Jatkotarina, jossa myös sinä olet mukana Vol 2

Vanhojen jatkotarinoiden säilytyspaikka.

ViestiKirjoittaja Daniel » Su Elo 26, 2007 8:50

kauhea pamahdus rikkoi täydellisen hiljaisuuden joka vallitsi rajattomassa pimeydessä. Muutama tytöistä kirkaisi, ja vaikka muut pysyivät hiljaa niin kukaan ei taatusti enää nukkunut.
"Mikä se oli?" Natin ääni kysyi ensimmäisenä.
"En tiedä", seuraavaksi puhuva ääni kuului Gertsille.
"Hei, keräännytään kaikki kokoon, tulkaa kaikki tänne", Gustaffssonin ääni neuvoi ja kaikki yrittivät liikkua ääntä kohti, vaikka liikkuminen ilmiintymisen välimaastossa oli jokseenkin oudon tuntuista, kun vertasi normaalilla maalla liikkumiseen.
"Ollaanko me kaikki ehjänä?" Sieppeli kysyi ja kuului myöntävää muminaa vähän joka suunnasta. "Okei, sitten meidän pitää etsiä Hirnyrkki."
"Miten täällä muka voi etsiä mitään? Hyvä jos täällä näkee metriä pidemmälle", Daniel tähyili pimeään ja siristeli silmiään.
"Luulen, että jos me -"

Gustaffssonin lauseen alun rikkoi uusi, yhtä kovaääninen kuin edellinenkin räjähdys, joka tuntui vavisuttavan ympäristöä...
Daniel

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ma Elo 27, 2007 5:55

"Ukkostaako täällä?" Omppuli ehdotti.
"En usko..." Daniel mutisi.
"Kuka sinä olet? Kuka sinä kuvittelet olevasi?" kuului Sepen ääni jostain hieman kauempaa. Sitten kuului taas räjähdys, ja sitten Sepen huutoa.
"Minne se taas meni?" Gustaffsson kysyi.
"Auttakaa!" kuului Sepen ääni tavalla, jota he eivät olleet kuulleet Sepen suusta. Se värisi, eikä tällä kertaa krapulasta.
"Missä sinä olet?" Nat huusi.
"Pirustako minä tiedän!" Sepe huusi. Nyt kuulosti jo tutummalta. Ja taas kuului räjähdys, tällä kertaa lähempää. Kaikki kaatuivat kumoon.
"Ovatko kaikki kunnossa?" Gustaffsson kysyi noustuaan pystyyn.
"M-minä en tosiaankaan ole!" huusi...
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Kira » Ma Elo 27, 2007 1:25

...Sepe.
"Se nyt tuli jo selväksi, ettet ole kunnossa, mutta missä pirussa sinä oikein olet?" Gustaffsson huusi erittäin turhautuneena.
"En tiedä, täällä ei näytä olevan mitään", Sepe sanoi ja kuulosti pelokkaalta, minkä hän itse huomasikin, sillä hän jatkoi urheammin, "No hittoakos sillä välilä missä minä olen, mutta voisko joku hommata mut täältä pois?"
"Tottakai kun noin kauniisti pyydät" Sieppeli tuhisi ärtyneenä ja Pörri kikatti väsyneesti. Omppuli hieroi päätään, sitä särki tuliviskin jäljiltä vieläkin.
"Sattuuko sinuun?" Daniel mutisi Omppulin korvan vierestä.
"Joo, se kahdeksas tuliviski oli liikaa" Omppuli sanoi ja piteli päätään
"Kahdeksas? Päihitit melkein Sepenkin" Daniel sanoi virnistäen.
"No en nyt sentään, hänhän joi.... Paljonko se olikaan?" Omppuli kysyi ja hymyili.
"Viisitoista", Nimue vastasi ja yritti pysyä pystyssä, "itse sain hädin tuskin viittä joutua"
"Paremmin sinulla meni kuin Kiralla, hänhän joi vain kolme" Nat sanoi ja hymyili hänkin.
"No, siirtyäksemme meidän juomingeistamme Sepeen" Gertsi sanoi ja kaikki vakavoituivat, paitsi Pörri, joka hihitti edelleen.
"Mitä jos se johtuikin Sepen suuresta määrästä kumottua tuliviskiä?" Sieppeli ehdotti innostuneesti.
"Se voisi olla" Gustaffsson sanoi ja katsoi lempeästi Sieppeliä.
"Minä menen pois, nuo pärjäävät keskenäänkin" Gertsi mutisi ja lähti kävelemään käytävää pitkin.
"Pärjäättekö?" Nimue kysyi Sieppeliltä ja Gustaffsonilta.
"Tottakai, menkää te vain kiertelemään" Gustaffsson sanoi ja Sieppeli hymyili kuin Naantalin aurinko.
"Minä menen katsomaan sitä tuhokolmikkoa", Nat sanoi ja naurahti, "tuleeko joku mukaan?"
Nimue punastui ja mutisi jotain Ronista ja lähti Natin matkaan.
Pörri sanoi jotain teekupillisesta ja sai Omppulin ja Danielin lähtevän mukaansa.
"Ei sitten mitään teesessioita siellä tai muuten..." Pörri sanoi ja heristi sormeaan. Daniel ja Omppuli katsoivat toisiaan ja purskahtivat nauruun.
Kira päätti lähteä tapaamaan sitä komeaa hoitajaa uudelleen.

"No, me jäimme kahden" Sieppeli sanoi ja katsoi Gustaffssonia.
"Niin teimme", tämä vastasi ja suukotti Sieppeliä, "ja nyt selvitämme tuon Sepen kohtalon"

[Teki mieli vähän hajaantua:]
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Nat » Ma Elo 27, 2007 2:40

[Jee,tuliviskihipat!Mä rakastan niitä.Mikä on tuhokolmikko? Ei niinku tajuu]

Gustaffsson ja Sieppeli vaelsivat kohti Ei-mitään. He huhuilivat sepeä ja kuulostelivat hiljaisuutta. Yhtäkkiä jostain kuului selvä viitan kalahdus. Gustaffsson nosti kätensä pysähtymisen merkiksi ja he pysähtyivät. Alkoi kuulua epäilyttävää mutinaa joka puolelta. Mutina ja viittojen ääni tulivat yhä lähemmäksi ja lähemmäksi. Mitään ei kuitenkaan näkynyt. Siepeli kaivoi taikasauvan taskustaan ja otti Gustaffssonin kädestä hermostuksissaan kiinni.

Toisaalla tapahtumasta tietämättömät Nimue ja Nat etsivät toisia Natin nauraessa äänekkäästi tuliviskin vielä iloisesti vaikutaessa häneen.
"Misä me ollaa? Ei niinku tajuu",Nat sanoi kännipäissään.
"Ei enään sinulle tuliviskiä. Et pysy enään kunnolla pystyssä.Olet melkein yhtä paha kuin Daniel ja sepe. Meidän pitää löytää muut ja se huntu!" Nimue älähti tympääntyneen kuuloisena, mutta Nat ei kuunnellut häntä.
"Kato kiva liina ja Pörrin pää!" rallatti Nat iloisena.
"Mitä!?!?" Nimue kysyi ihmeissään tullessaan katsomaan outoa näkyä,"Tuo on se huntu!, hän lisäsi hoksatessaan mikä "liina" oli.
Pörri pää makasi tajutomana hunnun vieressä ja kauempana kuului melskettä.
"Tuossa on Pörrin pää,mutta missä... hetkinen odotas",Nimue mietti ääneen. Hän haparoi ilmaa ja kohtasi pian kiinteää Ei-mitään ja kiskaisi. Pörri oli sidottu ja ilmeisesti piilotettu huolimattomasti hunnun viereen.
Kauempana Gertsillä ja Littlerat olivat hieman vaikeuksissa. Tusina kuolunsyöjiä osoittivat heitä taikasauvoillaan valmiina ampumaan tappokirouksen heihin. Dolohov oli heidän joukossaan ja kohotti hitaasti taikasauvaansa ja huudahti:"Avada.....

[Olen ihanan ilkeä tänään. Gertsi ja Littlerat ovat kuoleman vaarassa,katsotaan saako Dolohov taikansa loppuun. Pörri on tajuton ja Gustaffsson ja Sieppeli tuntemattomien vihollisten piirittäminä tai no ei nyt tuntemattomien. Jännää]
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ma Elo 27, 2007 2:56

Hämmästyttävän nopeasti Gertsi potkaisi Dolohovia tietyn verran vyön alapuolelle. Dolohov huusi kimeästi.
"Tappakaa ne!" Dolohov vingahti kun Gertsi ja Littlerat pyrähtivät juoksuun.

"Laske se sauva maahna, tytteli, niin ketään ei satuteta" kuului ääni tyhjyydestä. Sieppeli ei laskenut taikasauvaansa.
"Minä sanoin, laske se MAAHAN!" sama ääni huudahti. Salamannopeasti joku hyppäsi pimeydestä miekan kanssa ja sivalsi sillä kohti Sieppeliä. Gustaffsson nosti oman miekkansa ja sai pysäytettyä iskun juuri ajoissa. Hyökkääjä oli pukeutunut kokonaan mustaan asukokonaisuuteen kommandohuppua unohtamatta.
"Uhmaa minua, uhmaat henkeäsi" hyökkääjä sanoi. Gustaffsson nosti miekkansa ja veti sauvansa esiin. Kuului viuh ja sauva katkesi keskeltä.
"Miekat vain" hyökkääjä sanoi. Gustaffsson nielaisi ja nyökkäsi.
"En garde, ystäväiseni" hyökkääjä sanoi ja aloitti iskusarjan, jonka Gustaffsson sai juuri ja juuri torjuttua. Hänelle itselleen ei kuitenkaan jäänyt aikaa iskeä. Seuraava isku heitti miekan pois Gustaffssonin kädestä.
"Minä voitin. Sinä kuolet" hyökkääjä sanoi.

"Pörri? Oletko kunnossa?" Nimue kysyi auttaen Pörrin, joka oli juuri virvoitettu, seisomaan.
"Päähän sattuu ja minun on nälkä, mutta muuten taidan olla kunnossa" Pörri sanoi. Juuri silloin he kuulivat askelia. Joku oli tulossa. Pimeydestä ilmestyi Sepe, jonka silmät olivat oudon terävät.
"Sepe! Mitä sinulle on-" Nimue aloitti, mutta lopetti huomaten Sepen kädessä olevan verisen miekan ja mustan asun, joka Sepellä oli päällään.

[Lisäsin vähän jännitystä :P)
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ma Elo 27, 2007 3:08

"Hui! Tuon tapaiset hyökkäsivät minun kimppuuni", Pörri vinkaisi ja piiloutui Nimuen taakse. Niume olisi halunnut tehdä saman itse, sillä Sepe näytti todella pelottovalta.
"Muuten, Pörri. Minne sinä jätit Danielin ja Omppulin?" Nimue kysyi hermostuneena. Sepen silmät tähyilivät häntä.
"He eksyivät jonnekin", Pörri sanoi ja kirkaisi. Sepe oli lähtenyt heitä kohti karjasiten vihaisesti verinen veitsi pystyssä.

"Keitä te olette?" Gustaffsson kysyi pelaten aikaa.
"Mitä se sinulle kuuluu? Haluatko säästää henkesi vai tulla mukaani?" hyökkääjä sanoi.
"Mielummin tulen mukaan", Gustaffsson sanoi.
"Minä tulen myös", Sieppeli sanoi. Hyökkääjä hymyili ja köytti heidän kätensä ja jalkansa.
"Ystäväni kantavat teidät", mies sanoi ja silloin ilmestyi lisää mustapukuisia hahmoja, jotka kantoivat Gustaffssonin ja Sieppelin kohti ei-mitään.

"Daniel?" Omppuli huusi pelästyneenä. He olivat eksyneet Pörristä vähän aikaa sitten. Sitten Danielkin oli hävinnyt.
"Daniel! Tämä ei ole hauskaa! Missä sinä olet?" Omppuli huusi. Sitten häntä tartuttiin takaa päin. Omppuli kirkaisi ja kääntyi kauhuissaan. Hän näki mustapukuisen hahmon. Se ei ollut silti kuolonsyöjä. Omppuli heilautti kättään tainuttaakseen vieraan, mutta mitään ei tapahtunut.
"Apua!" Omppuli vinkaisi ja lähti juoksuun, mutta kauaa hän ei ehtinyt juosta kun hänet saatiin kiinni.
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Ma Elo 27, 2007 3:39

Omppuli kiljaisi.
"Se kuului tuolta!" Nat sanoi ja lähti juoksemaan ääntä kohti. Samoin tekivät myös Pörri ja Nimue.
"Omppuli!" Nat huudahti kun näki Omppulin. Joku mustapukuinen oli tarttunut Omppulin käteen ja Omppuli katsoi häntä peloissaan.
"Daniel?" Nimue huudahti. Daniel piti Omppulin käsivarresta tiukasti kiinni. Hänelläkin oli miekka kädessään, mutta ei verinen.
"Mitä Danielille on tapahtunut?" Pörri kysyi.
"Sieppeli! Gustaffsson!" Nimue huusi ja toivoi että Sieppeli ja Gustaffsson olisivat löytäneet heidät.
"Tulkaa, etsitään muut!" Pörri sanoi.
"Omppuli, tule!" Nat sanoi.
"E-en minä voi jättää Danielia!"

Sillä aikaa Sieppeli ja Gustaffsson olivat pimeässä luolassa joka oli täynnä mustapukuisia ihmisiä. Keskellä kaikkea oli suuri nuotio jonka päällä oli suuri pata, joka oli täynnä jotain violettia nestettä.
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ma Elo 27, 2007 3:59

"Mitä tuo on?" Gustaffsson kysyi.
"Se on tunteettomuus liemi. Sillä viemme tunteenne. Ette tunne enää mitään rakkautta tai sellaista turhia hömpötyksia. Haluatteko juoda vapaaehtoisesti vai pakotammeko teidät?" joukon johtaja kysyi.
"Me emme juo!" Sieppeli kirkaisi. Sieppelistä tartuttiin kovemmin kiinni, vaikka hän pyristeli ja vääntelehti. Yksi miehistä otti juomaa kahteen pikariin ja toinen juotettiin Gustaffsonille väkisin. Gustaffssonin ilme muuttui tyhjäksi. Mitään tunnetta ei näkynyt silmissä.
"Gustaffsson?" Sieppeli vinkaisi. Gustaffsson ei katsonut häneen vaan kääntyi johtajaan päin, joka kysyi:
"Palveletko sinä minua?" Gustaffsson nyökkäsi.
"Tapa tyttö!" johtaja sanoi.
"Ei!" Sieppeli huusi.

"Daniel? Mikä sinun on?" Omppuli kysyi ääni väristen. Daniel ei vastannut. Tuijotti vain tyhjyyteen. Omppuli napsautti kokeiluksi sormiaan. Ei auttanut.
"Omppuli! Tule!" Nimue huusi kauempaa.
"En voi!" Omppuli vastasi. Danielin veitsi läheni uhkaavasti Omppulin kurkkua, mutta Omppuli vain tuijotti Danielin tyhjiä silmiä.
"Sinä tulet mukaani", Daniel sanoi karheasti. Omppuli ei ollut ikinä kuullut Danielin äänessä tuollaista karheutta. Omppuli lähti kuitenkin kiltisti Danielin mukaan.
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Ma Elo 27, 2007 4:12

"Omppuli, EI!" Pörri huusi ja lähti perään.
"Mennään mekin!" Nat sanoi Nimuelle. Zenzibar ja Draco tulivat jostain heidän seuraansa
"Mahtavaa! Löysimme teidät!" Zenzibar huudahti.
"Ei ole kovin mahtavaa! Sepe ja Daniel ovat ihan outoja ja muut ovat kadonneet!" Nimue sanoi.
"Minne me olemme menossa?" Draco kysyi.
"En tiedä. Omppuli ei suostu jättämään Danielia ja nyt Daniel vie meitä jonnekkin" Nimue sanoi. He näkivät jo luolan suun josta Sieppeli juoksi kirkuen ulos.
"Sieppeli! Mitä on tapahtunut?" Pörri kysyi.
"Nuo juottivat jotain outoa ainetta Gustaffssonille ja... ja... Mitä Danielille on tapahtunut?"

[Tämän voi poistaa, kun Kira kirjoitti paljon paremman!]
Viimeksi muokannut Pörri päivämäärä Ma Elo 27, 2007 4:24, muokattu yhteensä 1 kerran
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Kira » Ma Elo 27, 2007 4:19

[Pörri ehti siis ensin, pikku muokkaus siis. Eih, ehtisin muokata jo. *naur* On tämä niin kovin vaikeaa. No, pidetään sitten näin.]

"Hän on aivan kummallinen" Omppuli sanoi ja katsoi Danielia.
"Kummallinen? Hän on päästään vialla!" Zenzibar vauhkosi.
"Rauhoituhan taas kulti", Draco mutisi Zenzibarille, "ettei käy niinkuin häissä"
"Mitä Merlinin nimeen täällä tapahtuu?" Pörri kysyi kummastuneena.
Sepe oli hiipinyt Nimuen taakse ja veti nyt verisen miekkansa esiin. Ennenkuin kukaan ehti sanoa mitään, miekka oli Nimuen kurkulla.

"Mitä tytölle tehdään?" Daniel kysyi.
"Tappakaa sekin" sanoi johtaja kylmästi.
"Ei!" Omppuli parahti.

"Gustaffsson, älä tee tätä" Sieppeli nyyhkytti ja katsoi, miten Gustaffssonille ojennettiin myrkyllisen näköinen tikari.
"Älä", Sieppeli mutisi vielä kun tikari oli hänestä vain muutaman kymmenen sentin päässä, "minä, minä rakastan sinua"

Sillä aikaa Kira vaelteli käytävillä, täysin tietämättömänä tapahtumista. Hän muisteli huonetta, jossa oli tavannut tämän lääkärin. Hymy kasvoillaan hän asteli käytävää eteenpäin, kunnes kuuli kirkaisun.
"Kuka se oli?" Kira kysyi ja käännähti ympäri.
"Auta minua!" ääni sanoi, se oli pelokas, ahdistunut ääni. Kira päätti ottaa selvää mistä oli kyse. Lääkäri saisi odottaa.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ma Elo 27, 2007 4:47

Kira käveli kohti äänen lähdettä. Mitään ei kuitenkaan näkynyt.
"Onko täällä ketään?" hän kysyi varovasti. Seuraavaksi hän tunsi jonkun kolahtavan hänen takaraivoonsa ja hän tunsi pyörtyvänsä.

"Sepe!" huusi Pörri kauhistuneena.
"Käsky kävi. Hän kuolee" Sepe sanoi konemaisesti.
"Tainnutu!" Zenzibar huudahti. Taika osui Sepeä naamaan. Veitsi teki pienen naarmuun Nimuen kurkulle, josta valui yksi ainut veripisara.

Daniel kohotti veistään.
"Daniel... Et sinä saa..." Omppuli sanoi kun veitsi oli osoittamassa hänen sydäntään.
"Daniel..." Omppuli nyyhkytti. Veitsi teki pienen reiän Omppulin paitaan. Omppuli sulki silmänsä ja varautui pahimpaan.

Tikari pysähtyi tärisevänä.
"Tee se!" mustakaapuinen mies huusi.
"Aiotko sinä tappaa minut, Gustaffsson? Kaiken sen jälkeen mitä olemme yhdessä kokeneet?" Sieppeli kysyi.
"Se on virhe, jos et tee sitä!" mustakaapumies huudahti.
"Gustaffsson! Se olen minä!" Sieppeli itki ja sulki silmänsä. Yllättäen kuului iljettävä, massahtava ääni. Sitten kivun huudahdus, ja toinen samanlainen ääni. Sieppeli avasi silmänsä. Mustakaapuinen mies makasi selällään lattialla Gustaffssonin heittämä puukko rinnassaan, kuolleena. Gustaffsson makasi lattialla mustakaapuisen miehen heittämä puukko olkapäässään.
"Minäkin rakastan sinua" Gustaffsson ähkäisi kiskaistessaan puukon irti.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ma Elo 27, 2007 5:26

"Miten sinä tulit takaisin entisellesi?" Sieppeli kysyi helpottuneena.
"'Rakastan sinua' oli jonkinmoinen avainlause", Gustaffsson sanoi.

"Daniel, muista että minä rakastan sinua", Omppuli kuiskasi silmät yhä kiinni. Omppuli odotti kuolettavaa iskua, mutta mitään ei tapahtunut. Omppuli tunsi äkkiä jonkun halaavan häntä tiukasti. Omppuli avasi silmänsä ja näki Danielin.
"Anna anteeksi, Omppuli", Daniel sanoi.
"Mitä ihmettä sinulle tapahtui?" Omppuli kysyi huolissaan.
"Minulle juotettiin sellaista vielottia lientä", Daniel sanoi.
"Minulle juotettiin samanlaista!" huusi Gustaffsson, joka oli tullut Sieppelin kanssa paikalle.
"Miten me saadaan Sepe ennalleen?" Zenzibar kysyi ja osoitti tajutonta Sepeä.
"Jonkun täytyy sanoa hänelle 'rakastan sinua'", Gustaffsson sanoi.
"Kuka sanoo?" Pörri kysyi tytöiltä. Kaikki pudistivat päätään.
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Nimue » Ma Elo 27, 2007 5:34

Ömmönmömmön, Omppuli <:

Kun Kira seuraavan kerran heräsi, hän näki tämän miellyttävän parantajan puhuvan Macnairin kanssa, jonka kasvot olivat kylläkin puoliksi arpeutuneen, ja muutenkin palaneen näköiset. Jälki taisi olla Voldemortin lasertykin syytä, ja Macnair mulkoili äksysi Kiraa. "Tuossa on taas yksi niistä." Kuolonsyöjä melkein sylkäisi Kiran päälle, ja tämä käänsi vaistomaisesti kasvonsa muualle. "Mitä te tiedätte hirnyrkeistä?" parantaja sanoi, ja hymyili hurmaavasti. Kiran polvet olisivat notkahtaneet pelkästä hymystä, jollei hän olisi ollut tiukasti sidottuna, ja tiennyt tyypin olevan tekemisissä kuolonsyöjien kanssa. "Ei sitä tartte teititellä!" Kira katsoi uhmakkaasti parantajaa silmiin, ja näki, että tämän alkoi jo vähän raivostua. "Mitä ovat hirnyrkit?" Parantaja kysyi, ja mitteli Kiraa katsellaan. "En tiedä. En ole ikinä kuullutkaan" Kira pyöritteli silmiään, ja hymyili aurinkoisesti. "Tiedät, ja VASTAA TYHMÄ TYTTÖ, ELLET HALUA KUOLLA!" Macnair oli vetänyt vyöltänsä veitsen. Kira katseli veistä pelokkaasti. "Eiköhän totuuseerumi auta." Parantaja hymyili häijysti.

Sieppeli oli peittänyt käsillään silmänsä, kun Gustaffsson oli repäissyt puukon irti. "Onko pakko olla aina noin raaka?" Hä'n tiuskaisi, mutta Gustaffsson suuteli häntä, ja virnisti. He törmäsivät pian Kirjaan, joka harhaili luolassa. "Hmm, hukkasin muut." Hän totesi, ja istahti kivelle, joka oli aivan luolan reunassa. Sieppeli katseli häntä kummastuneena, mutta Kirja vain hyräili jotain laulua. "Mikä sinun kädessäsi on?" Gustaffsson kysyi, ja osoitti Kirjan kädessä olevaa esinettä. "Ai tämäkö. Se on kannu. Haisee aivan kamomillateeltä." Kirja hymyili raikkaasti.
Nimue

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ma Elo 27, 2007 5:56

Sieppeli katseli kannua.
"Se on hirnyrkki!" hän huudahti.
"Oletko varma?" Gustaffsson kysyi kumartuen kannun puoleen."
"Todella varma" Sieppeli sanoi.
"Millä tuhoamme sen?" Kirja kysyi.
"Pahus ettei minulla ole enempää kranaatteja. Niillä olisin saanut sen rikki" Gustaffsson sanoi.
"Tuo pitäisi parantaa" Sieppeli sanoi osoittaen Gustaffssonin kädessä olevaa puukon tekemää haavaa.
"Parantaisin sen ellei sauvani olisi rikki" Gustaffsson totesi vähätellen.
"Anna minä" Sieppeli sanoi ja kaivoi sauvansa esiin.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ma Elo 27, 2007 7:38

"Eikö teistä joku voisi edes sanoa," Gustaffson aneli, mutta vastaukset olivat tätä laatua:
"Ä'ää."
"Eip onnaa."
"Turha toivo."
"Onko pakko?"
Sepe hyökkäsi miekkansa kannssa ja osui melkein Nattiin.
"Hei kaveri. Minä tässä," Nat sanoi peloissaan.
"Sinun on sanottava se tai kuolet," Gustaffson sanoi päättäväisesti.
"Kiristystä..." Nat mumisi. "Öööh... Minä tuota rakastan sinua," Nat sopersi.
"Tunteella!" Daniel ja Gustaffson huusivat.
"Okei, okei. No niin. Minä rakastan sinua." Tämäkään ei näyttänyt toimivan.
"Eikö kukaan teistä rakasta häntä?" Gustaffson kysyi epäröiden.
"Sillä näyttää siltä, että homma toimii vain aidosta rakkaudesta," Gustaa järkeili jälleen.
"Röhöm! Minä rakastan sinua!" Huusi...

[Ääk saatte päättää kenestä tulee parini.]
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ti Elo 28, 2007 5:52

...Pörri. Sepen miekka tippui kädestä.
"Whuaaat?" hän huudahti.
"Tuota- niin..." Pörri sanoi punastuen. Kuului tumahdus, kun Sepe pyörtyi, mutta hänen kasvoillaan oli iloinen ilme.
"Sitä se rakkaus teettää" Omppuli nauroi.
"Meidän on häivyttävä täältä" Gustaffsson sanoi.
"Eipäs! Missä ovat Gertsi ja Littlerat?" Sieppeli kysyi.
"Teidän ei tarvitse huolehtia heistä" sanoi joku heidän takanaan. Siellä oli kuolonsyöjiä, joista etummaiset pitelivät Gertsiä ja Littleratia.
"Ei äkkinäisiä liikkeitä tai ystävänne kuolevat!" Dolohov huusi pidellen Gertsiä.
"Mitä te aiotte?" Omppuli kysyi.
"Tarvitsemme pari asiaa: hirnyrkit ja petturit." Dolohov sanoi osoittaen vapaalla kädellään Dracoa, Zenzibaria ja Gustaffssonia.
"Ei käy" Sieppeli sanoi.
"Sitten nämä kaksi kuolevat" Dolohov sanoi vahingoniloisesti.
"Antakaa hirnyrkit" Gustaffsson sanoi.
"Mutta-" Nimue vingahti.
"En voi antaa heidän kuolla!" Gustaffsson huusi. Hirnyrkit annettiin vastahakoisesti kuolonsyöjille.
"Sitten. Petturit tänne, ilman taikasauvoja" Dolohov käski.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Kira » Ti Elo 28, 2007 1:32

"Mitäh, tämän piti olla diili?" Sieppeli kysyi kummastuneena.
"Kuolonsyöjät eivät tee diilejä" Dolohov sanoi pilkallisesti hymyillen.
"Saakutin huijari!" Gustaffsson sanoi ja veti taikasauvansa esiin, mutta Dolohov oli nopeampi. Hänen taikasauvansa osoitti jo uhkaavasti Sieppeliä.
"Jos otat askeleenkin tännepäin, tapan hänet" Dolohov sanoi kylmästi. Gustaffsson ei liikahtanutkaan, mutta jos katse olisi voinut tappaa, Dolohov olisi jo ruumisarkussa.
"Noniin, sillä lailla. Ja nyt, tulkaa tänne", Dolohov sanoi ja lisäsi vielä, "ilman taikasauvoja"
"Mehän emme saaneet liikkua" Omppuli mutisi, mutta Sieppelin katsominen vaiensi hänet.
"Tulkaa nyt vain tänne" Dolohov sanoi ja Zenzibar lähti käsikädessä Dracon kanssa tulemaan kohti kuolonsyöjiä.
"Entä Sepe?" Pörri mutisi itsekseen ja katsoi hellästi maassa makaavaa Sepeä.
"Ottakaa poika mukaan" kuolonsyöjät sanoivat kärsimättömästi.
"Minä nostan hänet" Gustaffsson sanoi, nosti Sepen ja lähti kantamaan tätä.
"Minua pelottaa" Nimue kuiskasi Omppulille.
"Niin minuakin", Omppuli myönsi, "mutta onneksi on Daniel". Sen sanottuaan hän otti Danielia kädestä ja seurasi Pörriä, joka käveli Gustaffssonin ja Sepen vieressä.
"Niin, sinulla on Daniel" Nimue huokaisi ja katsoi kaipaavasti jonnekin kauas.
"Eipäs keskustella siellä!" Dolohov sanoi ankarasti.

Kira katseli tyrmistyneenä ja suu auki miten parantaja kaivoi taskustaan pienen hopeisen pullon ja avasi sen. Ennenkuin hän ehti tajuta, totuusseerumi oli hänen suussaan.
"Nielaise se!" Macnair sanoi teräksisellä äänellään.
"Tönäise häntä" parantaja mutisi Macnairille, joka tuuppasi Kiraa. Hämmästyksekseen Kira nielaisi.
"Täydellistä" parantaja sanoi ja Macnair nauroi kylmästi.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Elo 28, 2007 2:02

Zenzibar yritti epätoivoisesti keksiä miten he pääsisivät pinteestä. Heidän entiset kuolonsyöjä toverinsa katsoivat heihin jokseenkin murhaavasti. Zenzibar ei halunnut ajatella mitä heillä oli milessään.
"Hei! Sinä myös!"
Dolohv osoitti taikasauvallaan kärsimättömästi Gustaffsonin suuntaan. Gustaffson teeskenteli ettei kuullut käskyä, hän kohensi Sepen ansentoa käsivarsillaan. "Anteeksi?"
"Älä pelleile kanssani, Gustaffson! Laita se poika maahan ja tule tänne heti, tai tämä neiti tässä kokee hyvin ikävän lopun."
Dolohov virnisteli ilkeästi ja osoitti Sieppeliä sauvallaan.
Erilaiset tunteet risteilivät Gustaffsonin kasvoilla, kun hän yritti päättää mitä tekisi.
Zenzibar seurasi tilannetta sivusta. Hän tiesi ettei Gustaffson uhraisi Sieppeliä mistään hinnasta... Ellei...
Zenzibar virnisti leveästi. Hän sai kerrassan loistavan idean!
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ti Elo 28, 2007 3:39

Hänelle ei vain jäisi kauaa aikaa toteuttaa sitä. Hän nappasi taskustaan jotain, joka näytti limsatölkiltä. Hän nappasi jotain irti tölkin päästä ja heitti sen maahan. Kuului kohahdus ja yllättäen he seisoivat savupilvessä.
"Juoskaa!" Zenzibar huudahti. Kaikki lähtivät juoksuun.
"Eikä!" huusi Dolohov savupilvestä ja heitti kamppiherjan sokkona. Se osui kuin osuikin johonkin. Draco kaatui mahalleen ja kirosi.
"Draco!" Zenzibar huusi ja kääntyi takaisinpäin.
"Zenzibar, ei!" Gustaffsson huusi. Kuolonsyöjät löysivät pois savupilvestä ja juoksivat kohti Zenzibaria ja Dracoa, samoin kuin Gustaffsson.
Dolohov virnisti osoittaen Zenzibaria taikasauvallaan, mutta Gustaffsson saapui ja iski miekalla sauvan halki.
"Juoskaa!" Gustaffsson huusi väistellessään kuolonsyöjien tappokirouksia.
"Pelasta itsesi!" Zenzibar sanoi auttaen Dracon pystyyn.
"Sinä pelastit tempullasi Sieppelin, tai pikemminkin meidät kaikki, nyt MENE!" Gustaffsson huusi.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Elo 28, 2007 5:42

Eräs kuolonsyöjä nosti taikasauvaansa kirotakseen Gustaffssonin, mutta hän pysähtyi äkisti. Kuolonsyöjä valahti kuolleena maahan, eikä Gustaffsson ymmärtänyt miksi.
"Gustaffsson, jätä ne rauhaan ja tule pois sieltä!" Sieppeli huusi ja Gustaffsson lähti juoksemaan pois. Kuolonsyöjät jäivät itkemään juuri menetetyn kaverinsa puolesta.

"Missä kaikki ovat?" Gustaffsson kysyi Sieppeliltä kun he lopulta pysähtyivät.
"Ilmiintyivät pois tietenkin." Sieppeli vastasi ja Gustaffsson nyökkäsi. Kohta kuului poksahdus ja Sieppeli katosi. Gustaffsson kokosi itsensä ja valmistautui ilmiintymiseen, mutta hän oli unohtanut siinä kiireessä kolme Mmää. Hänen takaansa kuului uhkaavia ääniä. Erittäin vihaiset kuolonsyöjät lähetyivät erittäin nopeasti. Gustaffsson alkoi jo hätääntyä, kun askeleet kuuluivat jo huolestuttavan läheltä. Hänen onnekseen ilmiintymisen välimaastossa oli pimeää, eivätkä kuolonsyöjät huomanneet häntä.
"Mietintä, määränpää ja mesikämmen... Ei kun miten ne taas menikään?" Gustaffsson ajatteli mielessään. Hän ei ehtinyt ajatella enempää, kun tappokirous lensi hänen vierestään.
Poks. Gustaffsson oli kaikkoontunut seuraavan tappokirouksen edestä.

"No tulithan sinä sieltä!" Gertsi huudahti. Gustaffsson huomasi onnekseen olevansa taas Pyhän Mungon teehuoneessa.
"Kuka tappoi sen kuolonsyöjän?" Hän kysyi heti. Sieppeli nosti kätensä ylös ja hymyili.
"Menetin samalla hyvän puukon, mutta se oli sen arvoista." Hän sanoi.
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

EdellinenSeuraava

Paluu Jatkotarina-arkisto