Chat vol.3

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ke Loka 10, 2007 8:22

Kira kirjoitti:Mannerheimin sotilas siis sanoi Mannerheimille, että "hyppää". Mannerheim siis hyppäsi, joten hänellä on rohkeampia sotilaita hah hah. :''>

En edes osannut selostaa sitä.

Kaikkien huippu on kyllä se:
Mies meni kauppaan, omena. Nauran tuolle aina.

Te kerrotte aika huonoja vitsejä. Omena?
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Loka 10, 2007 8:24

Ja MINUN vitsit oli muka huonoja?
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ke Loka 10, 2007 8:26

Zenzibar kirjoitti:Ja MINUN vitsit oli muka huonoja?

Jep. XD :D Olet kyllä muuten hauska!
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Kira » Ke Loka 10, 2007 8:31

Siis sehän siinä vitsissä hauskaa olikin, ettei siinä ole mitään järkeä.
No, tunnetusti humorintajuni on erittäin epänormaali. :--D
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » To Loka 11, 2007 5:11

1. Reidet on ohuet, jaloilla mittaa riittää, silmiä ei ollenkaan, pieni on pää?

2. Sisällä sienien maidonvalkeiden, joita sisält' verhoo silkki pehmoinen, keskellä lähdettä kristallinkirkasta, syntyy kultainen kaunis omena. Vaikka tähän holviin ovia ei lie, varkaat sisään murtautuu ja sieltä kullan vie?

Joo vaikeita on.. En jaksa enää teitä kiduttaa ja kerron: 1. Pihdit 2. Kananmuna
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Daniel » To Loka 11, 2007 12:56

Joo, tuollaiset tyhmät vitsit ovat aivan hervottomia. Varsinkin erittäin väsyneenä ja kun on... sugar-high (suomenkieli vaiheeksi hukassa...). Tuon mies meni kauppaa, omena, jutun olen joskus kuullut xD Ja nauranut. Sitten olen kuullut kanssa sellaisen kun "poliisiasemalla oli ovi josta mahtui". Kaverini joskus kertoi tämän kun olimme hyppimässä tramboliinilla ja nauroimme ainakin puoli tuntia päitämme irti.

Jostain lehdestä myös joskus luin vitsin tyyliin "Mitä yhteistä on hohtimilla ja oravalla? -Molemmat osaavat kiivetä puuhun, paitsi hohtimet eivät"... Mietin ainakin viisi minuuttia, että mitähän hittoa tuossa mahdettiin tarkoittaa, ja sitten repesin totaalisesti kun tajusin kuinka huono vitsi se on... Tai no, mikä vitsi?

Mutta sellaiset vitsitkin on kivoja joihin joutuu käyttämään vähän päätä. Tai siis, silloin kun joku sanoo sen, niin se ei välttämättä ole ollenkaan hauska ja siitä jää sellainen "kysymysmerkki"- olo, mutta sitten kun 15 minuuttia myöhemmin ajattelee, että mitähän se mahtoi tarkoittaa, niin sen saattaa jopa tajuta, ja sitten se vitsi monesti on aivan loistava.
Daniel

ViestiKirjoittaja Pörri » To Loka 11, 2007 1:07

Me naurettiin kerran yksi matikan tunti sille ku minun kaveri sano että sen kaveri oli sanonu sille tarhassa että "Paljonko on letti plus letti? Kaksi lettiä!"

Kaksi miestä käveli sillalla keskimmäisellä oli hattu!

//Mullapa oli tännään terveystarkastus ja oon 160 senttiä pitkä! Ja sitte se terkkari käski mun lihottaa... Ja taidanpa aloittaa sen lihottamisen heti!

//Mä en jaksa ennää syyä!
Viimeksi muokannut Pörri päivämäärä To Loka 11, 2007 1:49, muokattu yhteensä 1 kerran
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » To Loka 11, 2007 1:23

Mies meni kauppaan ja lapio. :shock:

Huonot vitsit naurattaa kauemmin kuin hyvät, varsinkin perjantai-iltapäivisin.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » To Loka 11, 2007 1:52

*murjottaa edelleen kun vitsejä ei arvostettu*
Olen K-I-P-E-Ä ja olin siltikin koulussa, jätin kuiten laulukoulun välii ja meen EHKÄ nuorteniltaa.... Saapa nähä. Ruottin tunti oli aivan hervottoman hauska. Meän luokanvalvoja opettaa sitä ja se huus meille naama punasena, että me olllaan ku joku apinalauma ja me vaan naurettiin ihan hulluna ja värkättiin kaikkea. Sitte se uhkas, että me ei mennä luokkaretkelle ja rahat annetaan hyvänteikeväisyyteen, mutta ei se meihin mitenkään vaikuttanu :D
Ite piirsin taululle tosi siistin ukkelin, mille nauroin varmaa viistoista minuuttia! ><
Hohhjoijjaa.. muuten päivä sitte oliki perseestä. oonko muuten sanonu, et eilen saatii äikän kokeet ja mie sain (suureksi ihmeekseni) täyden pyöreän 10!! :D Jee.. *tuulettaa*

Sellastapa sellasta
-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Pörri » To Loka 11, 2007 3:03

Täällä sattaa lunta! :) Ja minun toinen Puuskupuh-lapanen on kohta valmis!
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Kira » To Loka 11, 2007 3:06

Lunta? Lähetäpäs vähän tännekin, täällä ei tule edes räntää. *kyynel*

Oh, teetkö itse puuskilapasia?
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » To Loka 11, 2007 3:08

Joo.

Minä oon jo ihan joulutunnelmissa ku sattaa lunta ja Tiimarin mainoksessakin oli jo kynttilöitä ja muuta :)
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » To Loka 11, 2007 3:18

Chat etenee jopa paljon nopeammin, kuin jatkotarina...

Täällä ei ole satanut lunta yhtään! :cry:

Meillä on ollut vitsinä Mies meni kauppaan. Lapio. Jokuhan puhui omenasta...

Arvatkaa muuten, kuka luki jatkotarinan tuhannen kerran? Minä... Tuntuu hauskalta.

Mitä tulee, kun yhdistää kengurun ja kanan? 8)

[spoiler]Valmiiksi pakattuja munia :D [/spoiler]
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » To Loka 11, 2007 8:02

Mie halluun lehtiseen siks peli arvosteliaks!!!!
Mies meni vessaan ja lamppu.
Näin se vaan on.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » To Loka 11, 2007 9:26

Gustaffsonia ilmeisesti kiusataan aikaapaljon. Johtuneeko ulkonäöstä vai onko sinut vain muuten valittu siksi huono-onniseksi jota pitää alinomaan ärsyttää? Minun kavereitani haukutaan aika paljon ja, sitten minun pari luokkalaista poikaa aina ärsyttää porukkaa. Joskus vievät hianon lakkinin ja tuovatkin sen takaisin ja sanovat: "Ei seppoo saa kiusata, se on hyvä tyyppi." Kun taas kavereiden kanssa eri asia. Se tuntuu pahalta ja ottaa päähän. En minä mikään kuningas ole tai mikään muukaan. Tämä kyseinen juttu saattaa herättää joissain pienenpientä katkeruutta/kateutta. Toivottavasti ei.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Pe Loka 12, 2007 5:50

Kiusata ei ole oikea sana. Välinpitämättömyys sopii paremmin. Tämä johtuu siitä että olen hyvä koulussa, en ryyppää itseäni umpikänniin viikonloppuisin ja näin...
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Loka 12, 2007 6:47

MIe olen nyt sitten täysin kipeä... Ei vissin ois kannattanu mennä eilen kouluun, mutta meninpä silti ja nyt on sitte oikein mukavaa, kun ei tarvinnut koulubussiin aamulla kiiruhtaa... tai no aamuhan nyt on vieläki :D
Hohhjoijjaa.. minua ei varsinaisesti kiusata koulussa, mitä nyt pojat välillä heittelee törkeyksiä, silti en tunne sopivani siihen joukkoon ja välillä ne mun 'ystävätki' on niin ku mua ei oliskaan... :( Ottaa tosissaan pattiin tommonen... Mutta no, minkäs teet? Aattelin vaihtaa koulua, mutta sitte pitäs muuttaa muualle, eikä vanhemmat suostu siihen. Ku saan ton ysin täällä suoritettua, muutan kyllä johonki muualla täältä perseestä!

Muuten, etelä-suomessa on satanu lunta ja täällä pohjosessa on vaa aamusin kuuraa katolla xD

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Sepe » Pe Loka 12, 2007 10:26

Semmosta se elämä on Gustaa. Ilmeisesti porukka vetää siellä päin umpikännit tuossa iässä (täällä se tapahtuu 12-13 vuotiaana). Mailma on julma. Täällä tulee räntää/lunta. Se lumi ei tartu maahan vaan sulää lähes heti, kun koskee maata. Byää. Tahdon pästä hiihtämään.

[spoiler]Suospurgu? Huahahahahaa!!![/spoiler]
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Loka 12, 2007 10:57

Haluat HIIHTÄMÄÄN? :shock: :shock: :shock:
Miksi kummassa? Minuta hiihtäminen on kerrassaan kamalaa puuhaa :? en tykkää yhtään... Ärsyttää ku koulussa pitää aina hiihtää.
Tänne ei oo tosiaan vielä sitä lunta ilmestyny, mutta toivon, että pian tulee, koska maisemat on aikas karunnäköiset. Lumi vähä kaunistais tätä ei-niin-kaunista maata... :D

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Daniel » Pe Loka 12, 2007 12:08

... This is interesting... Täällä satoi rakeita o.O
Daniel

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto