Chat vol.2

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

ViestiKirjoittaja Daniel » Ke Loka 03, 2007 12:34

Ulkomaalaiset big brotherit oli aikoinaan tosi hyviä, olin aivan koukussa niihin. Siellä niillä oli oikeasti jotain tehtäviäkin ja talossa tapahtui jotain, mutta tän suomalaisen bb:n idea tuntuu olevan "juotetaan asukkaat känniin". Kun ne tuli taloon, ne sai... alkoholia! Jos ne tekee jonkun tehtävän oikein, ne saa palkinnoksi... alkoholia! Nyt kaikki on surkeasti niin annetaampas talolle saunailta... ja alkoholia! Siitä ohjelmasta on mennyt mieli kokonaan xD Olisi jännempää jos pistettäisiin 12 alkoholistia taloon eikä annettaisi niille alkoholia...

Mutta joo, katselen silti bb:tä, mistä minä muuten tietäisin että juodaanko siinä viinaksia vai ei. Ja onhan se hauskaa katsella kun ihmiset siellä töppäilee. Harmi kun se Einari lähti niin alussa :'D Niille sen jutuille ei voinut kuin virnistellä.
Daniel

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Ke Loka 03, 2007 12:43

Janne Kataja jr kirjoitti:Ässät hävis! Noou. Ja kaiken hyvän lisäksi viellä Jokereille. Vihaan niitä! 3-2 päättyi. Siellä viellä kehdattiin näyttää Ässien pilkka video. Saatana! Oli kuitenkin kiva katsoa livenä otelua. Maali, kun tuli niin se vasta oli poikaa (siis, kun Ässät teki maalin). .

Vähän syö kun kuitenkin suuret odotukset oli ilmassa. No onneks jokereilta se tän-ottaisin-ässiin-pelaaja Tim Stapleton teki pinnoja. Jotain hyvitystä. Ässät olis voinu laukoo enemmän, Volvolla ei ollut juuri tekemistä, paitsi parissa kohdassa.
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ke Loka 03, 2007 12:59

Big brotherissa vaan pistetään ääliö porukkaa taloon ja siellä ne sitten hölmöilee. Ja melkein jokaisella on joku rikos-raiskaus-uhri tausta. Niillä on muutenkin sekot jutut. Kerran vilkasin ja ne meni jonnekkin komeroon ja sieltä löyty jotain nannaa ja ne alko kirkuu ja kiroilee yms.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Ke Loka 03, 2007 1:19

Big Brother on kiteytettynä paskaa. Ei sellaista vain jaksa, tässä tiivistyy nykyajan turhat tv-ohjelmat.

Nimimerkki: Katsoo vain Simpsonit ja My name is Earlin.
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Loka 03, 2007 3:11

*hautkotus*
Mulla väsyttää!! Oli niin jännä tuo Pako eilen, että sen jälkeenkin piti valvoa pari tuntia miettimässä sitä ja puhumassa mesessä siitä :D

-zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Pörri » Ke Loka 03, 2007 4:47

Daniel kirjoitti:Olisi jännempää jos pistettäisiin 12 alkoholistia taloon eikä annettaisi niille alkoholia...

Tuota minäki voisin katsoa :D

Mulla oli tännään paturi :D Olipa jännä juttu..
Tylsää...
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Loka 03, 2007 6:09

Jaajaa, tein taas marjakiisseliä (Sen pystyvät fiksuimmat arvaamaan jatkotarinastakin ^^) Ja onnistuin jälleen huonosti. Siitä tulikin mehua.. Onneksi pitkään aikaan ei ole tullut liisteriä.. Vain tälläistä turhaa mössöä..
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ke Loka 03, 2007 6:38

Sain juuri valmiiksi Heikki Kovalaisesta kertovan n. yhden ja puoles sivun jutun. Onnelinen oon. Tuli kirjotettua ihan kivasti (fontin koko oli 12 tai 11)
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Loka 03, 2007 6:41

Öö.. Tuota.. Kuka on Heikki Kovalainen?
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ke Loka 03, 2007 7:44

Olo on taas niin tokkurainen, mutta mukava. Kävin lenkillä ja heti sen jälkeen kuumaan suihkuun. Metsälenkit on mukavia.

Ja suunnistettiin tänään. Joki tulvi ja oli vienyt yhden puusillan mennessään. Jouduttiin kiertämään se joki, mur.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » To Loka 04, 2007 6:25

Sieppeli kirjoitti:Öö.. Tuota.. Kuka on Heikki Kovalainen?

Formulakuski.

Nickerson Ässiin ja Kivenmäki paranee. Jos hyvin käy, molemmat ovat kentällä lauantaina!
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » To Loka 04, 2007 7:01

Tulin tuossa puolen aikoihin nuortenillasta, missä me vaan katottiin 2tuntia jotain ihme leffaa, joka oli niin utopistinen että huh! En tajua mitense millään tavalla liittyi uskontoon, enkä kylä ehtiny kattoo sitä loppuun asti, ku jo lähin sieltä... Ihan kiva päivä sinänsä oli, katottiin vaa leffaa, saatiin matikan kokeet (10 jee!) ja saatiin tietää mikä numero tulee ekatodistukseen (10 taas, JEE!) ja sit oli äikän koe joka kyllä masensi tunnelmaa hiukan..
Muuten oli kivaa (pitkästä aikaa) :D

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sepe » To Loka 04, 2007 7:25

Minullakin ok päivä: Sain Ruotsin kokesta 9-. Jeeeeeeesssss!!! Harvoin tälläistä tapahtuu. Oli vain kahden sivun koe, mutta kuiteeski.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Loka 05, 2007 2:58

Tänään oli taksvärkki ja mie olin ala-asteella :) Tuli siinä paljon muistoja mieleen, ku näki taas ne luokat ja muut ja oli kiva opettaa niille mitä tarkottaa jakojäännös ja sit jotain pronomineja... :D
Lisäksi apuopettajat on siellä aivan hullun kivoja, ja niitten kanssa mie sitte värkkäsin sielä :D
Kädet ja selkä vaan meni kipeäksi, ku ne pikkutytöt halus kokoajan syliin ja reppuselkään ja noin :D

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Pe Loka 05, 2007 3:17

o.O Saatiin todistukset! Historiasta kymppi, repikää siitä! Hihii! Ja äikästäkin ysi, mutta tuntiaktiivisuudessa on vähän parantamisen varaa aika monenkin opettajan mukaan... :oops:

//Perse. Latasin lähes kaksi tuntia Suomen Talvisota-lisäosaa Battlefield 1942:seen eikä se suostunut toimimaan. Juuri kun olen innostunut talvisodasta. :(
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Pe Loka 05, 2007 4:04

Zenzibar kirjoitti:Tuli siinä paljon muistoja mieleen, ku näki taas ne luokat ja muut ja oli kiva opettaa niille mitä tarkottaa jakojäännös ja sit jotain pronomineja...

Ööh.. mitä se jakojäännös sitte tarkottaa? En mä oo koskaan kuullukkaan :O Vaikka oonki jo kasilla...
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » Pe Loka 05, 2007 5:48

Pörri kirjoitti:
Zenzibar kirjoitti:Tuli siinä paljon muistoja mieleen, ku näki taas ne luokat ja muut ja oli kiva opettaa niille mitä tarkottaa jakojäännös ja sit jotain pronomineja...

Ööh.. mitä se jakojäännös sitte tarkottaa? En mä oo koskaan kuullukkaan :O.

Jakolaskusta jäävä "ylijäämätulos", jota ei voi laske. (Esim. voi lisätä pilkun ja laskea siitä, jos haluaa, mutta voi myös jättää sen niin.) Toivottavasti selvensi asiaa. :)
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Pe Loka 05, 2007 6:26

Nooh.. ei mua kyllä hirveesti kiinnostakaan :D

//Kirjottakkaa nyt joku tuonne pirates jatkotarinaan...
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Pe Loka 05, 2007 7:22

Minä en valitettavasti ole pirates of caribeania (vai mikä se nyt olikaan) ole katsonut, muuten kirjoittaisin enkä merirosvoistakaan tiedä juuri mitään. Minä puolestani odottelen että joku kirjoittaisi TSH-jatkotarinaan, katsoin juuri Helmin Syvänteen taistelun ja mieli palaa päästä kirjoittamaan siitä!

Meiän luokan muut pojat on ärsyttäviä ääliöitä. Vielä tämä ja seuraava kouluvuosi niin niistä pääsee eroon. Tuskin kukaan lähtee lukioon seuraamaan. 8)
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » La Loka 06, 2007 8:13

Minunkin tekisi mieli kirjoittaa THS-jatkotarinaan... Ehkäpä tänään keksisin sinne jotain turhaa.

Ahh, nukuin pitkästä aikaa hyvin. Aina oon nukahtanu kahdentoista aikoihin ja sitten pitääkin jo herätä seitsemältä.
Sieppeli
Kärpässieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto