
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ti Syys 25, 2007 4:24

Sovitaanko että aletaan kaikki käyttää varaus-systeemiä? Täällä kuin saattaa kaksi tyyppiä kirjoittaa yhtä aikaa ja tarina menee sekavaksi. Eikä mene hukkaan tarinanpätkiä
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Ti Syys 25, 2007 4:28

No niimpä. Aina kun minä kirjotan niin joku kirjoittaa samaan aikaan :( AINA!
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Syys 25, 2007 4:44

Sori Pörri! :D Mutta no, eipä tuossa mitään, äkkiäkös minä uuden jatkon tekaisin :D

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

EdellinenSeuraava

Paluu Jatkotarina-arkisto