Kun vähän katsoin tuonne alkuun meidän keskusteluumme niin jotkut toivoivat slash- ja femmeparituksia. Itse en vastusta ajatusta ja se toisi ihan uuden säväyksen omaan "pieneen" jatkotarinaamme.
Keitä saa parittaa nainen/nainen parituksella ja mies/mies parituksella?
Minä voisin olla yksi ehdokas. Minulle käy niin hetti kuin femme ja slashkin.
Minulle käy kanssa femme! *viheltelee ja katsoo flirttailevasti omppulia*
Ja jos jotakta kiinnostaa slash, niin sen parempi! Yksi lesbo ja yksi homopari sinne meidän porukkaan toisi mukavasti vaihtelua
*Katsoo kirjan kirjoitusta unelmoivasti* Kolmiodraamaa <33
xDD Käypi mulle, mikäli lisää ehdokkaita löytyy... Miltäs kuulostaisi Kirja/Zenzibar/Omppuli ??? Ai juu, siitähän tulisi neliö Kirja/Zenzibar/Omppuli/Daniel .. :S
Jos minulta kysytään niin EN !! Alunalkajenkin se kuulosti tosi hassulta, mutta sitten totuin siihen. Vaikka niiden pahisten fani olenkin, en ole ikinä puhunut mitään mielipuolista ja sellaiseksi tuo minun 'rakas' mieheni on tässä meidän jatkiksessa muuttunut. nyt voisi koettaa jotain femmeä ja olen itse edelleen Omppuli/Zenzibar kannalla
Siinäpä sitä vasta sitten oliskin jotain, kun Daniel suuttuisi niin Omppulille, kun tämä jättäisi hänet Zenzin takia, että päättäisi liittyä Dracon kostosuunnitelmiin. Tosin se voisi olla hiukka hankalaa, kun eikös Draco halua surmata Danielinkin? xD
-Zenz
muoks// Muuten Gus, miten se sarjakuva edistyy??
-Kiltit, älkää muistuttako siitä. Viikon ajan minulla on ollut tavoitteena skannata muutamat hahmot ja kolmas sivu mutta minä en jaksa värittää! *hullun hihittelyä*-Gust
Sori Gus....
Viimeksi muokannut Zenzibar päivämäärä Ma Loka 08, 2007 2:13, muokattu yhteensä 1 kerran
Meille ei ole mikään mahdotonta! *Hullun naurua* "Vaikka silti sisimmässään Daniel rakasti Omppulia, hän kohotti taikasauvansa ja.." Voi, en malta odottaa, että pääsisin kirjoittamaan noin <3
No joo, kehitin ehkä hiukksen tossa yhessä vaiheessa sitä femmeä Kiran ja minnuu, mutta ei kahta femme-paritusta, eihän? Siis jos tulee tuo Omppuli/Zenzibar, niin ei sitten enää toista femmee. Mutta hei miltäs tämä kuulostaisi: Omppuli jättää Danielin Zenzibarin takia, Daniel suuttuu ja liittyy Dracon kostohommeliin ja rakastuu Dracoon? Sitten tulisi vähän sitä slashii...
Juu. Kotitonttu parit olisi aika hyviä. Vihaan homoparituksia. Semmoista vain ei kestä lukea. En minähomoja vihaa, mutta ymmärrätte (tai ette) mitä tarkoitan. Kotitonttu pareja ei ole Potter kirjoissa. Yksi juttu mättää. Mitäs sukupuolta Meenai ja Jossu ovat? (Ihan vaan veikkauksena: Meenai=tyttö Jossu=poika.)
[quote="Janne Kataja jr](Ihan vaan veikkauksena: Meenai=tyttö Jossu=poika.)[/quote]
Jossu on kyllä minun mielestä tyttö. Ehkä jonkun voisi laittaa Dobbyn kanssa :D