Keskustelua jatkotarinasta

Vanhojen jatkotarinoiden säilytyspaikka.

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Loka 08, 2007 8:36

Bella= Elossa, varmaan itkemässä rakkaansa menetystä, muutkin on elossa (paitsi matohäntä ja Pimento)-Ja Fenrir Harmaaselkä. Ainii sinähän sen tapoit sillä ihanalla risullas.

Voinko tehdä tälle niin sanotun trailerin, mistä uudet käyttäjät saa vähän selville missä mennään.. Siis sellain vähän ja ehkä rupeaa kiinnostamaan enemmän jos ei muuten oli oikein kiinnostanut ^^ Ymmärsiks kukaa :shock:
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ti Loka 09, 2007 6:49

Minä ymmärsin. Ajattelin itse tehdä sellaisen, mutta jos haluat niin tee vain. Minusta se on hyvä idea.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Loka 09, 2007 2:00

Oo trailleri.. :O Sehän on tosi hieno idea, mutta minusta kaikkien halukkaiden pitäisi saada osallistua sen tekoon, koska kaikkihan me tässä olemme yhdessä tuon jatkiksenkin saaneet tehtyä.
Vai...? Nämä on taas vain näitä mun ehdotuksia..

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ti Loka 09, 2007 3:09

Joo. Kaikki visivat osallistua sen tekoon. Hyvä idea.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Loka 09, 2007 3:13

No sitten tämä minun tekemäni on jonkinlainen malli.. Siis voi tehdä erilaisen, tämä olisi vain yksi versio, millaisen voisi tehdä. Eli ote minun suunnitelemasta trailerista:

Tänä kesänä
"Tuo marenkikakku näyttää hyvältä, mitä varten se on?"

Seikkailu alkaa.
...rukoili koiranpentu ilme kasvoillaan.

Neljä tupaa yhdistyy
"Korpinkynsien pippaloihin!"

Eikä kukaan tiedä
Mutta mistä lähtien luihuiset olivat roikkuneet korpinkynsien kanssa?

Kehen luottaa.
hän tiesi paljon asioita, myös sellaisia joita hänen ei pitäisi tietää.

Mutta,
"Ihanko oikeasti nuo ovat luihuisia ja korpinkysniä - ja kaikki matkalla meidän makuusaliimme?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Ti Loka 09, 2007 4:22

Siinä ei ole Puuskupuheja :( Tuo on hyvä :D

Sooda, muista varaus!

//No saat tällä kertaa. Ja seuraavalla... ja sitä seuraavalla..
Viimeksi muokannut Pörri päivämäärä Ti Loka 09, 2007 4:36, muokattu yhteensä 1 kerran
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja sooda » Ti Loka 09, 2007 4:25

Minä olen armottoman huono tekemään trailereita, joten taidan jättää sen homman muitten käsiin 8)...

Olin yhtenä päivänä käymättä koneell ja heti oli jatkikseen tullut pari sivua lisää. Miten selviän, jos joskus jostain syystä en pääse vaikka viikkoon koneelle...:shock:

//Muoks.// Niin, tiedän. Olit tehnyt varauksen sinä aikana kun minä kirjoitin omaa viestiäni. Saanko anteeksi? *koiranpentuilme*
On asioita, joita ei voi kokea yhdessä ilman, että rupeaa pitämään toisistaan, ja mahtavan vuorenpeikon kumauttaminen tajuttomaksi kuuluu niihin.
sooda
Sieni

ViestiKirjoittaja Nat » Ke Loka 10, 2007 12:47

Täällä minä olen ihan pihalla ku lumiukko. Mikä toi traileri homma oikeen on???? Haluisin tietysti osallistua sen tekoon:)
Tää jatkis on alkanut käydä mielenkiintoiseksi:9 Muhahaa!!
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ke Loka 10, 2007 1:26

Miksei kukaan kirjoita jatkikseen? *ulvoo*
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Loka 10, 2007 1:33

Minä en kirjoita sen takia, että tässä kohtaa minulla on vaikeaa kirjoittaa.. Kaiken maailman paritukset ovat jo hankalia, mutta vielä femmeä :shock: Olen pulassa
Olet vai? Minä kirjoitan ensimmäistä kertaa femmeä ja se menee ihan hyvin. Vai? -Omppuli
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Ke Loka 10, 2007 1:35

Tiputtakaa joku Daniel tornista! Ku minä en keksi miten sen tekisin...
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Loka 10, 2007 2:42

Pörri! Mites nyt noin raa'an kohtalon haluat meidän Danielille? :D
Ei minusta tuota femmeä ole sillee vaikea kirjoittaa, mutta emmehän me mitään romaania kirjoitakaan, vaan ihan tollasia pätkiä vain :D
Hmm.. kirjoittakaa nyt joku siihen jatkikseeen jooko? Sellaseen kohtaan, et sit on tosi kiva jatkaa :D

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Pörri » Ke Loka 10, 2007 3:17

Minä keksin sen matikan tunnilla :D Ei sen tartte kuolla! Mä ajattelin että Draco ja Daniel ja muut hyökkää VV:n kimppuun ja Draco meinaa tappaa Omppulin mutta Daniel tulee väliin ja sitten se Omppuli pelastuu ja Draco kuolee ja Daniel tippuu tornista! Ai niin ja se taistelu on siellä tornissa! :D
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Loka 10, 2007 3:18

:D Jos joku kirjoittais sinne jatkikseen nytte, niin miehän voin kehitellä sitte sen taistelun xD
Ja vaikka tiputtaa sen Danielin alas siitä tornista, jos niin kovasti haluat :)

-Zenz

muoks// ku en haluu jatkaa tosta omppulin viestistä, ku en osaa... joku muu saa tehä sen.. xD
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Sepe » Ke Loka 10, 2007 3:43

Ei juonipaljastuksia kiitos! Kiaken olisi hyvä tulla niinsanotusti yllätyksenä. Jos tilanteet alunperin suunnitelaan menee tarina vielä tylsemmäksi. Se on muuten paranemaan päin.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja sooda » Ke Loka 10, 2007 7:48

Okei. Mä oon aika pihalla tällä hetkellä. Luultavasti tossa mun viimeisemmissä viestissä on asiavirheitä. Tai sitten olen fiskumpi kuin itse kuvittelen olevani. :roll: *vähän väsynyt*
On asioita, joita ei voi kokea yhdessä ilman, että rupeaa pitämään toisistaan, ja mahtavan vuorenpeikon kumauttaminen tajuttomaksi kuuluu niihin.
sooda
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Loka 10, 2007 7:57

Sooda// miksi oot väsyny? Enkä minä ainakaan huomannut asiavirheitä, tai sitten ólen vain tyhmä.. :P
ääh.. en mie tuommosen jälkeen osaa siihen jatkikseen kirjottaa!! *murjotusta* kirjottakaa joku muu vilä sillee, että siitä on hyvä jatkaa :P Sitte mie kirjoitan. *lupaa käsi sydämellä*

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja sooda » Ke Loka 10, 2007 8:05

Zenz// Nii-i, kannattais mennä ajoissa nukkumaan, varsinkin jos pitää mennä kaheksaan kouluun... Sais nukuttua vähän enemmän kuin kuus-seittemän tuntii. Mutta kun olen juuri tällä hetkellä lukemassa läpi Pratchettin Kiekkomaailman kirjoja, joihin jumittuu aina vähän liian pitkäksi aikaa.... =] Ja hyvä jos niitä asiavirheitä ei tosiaankaan ollut, se on hyvä, tuntui vain siltä... Ja jätin tahalteen sellaiseen kohtaan että siitä on hankala jatkaa, en keksinyt itse mitään jatkoa, joten päätin kiusata teitä 8)
sooda
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » To Loka 11, 2007 5:22

Miksei Omppuli lauo Danieliin jotain loitsua esim; sormellaan? Luihuisen perillisenä hän muistaakseni osasi taikoa käsillä.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » To Loka 11, 2007 3:06

Varmaan siksi että kaikki unohti sen jutun :D
Pörri
Sieni

EdellinenSeuraava

Paluu Jatkotarina-arkisto