Minusta ainakin tuntuu, että olen hiukan blokissa... ei millään keksi miten jatkaa, kohtalotovereita ? No jaa... ehkä yritän viikonloppuna keksiä jotain... luovuus tuntuu kadonneen kokonaan.
Nyt se on minunkin mielestä vaikeaa*Nurisee mielipahasta* mutta siihen tulee muutos vaikka väkisin! Niin mikä toi traileri juttu on? Ois ihan kiva tietää. Jelppikää.
(Niin kun kirjoitan jatkikseen niin älkää pahastuko jos teksini on vähän kökköä...)
Niin siis traileri on sellainen vähän niinkui missä esitellään elokuva/teksi niin että katsoja/lukija kiinnostuisi elokuvasta/teksistä ja haluaisi katsoa/lukea sen.
No siis kun minä tahdoin tehdä sellaisen (ja aivankuin heti sen jälkeen kun tämän olin ilmoittanut, aloitin sitä tekemään) mutta sitten kaikki nähtävästi haluavat tulla siihen mukaan ja minun tekemäni on nyt niinkuin mallikappale ja jossain vaiheessa varmaan aletaan tekemään, ymmärtääkseni?
Suom: Minä tahdoin tehdä!!! Siis sen takia, että uudet jatkotarinalaiset saisi vähän selville, missä mennään, mikä tää on, keitä nää hullut luulee olevansa?
Kirjoittakaa joku jatkikseen.... Draco kuoli.. nyyh.... :'( rakas mieheni!! BYÄÄ!! No joo, se oli jo mennyttä se xD
Mitähän jännää sitä vielä keksis tuohon jatkikseen.... ONko kellään hyviä ideoita.. ?
kieroa Nat, kieroa.. Mutta mitä hittoja mie sekoilin muuta?? Nyt meen kyllä kirjottamaa ja ellei Dansku oo kuollu, niin mää tiputan sen siitä saamarin tornista! Saatte nährä
-Zenz
muoks// HAA! Sainpas tyrkättyä sen alas tornista! Enkös minä luvannu sulle Pörri, etää miehän tyrkkään sen alas! ;D
älä huoli, Sepe! Ei me olla Danielin kanssa kuoltu (ainakaan vielä xD), mutta Daniel ei varmaan tuu takas, mut ei sitä tiä vaikka mie tulisinkin! Ja äkkiäkös sie saat taas huispausjengin kasaan... Improvisoit vain sinua parhaiten auttavalla tavalla, ens kerralla ku kirjotat jatkiksee