Kirjoittaja Omppuli » Ma Joulu 31, 2007 10:12
"Eikö sinulla ole parempaa tekemistä kuin herätellä ihmisiä, joita on ammuttu?" Omppuli, joka oli myös raahattu sinne pällistelemään uutta vieresta, kysyi. Nat, Zenzibar ja Kira olivat myös tulleet katsomaan outoa vierasta.
"En minä nyt niiden hullujenkaan luo jää", Moondancer sanoi ilman ärtymyksen häivääkään.
"Keiden?" kysyi Gustaffsson.
"Niiden hullujen, jotka tekevät täällä jotain hämärää", Moondancer sanoi.
"Sieppelin porukat", Zenzibar sihahti. Moondancer kohautti olkiaan ja tuli lähemmäs heitä. He perääntyivät hiukan eikä Gustaffsson laskenut asettaan.
"Hei en minä teille tee mitään", Moondancer sanoi.
"Uskottavaa", Kira sanoi. Moondancer ei välittänyt hänestä vaan tutkaili ympäristöä.
"Teidän ei kannattaisi olla rannalla. Ne tulee vielä tänne ja tappaa teidät", Moondancer sanoi. Daniel katsoi levottomana metsään.
"Mistä sinä olet tullut?" kysyi Gustaffsson.
"Vene-onnettomuudessa", Moondancer sanoi hiljaa.
"Tämä taitaakin olla onnettomuuksien saari", Omppuli tuumasi.
"Kuinka kauan olet ollut täällä?" Sooda kysyi.
"Puolitoista vuotta", Moondancer vastasi.
"Huh, huh. Aika kauan", Kira sanoi.
"Sehän voi ihan hyvin valehdella", Zenzibar sanoi ja katsoi silmät epäluulosta viiruina. Omppuli nyökytteli Zenzibarin sanoille. Moondancer huokasi, mutta terästäytyi sitten.
"Ne tulevat taas", Moondancer sanoi ja lähti juoksuun. Hän katosi metsän siimekseen ja hänen askeleensa loittonivat.
"Ihan sekopää", Daniel sanoi. Sitten he näkivät metsässä soihtuja, jotka tulivat yhä lähemmäs ja lähemmäs. Niitä oli satoja.
"Juoskaa!" Gustaffsson huusi. Zenzibar ja Daniel nostivat Omppulin, joka kietaisi kätensä heidän ympärilleen ja Nat nosti Omppulin jalat, sitten kaikki säntäsivät juoksuun. Kaikki juoksivat metsään. He juoksivat kauan aikaa ennen kuin pysähtyivät. He olivat todella syvällä metsässä.
"Se Moondancer oli oikeassa. Rannalle emme voi enää palata", Gustaffsson sanoi.
"mitä me sitten teemme?" Omppuli kysyi.
"Meidän täytyy ensin etsiä sopiva majapaikka tai rakentaa sellainen itse", Gustaffsson sanoi.
Three stages of life:
1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death