Chat

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

ViestiKirjoittaja Daniel » Su Elo 26, 2007 8:30

Sepen vinkki on harvinaisen selvä. :'D

Mwaaa, määkin suurinpiirtein makaan tässä tuolilla ja keikun, luoja tietää kuinka monesti mää oon kaatunut tällä tuolilla kun istun näin...
Itelläni tekisi hirveästi mieli kirjoittaa tuohon jatkotarinaan, koska sen kirjoittaminen on niin mukavaa, mutta innostusta ei löydy. Oikeastaan innostusta ei löydy mihinkään, muutakuin tyhjän jauhamiseen...
Daniel

ViestiKirjoittaja Omppuli » Su Elo 26, 2007 8:35

Minä tässä vähän odotinkin että sinä tai Sepe kirjottaisitte sinne. Minä en ole kovin usein keikkunut tuolilla, varmaan sen takia että ope ei hyväksy sitä koulussa, mutta sitäkin enemmän on tultu kompuroitua.Heh. :wink:
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Daniel » Su Elo 26, 2007 8:40

Hah :D Meidän opettajat ei paljon koskaan huomaa jos keikkuu tuolilla, mutta purkansyöntiä ne ei voi sietää. Menee kauheasti purkkaa päivässä kun jokasen välitunnin jälkeen joutuu luopumaan purkasta...

Haa, kyllä mää kohta sinne jatkikseen kirjoitan, tämän vuorokauden puolella! Pieni lupaus, kyllä mää sen pystyn pitämään ^^" ehkä.
Daniel

ViestiKirjoittaja Omppuli » Su Elo 26, 2007 8:50

Ei meilläkään voi sietää purkkaa, mutta minut on aina säästetty jälki-istunnolta. Onneksi ope on siinä suhteessa lepsu.
Hyvä että laitat. Minä odotan siihen saakka. Miten niin ehkä? *kulmien kohotus* Minä en jaksaisi mennä huomenna kouluun. Plääh.
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Daniel » Su Elo 26, 2007 8:54

Ehkä siksi, että teen lupauksia niin harvoin, koska en tiedä jaksanko aina pitää niitä. Mutta pyrin aina toimimaan sanojeni mukaisesti. :'D

Aaah, kouluun. Tuo rakkauden ja valon lähde, positiivisten ajatusten koti. Ihanaa herätä kahdeksalta, ja ihan rakastan sitä, että pääsen vasta kolmelta. Maanantait ovat sitten NIIN ihania... *hampaiden kiristelyä*
Ja housuissani on reikä, enkä tiedä mitä laitan jalkaan huomenna. Menen ilman housuja.
Daniel

ViestiKirjoittaja Omppuli » Su Elo 26, 2007 8:59

*reps* Oletko muuten ikinä nähnyt sellaista unta että menet pelkkä pyyhe päällä jonnekin? Minä olen useasti. Se tuntuu kauhean nololta.
Eikös sinulla ole muita housuja?
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Daniel » Su Elo 26, 2007 9:03

En oo muistaakseni tuollaista unta nähnyt, mutta näen monesti sellaista unta että kun tulen suihkusta ilman vaatteita niin en löydä mistään _mitään_ päälle pantavaa. Olen aina aivan shokissa ja yritän palata takas suihkuun, jota ei - yllätys yllätys - enää satukkaan olemaan. xD

Sellaiset unet on kans kauheita kun jää hissiin jumiin. Onnistuin kerran vääntämään supervahvoilla käsilläni hissin ovet väkisin auki, mutta yleensä vain olen jumissa siellä kunnes huomaan että hissistä lähtee liukuportaat ylöspäin, tai jotain muuta yhtä järjetöntä....

Ah, housut. On kai mulla, mutta ne on pyykissä.
Daniel

ViestiKirjoittaja Omppuli » Su Elo 26, 2007 9:09

Ohhoh. Minä en olekaan suihku tai hissiunia nähnytkään, mutta auotounia useinkin. Ajan usein niissä kolarin. Mutta viime yönä ajoin ihan hyvin. Menin autolla enstiseen kouluuni. Se oli outoa. Ai niin sitten taisin vetää Darco Malfoyta turpaan. :D

Koulun jälkeen taas katsomaan onko jatksita jatkettu. :)
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Daniel » Su Elo 26, 2007 9:14

*reps* Draco Malfoyta turpaan, hmmh, mitähän se oli tehnyt ansaitakseen tuollaista kohtelua? xD

Huu, mää en oo ikinä ajanut unissani autokolaria. En edes yleensä aja autoa, mutta yhdessä unessa jossa tapoin kaverini veljen ja yritin viedä häntä autolla sairaalaan, en osannut kääntää rattia enkä päässyt sairaalaan...
Köh. Olisi kiva omistaa sellanen hieno unikirja josta voi kahtella kaikkien unien merkityksiä.

Aa, mää luultavasti pääsen vasta koneelle joskus kuudelta, kun vanhemmat yrittää holhota niin kovin mun koneen käyttöä...
Daniel

ViestiKirjoittaja Omppuli » Su Elo 26, 2007 9:21

Niin sellainen Punurmion Uniorakkeli. Tapoit jonkun unessasi? Outoa, minä en ole ikinä tappanut ketään. Tein veljeeni kyllä joitain outoja mustia reikiä...

Minulla on tapana huolestua ihan turhanpäiväisistä asioista. Ne vaikuttavat pahasti uniini. Tosin en tiedä johtuuko Malfoyden muuttaminen meille stressistä... Se oli kyllä outo uni.
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Daniel » Su Elo 26, 2007 9:28

Juu, tapoin vahingossa. Ajoin pyörällä ja tönäisin hänet särkänniemessä johonkin sähköiseen tolppaan...

Hah, oudolta unelta kyllä kuulostaa. Unethan melko usein ovatkin kaikkea muuta kuin selväjärkisiä, muttamutta... Eikö sitä ole sanottukin, että ihmisen unet heijastavat tyypin ajatuksia, tapahtuneita ajatuksia tai jotain ihmeellistä, en tiedä.
Omat uneni kyllä tuntuvat olevan niin kaukana ajatuksistani kuin olla ja voi, en ymmärrä mikä niissä olisi samaa. Sen takia haluan sellasen unikirjan, se vois olla mielenkiintosta.
Daniel

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Elo 27, 2007 12:35

Kaverillani on sellane kiva ennustus kirja. Siinä on unista jotain juttua. Pitä varmaan joskus lainata sitä, jos se uskaltaa antaa ^^ Kyseinen kaveri muuten näke unia, joissa joku tappaa hänet. Yleisin tapa on puukottaminen selkään.. Ei ole ihan terve tämä kaverini muutenkaan ^^ Pelkäsi entistä poikaystäväänsä.
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ma Elo 27, 2007 1:10

Gnaah! Miksi helkkarissa menin ottamaan tekstinkäsittelyn valinnaisaineeksi? Viimeiset kaksi tuntia oli sellaista tylsää kidutusta...
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Elo 27, 2007 1:15

Tekstinkäsittelyn? Mikäs se sellainen on?
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ma Elo 27, 2007 1:18

Opetellaan korjaamaan ja kirjoittamaan tekstejä tietokoneella. Nämä ensimmäiset tunnit ovat olleet suunnilleen typerien ja järjettömien sanayhdistelmien toistoa ja kymmensormijärjestelmän harjoittelua...

Eli tylsää.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Elo 27, 2007 1:19

Kuulostaa erittäin tylsältä joo... Toivottavasti Tietotekniikka ei ole kamalan paljon samanlaista.. Eikai ne vain tarkoita samaa :?
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ma Elo 27, 2007 1:35

Tylsältä kuulostaa. Mutta en tiedä onko se mitään verrattuna meidän yllin-tunteihin. Open puheet menee toisesta korvasta ulos ja toisesta sisään. Siinä vaipuu samanlaiseen horrokseen kuin Harry Binnisin tunneilla.
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Kira » Ma Elo 27, 2007 1:58

Gosh, tekstinkäsittelyä. Meillä oli sitä viime vuonna. *haukottelee* Ope ja minä oltiin yhdestä asiasta samaa mieltä, mun ei ois pitäny olla siellä kurssilla. *naur*

Joojoo miittimiitti. 8))) Tehdään jonnekin Tampereelle tai jonnekin mistä kaikilta olisi yhtä pitkä matka sinne.
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ma Elo 27, 2007 1:59

Tampereelle? Noo... Se kävis minulle ihan hyvin. Kaksi tuntia kestäisi täältä. Kuinkas vanhoja te olette?
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Kira » Ma Elo 27, 2007 2:02

*naur* Itse en ole kuin vasta viisitoista kesäinen. Uskoisin suuren osan olevan tätä samaa ikäluokkaa?

Kaksi tuntia, ou mai gosh. ö___Ö
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto