Chat vol.2

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

ViestiKirjoittaja Sepe » Su Loka 07, 2007 1:35

Green Day rules! Joojuu. Räikkönen voitti ja Alonso toka. Hamilton keskeytti. Jes! Minä juhlin, kun näin sen ajavan ulos, haah. Kimi vielä MM taistelussa mukana. Olisi ollut parempi, jos Alonso olisi voittanut niin Hamiltonilla olisi sitäkin vaikeampaa voittaa mestaruutta. Olen niin vahingon iloinen. Onneksi olkoon McLaren. Mokasitte hyvään saumaan. Kovalainen on ainut joka ei ole keskeyttänyt koko kautena (tai koko F1 urallaan)
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Loka 07, 2007 2:56

Hahhahhaa, tulin sieltä floopelin palikoitten keikalta :D Ja jonotinpahan vielä nimmaritkin kaikkien naperoiden kanssa ^^ Muut joukkuetoverit katsoi vähän oudosti kun minä vedin kypällä mukana koko tunnin ajan ^^ Tai siis mitä meitä neljä nsteeläistä siellä oli :P
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Su Loka 07, 2007 5:33

Huomenna on vuotiksen Dobby päivä. Pitää laittaa eriparisukat jalkaan!

Minä haluan suoristusraudan! Äiti ei suostu ostamaan kun se tykkää minun kiharoista, mutta otsahiuksissa kiharat on kamalat!! Minä haluan suoristaa otsahiukset! Menenpä tästä taas ruinaamaan rahaa, että voisin sen huomenn käydä ostamssa...
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Loka 07, 2007 5:37

Ai se on huomenna :D Ajattelin laittaa vielä kaksi eri pipo päällekkäin ;D
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja sooda » Su Loka 07, 2007 5:51

Pörri kirjoitti:Huomenna on vuotiksen Dobby päivä. Pitää laittaa eriparisukat jalkaan!

Joo, ja pannulappu(olikssese)päähän :D
On asioita, joita ei voi kokea yhdessä ilman, että rupeaa pitämään toisistaan, ja mahtavan vuorenpeikon kumauttaminen tajuttomaksi kuuluu niihin.
sooda
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Loka 07, 2007 5:53

Ja pitää pukeutua vanhaan kuluneeseen rättiin :D Voi kyllä meidän luokkalaiset kattoo.. Pitääkin valita oikein räikeät sukat, rikkinäiset housut ja rikkinäinen paita :D ja ne pipot.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Su Loka 07, 2007 5:58

Hermot menee... pelasin Battle for Middle-Earthia ja jouduin kolme kertaa aloittamaan Helmin Syvänteen alusta... Sen siitä saa kun laittaa vaikeusasteen täysille.

Kuitenkin, ehkä neljäs kerta toden sanoo. Saatan selvitä jopa siihen asti että kutsun Éomerin avuksi. Mahtava peli, tämä vaikeus vaikealla tasolla on... no, vaikeaa.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Loka 07, 2007 6:50

Nyyh.. kävin tänään kirkossa, kun pitää kerätä niitä ripari pisteitä ja olin ainoa tyttö koko hiton kirkossa (anteeksi, puhun kirkosta ja kiroilen....x)) Ja ne pojat oli siellä täysin idiootteja. Ei minkään näköstä kunnioitusta. Ne vaan mölisi siellä koko ajan....

Huomenna uus jakso.. jee...

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sepe » Su Loka 07, 2007 7:27

Hulluja nuo tarvehuonellaiset. Alatte viettää jotain Dobbyn päivvöö. Sekoa. Jossain voorumilla päätetään, että nyt on Dobbyn hassunhauskat juhlat niin eiköhän aleta hulluiksi ja tyhmiksi. Jee kylähulluutta. Nojuu. En minä kuitenkaan tuommoisees olisi lähtenyt vaikka banneja ei olisi rapsahtanut. Kaikki meni lähetetyissä viesteissä ohi. Minulla oli jotain 150 tai semmosta.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » Ma Loka 08, 2007 12:07

*katsahtaa jalkoihinsa* Ja voi ei, minulla on saman parin sukat ;) Dobby-päivää täytyisi juhlistaa hieman kauniimmin.
Hyvää Dobby-päivää kaikille!
~kirja
// Kiitos, Sieppeli! :)
Viimeksi muokannut kirja päivämäärä Ma Loka 08, 2007 12:35, muokattu yhteensä 1 kerran
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Loka 08, 2007 12:20

Tylsiä noi mein luokan tytöt.. Ne ei ymmärrä Dobby päivää :? Kyselivät kokoajan miks mul on eripari sukat jalassa.

Hyvää Dobby päivää sinullekki kirja ja myös kaikille muille ^^
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Ma Loka 08, 2007 12:47

Meillä oli kaverin ja yhen meijän luokkalaisen pojan kanssa kiva uskonnontunti, hakattiin toisiamme pahvilaatikoilla! Kukaan ei kysyny kun minulla oli eriparisukat, koska minulla on aika usein eriparisukat!
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Kira » Ma Loka 08, 2007 2:55

Zenzibar kirjoitti:Nyyh.. kävin tänään kirkossa, kun pitää kerätä niitä ripari pisteitä ja olin ainoa tyttö koko hiton kirkossa (anteeksi, puhun kirkosta ja kiroilen....x)) Ja ne pojat oli siellä täysin idiootteja. Ei minkään näköstä kunnioitusta. Ne vaan mölisi siellä koko ajan....

Ähähä, pakko kommentoida *hullunkiilto*. Missä ihmeessä teidän isosenne ovat? :D

Ahh, Dobby-päivä. Perusolemukseni sopiikin tähän vallan mainiosti. *virn*
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ma Loka 08, 2007 4:50

Miellä isoset ei oo mukana niillä kirkokkäynneillä, jos sitä meinasit..

Hohhoijaa, kurkku on aivan mielettömän kipeä, enkä tiedä jaksanko lähteä huomenna kouluun, mutta kait se on vähän niin kuin pakko... :/

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ti Loka 09, 2007 5:48

Isoveli tuli eillen Lontoosta. Toi englantilaisia karkkeja, joista ei saa paperia millään tavalla pois. Mutta hyviä karkkeja.

Yyh, pitäis vaivautua linja-autoa odottamaan. Sitten tunnin matka ja sitten olen koululla... Voi jumalauta, kaksi tuntia ruotsia heti ensin. NYYH!
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Loka 09, 2007 5:54

Vielä 45 minuuttia, ennenkuin joutuu menemään kouluun <3 Tätä hetkeä olen odottanut niin monta vuotta, sillä meidän lukkarissa oli yheksän päivä viimeks neljännellä.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Kira » Ti Loka 09, 2007 1:18

Gush, isoveljesi on oikea onnenpekka, Lontoossa ahh.

Sieppeli, yheksän aamut on tosiaa ihania. :)

Tänään sainkin pitää pari vuotta nuoremmille oppilaille tunnin, lähinnä leikkejä. Hauskaa oli! :D
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Loka 09, 2007 2:20

Meillä on jokapäivä yheksän aamut. Ala-asteella oli puol yheksän ja siinä se. Ei mitään muita kellonaikoja.
Tosin joudun siltikin heräämään tarpeeks aikasin (yleensä klo. 7) että ehdin syödä ja pukea ja krhm. meikata, ennen kuin bussi tulee (8:20) ja pyskällekki pitä ehtiä kävellä (se tosin on noin sadan metrin päässä meiltä xD)
Sain enkun kokeesta 9½ Huraa ;D

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Kira » Ti Loka 09, 2007 2:22

Onneksi olkoon Zazy, hieno tulos! :>

Kröh tuon jälkeen on mukava huomauttaa että minulla oli kemiankokeet tänään ja sain ne takaisin myöskin tänään. Wippii, seiska tuli! :)
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Ti Loka 09, 2007 2:36

Minäpä sain ruotsin kokeesta 9- yhellä oli puoli pistettä vähemmän ja se sai 8½ :D
Pörri
Sieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto