Oi. Ekaa kertaa kirjoitan tänne...
Mutta ihan syystäkin, oli tänään tosi kiva päivä. Eka oli bilsan koe, joka oli paljon helpompi kuin olisin kuvitellut, joten yllätyn, jos en saa vähintään ysiä. Kivaa
No joo, sitten oli matikantunti, josta me saatiin revittyä suhteelisen paljon iloa irti, vieressäni istuva tyyppi jo kyllästyi siihen, että sanoi koko ajan kaikki äänee(kakskertaakaheksankuustoistayksmuistiinkolmekertaaseittemänöökakskytykskaksmuistiin...) ja nauroin joka ikiselle asialle(joku muu:hei emmä osaa.... minä: hihihii). Sitten yhtäkkiä iski hirveä nälkä, pakko tehdä joukkorynnäkkö välkällä Lahden torin laidalla sijatsevaan S-market Mascottiin. Siinä oli liikaa sokeria mulle, sama hihihii-meininki jatkui. No päästiin kolusta jossain vartiia vaille, jäätiin venaamaan bussien lähtöä koulun pihalle pöllimällä yhen tyypin pyörä ja ajelemalla ympäri koulun pihaa. Siis meitä oli kolme ja vain yksi pyörä, joten se oli hieman vaivalloista, varsinkin kun minä koko ajan hihitin ja meinasin kaatua(miksiköhän minun ei annettu ohjata?)
Sitten kotiin, tekemään läksyt ja sitten tänne. Joo oli vähän paljon läksyä, ja jakso vaihtuu huomenna että piti tehdä uusi lukkari. No joo, kohta lenkille...

:):):):):):):):):):):)