Volmdeort huomasi Kirjan oudon katseen. "Mitä sinä siinä tuijotat? Etkö ole ennen minua nähnyt?"
Kirja tuhahti. "Olen, ikävä kyllä, mutta nyt ei ole kyse siitä, vaan siitä, kun minua epäilyttää tuo sinun typerä virneesi! Mikä nyt on niin hauskaa?"
Voldemort virnisti ilkeästi. "En kerro!"
"Sinä olet kyllä kamalin kaikista tylypahkan haamuista..."
Voldemort teeskenteli loukkaantuneensa.
Juuri silloin omppukli saapui Zenzibarin kanssa. Molemmat itkivät. Ja Zenzibar oli verinen ja mustelmilla.
"Mitä on tapahtunut?" Gustaffson kysyi huolestuneena.
Zenzibar vain hoki itsekseen jotain, mutta Omppuli kohotti katseensa. "Zeira ei hengitä. Zenzibar ei suostunut kertomaan mitä on tapahtunut, eikä hän antanut minun viedä Zeriaa matami Pomfreyn tutkittavaksi.
Gustaffson nyökkäsi ja juoksi portaisiin. "Minä haen Pomfreyn tänne."
Toiset kerääntyivät Zenzibar ympärille, mutta tästä ei vieläkään saatu mitään selkoa.
Kun Gustafson lopulta palasi Pomfreyn kanssa hän otti Zerian hellävaraisesti, mutta tiukasti Zenzbarilta, joka ei osannut panna vastaankaan.
Yhtäkkiä Daniel ryntäsi oleskeluhuoneeseen. Hän oli verinen ja hänen toinen kätensä sojotti oudosti. "Minä tapan sinut ämmä!" Hän huusi osoittaen Zenzibaria.
Zenzibar kirkaisi ja hyökkäsi Danielin kimppuun. Hän oli sekaisin. Daniel lähti juoksemaan ja Zenzibar meni perässä. Toisten toivuttua järkytyksestä, suurin osa lähti kaksikon perään.
He juoksivat suoraan torniin. Gustaffson oli heidän perässään ensimmäisenä ja ehti näkemään tornin tapahtumat. Zenzibar tyrkkäsi Danielin alas tornista, ilman minkäänlaisia tunnontuskia.
"Zenzibar!"
[Hah! Tyrkkäsinpäs sen Danielin siitä tornista!! Enkös mie sanonu, että mie teen sen!!

XD]