Keskustelua jatkotarinasta

Vanhojen jatkotarinoiden säilytyspaikka.

ViestiKirjoittaja Omppuli » Su Elo 26, 2007 8:33

En minäkään siitä kauheasti välitä, Sepe. Nythän täällä pyyhkii hyvin ja ei sillä enää ole väliä.

Hoh, mutta voi niitä aikoja, nyt on varmasti ihan outoa kun aina kun menee vuotikseen, niin ei lue siinä, että jatkotarinaan on tullut jatkoa. Se oli aina eka topicci jonka tsekkasin uusien viestien varalta.

Minä tein tismalleen saman asian. Aina ja ensiksi onkos tullut jatkoa. Mutta eipä enää. Minulle tuli tästä jatkotarinasta outo pakkomielle. hui! En kai ole ainoa?

Oli muuten hyvä keksintö, Gustaffsson, että sinne ilmiintymisen välimaastoon pääsee vain jos ilmiintyy umpihumalassa. Se oli hauskaa. Muuten, jos Voldemort kuolee niin voidaanhan me tehdä uusi pahis eikä koko ajan pitkittää Voldemortin elämää. Eihän sillä ole sielua kohta ollenkaan.
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ma Elo 27, 2007 5:44

Minusta meidän pitäisi tappaa Voldu Azkabanissa, operaatio Overlord v kakkosessa. Jotenkin niin symbolista kun toinen maailmansotakin loppui v ykköseen. :roll: Sitten joku ilkeä kuolonsyöjä nousee hänen tilalleen. Kätevyyksiä.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ma Elo 27, 2007 12:04

Kannattaisin Gustaffssonin ideaa, mutta onko tämä jatkotarina loputon? Joskus tämänkin pitäisi loppua. Se oli osa syy siihen miksi tapoin itseni, en halua tästä tarinasta minulle loputonta.
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ma Elo 27, 2007 12:32

En usko että tästä tulee loputon, mutta pitkä kuitenkin tai sittenhän voisimme tehdä niin että teemme uuden juonen ja vaikka muutamme henkilöiden persoonia. Ehdotuksia, ehdotuksia.
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Kira » Ma Elo 27, 2007 1:23

Persoonia voi tietenkin muuttaa, on pitkästyttävää jos juoni jummaa koko ajan samassa kohtaa. Voihan siinä tietenkin vaihtaa henkilötkin samantien; tiedättehän, uudet nimet ja kaikki. Saa nähdä, miten tässä käy.
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ma Elo 27, 2007 2:32

Kuten kaikki muutkin, toivoisin, että Silinpiikki löytäisi tiensä takaisin tarinaan :D Onhan se hyvä että on yksi kuolonsyöjäkin meillä mukana ;)

Omppulin ehdotus on hyvä, jos me tavallaan loisimme uuden jatkiksen ja siinä sitte onkin ihan erilaiset henkilöt mukana :D

Toivoisin, että me saamme lisää porukkaa tänne mukaan, vaikka ei tässä porukassa tietystikään mitään valittamista ole - te olette kaikki mahtavia! - mutta ei lisä porukkakaan olisi pahitteeksi :D

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Kira » Ma Elo 27, 2007 2:45

Jep, ei kai uusi veri pahastakaan ole?
Että ei muuta kuin levittämään tätä, ei kuitenkaan aivan liikaa. :)

Psst Nat, meinasin tuhokolmikolla Potteria, Ronia ja Hermyä.
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja kirja » Ma Elo 27, 2007 2:47

Zenzibar kirjoitti:Toivoisin, että me saamme lisää porukkaa tänne mukaan, vaikka ei tässä porukassa tietystikään mitään valittamista ole - te olette kaikki mahtavia! - mutta ei lisä porukkakaan olisi pahitteeksi :D

Minä tulin, uusia kun kaipasitte. :wink: Ja Siilinpiikki, sinua kaivataan takaisin!
~kirja (uutuus)
Viimeksi muokannut kirja päivämäärä Ma Elo 27, 2007 2:53, muokattu yhteensä 1 kerran
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Nat » Ma Elo 27, 2007 2:51

Siilinpiikki takasin.Siilinpiikki takasin(hoilottamalla)
Sivumennen sanoen mut saa parittaa jos mieli tekee....
SIILINPIIKKI TAKASIN!
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Pörri » Ma Elo 27, 2007 3:44

Siilinpiikillä on nyt hyvä aika tulla takaisin! Tuolla ilmiintymisen välimaastossa.
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Nimue » Ma Elo 27, 2007 5:40

Tai sitten tehdään Voldusta kenkäkauppias! *reps*
Nimue

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ma Elo 27, 2007 6:09

Awww... onpas hankalaa :? . Toinen sanoo että palaa, toinen sanoo älä palaa (siis minun päässäni). Olen jo keksinyt keinon herättää itseni, mutta taidan pysyä viellä kuoleissa.
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ma Elo 27, 2007 7:03

Tule vain takaisin siilinpiikki! Jookosta? Pliis :)
Tai jos sinä vaikka palaisit haamuna, sekin on nimittäin yksi mahdollisuus päästä mukaan ficciin :)

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja kirja » Ti Elo 28, 2007 12:51

Muistaako joku hahmon nimeltä kirja?
Minut saa parittaa miten tahansa! Oikeastaan aivan kenen tahansa, saan ainakin yllättyä komeasti ^^
~kirja
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Elo 28, 2007 2:08

Kyllä me muistamme sinut kirja, mutta luultavasti sinua ei ole paritettu vielä sen takia, että poikia on niin vähän. Käykös sinulle sitten joku tyttökin? *virnistää ilkeästi* Sen nimittäin voisi järjestää, mikäli löytyy toinen homoseksuaali ehdokas xD
Että jos niitä ehdokkaita löytyy, niin mukaan vain! Tai no itseasiassa, tässä näin olisi ehkäpä yksi ehdokas, joka tykkää kolmiodraamoista, ja olisi mielenkiintoista lukea miten minun rakas kihlattuni suhtautuu asiaan. Tai no itseasiassa minä olen tässä ficissä sitten bi-seksuaali, kun olen kerta Dracon kanssa kihloissakin ;D

-Zenz

muoks// Kiitos Pörri! Siis NAIMISISSA Dracon kanssa :D Mulla on sitte hyvä muisti xD
Viimeksi muokannut Zenzibar päivämäärä Ti Elo 28, 2007 2:49, muokattu yhteensä 1 kerran
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Pörri » Ti Elo 28, 2007 3:48

Argh! Gustaffsson, minulla oli niin hyvä jatko ja sinä kerkesit ensin! :x
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ti Elo 28, 2007 4:43

Anteeksi tuosta, Pörri. Kuinkahan on mahdollista että lähes aina kun joku kirjoittaa joku kirjoittaa samaan aikaan?

Ja oli minulla muutakin. Kun tuolla vähän kauempana on puhuttu siitä että jatkotarina loppuu aikanaan mutta uusi pitäisi silti saada, miten olisi sellainen että jatkuu tavallaan vanhasta, mutta vaikkapa muutaman vuoden päästä? Mitä on tapahtunut Voldemortin jälkeen, mitä kuolareille tapahtui jne.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja kirja » Ti Elo 28, 2007 4:51

Gustaffsson kirjoitti:Kun tuolla vähän kauempana on puhuttu siitä että jatkotarina loppuu aikanaan mutta uusi pitäisi silti saada, miten olisi sellainen että jatkuu tavallaan vanhasta, mutta vaikkapa muutaman vuoden päästä? Mitä on tapahtunut Voldemortin jälkeen, mitä kuolareille tapahtui jne.

Minulle se sopii. Tai toinen vaihtoehto olisi tehdä aivan uusi jatkotarina.
~kirja
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ti Elo 28, 2007 6:12

Minulle käy kumpi vain. Olisi kyllä kivaa laoittaa ihan uusi jatkotarina. :)
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Elo 29, 2007 2:01

No miksemme me lyö kahta kärpästä yhdellä iskulla, ja tee entiseen mahtavaan jatkikseemme jatko jonnekkin, vaikka vuoden päähän, kuten Gus ehdotti ja voimmehan me myös aloittaa aivan uuden, erililaisen jatkotarinan, ihan erilaisella juonella. :)
Vai mitä mieltä on muu porukka? Tuleeko liikaa tekemistä?
Miettikääpäs näitä...

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

EdellinenSeuraava

Paluu Jatkotarina-arkisto