Chat vol.3

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Loka 15, 2007 4:36

Si... Jokujuttu// Enpä tiedä, pelin vetäjä ei ole ikinä itse pelannut sitä näin netissä :shock:
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ma Loka 15, 2007 4:56

Siddi// Hyvin mahdollista : D itse en ole pelannut aikaisemmin kertaakaan, siitä johtuu tuo kysymystulvani, joka varmaan jo rasittaa Sieppeliä :)
Leijumaan? Tiedän mitä se tarkoittaa, mutta kuulostaa silti oudolta :D Taidat olla etelästä? Serkkuni on lahdesta, ja käyttää aina niin outoja sanontoja, että ennen jouduin aina kysymään kerran tai kahdesti, että MITÄ?! Nyt olen jo hieman enemmän perillä noista sanonnoista. Esim tuon leijumisen opin serkultani :)

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sepe » Ma Loka 15, 2007 5:06

Zenzi rupee kohta leijuun. No juu ei. Täältälöytyy kaikkea tyhmää. Sukasta (surkea) siihen leijumiseen.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja sooda » Ma Loka 15, 2007 5:23

Minäkin olen lahdesta, jo jotkut kaverini Espoosta on aina ihan silleen että TÄ?!? kun sanon jotain tyyliin leijua tai jotain sellasta. Mutta nyt nekin jo ymmärtävät ainakin yleensä mitä minä höpötän.

No niin, TERVETULOA vaan Sidarana. Lempinimi sulle? Ööö... Sidi, Sid, Sida... Empä minä mitään uutta keksi. Zenzibarin aivoitukset ylittävät omani... Mutta eipäs oo mulle vielä lempinimee... Keksikää.
On asioita, joita ei voi kokea yhdessä ilman, että rupeaa pitämään toisistaan, ja mahtavan vuorenpeikon kumauttaminen tajuttomaksi kuuluu niihin.
sooda
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » Ma Loka 15, 2007 5:24

Tervetuloa mminunkin puolestani, Sidarana :)
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Loka 15, 2007 5:26

Ja näin väliaikatiedotuksena: Tervetulo toivotukset muistaakseni kuuluivat sinne albuksen kaartiin. Pitäisi varmaan itsekkin yrittää muistaa se, kun ei sinne ole kukaan kirjoittanut mitäään tervetulo jutuista :shock:
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja kirja » Ma Loka 15, 2007 5:42

Sidarana, joko olet äänestänyt päätoimittajaa tai logoa? Logoäänestyksessä kun on yhä vain 12 ääntä...
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Loka 16, 2007 5:07

Sieppeli kirjoitti:
Sain tietää mihin päin italiaa olen menossa kesällä perhevaihtoon ^^ Tietääkös kukaan sellaista paikkaa kuin Milano

Sepe, Janne Kataja jr.
Milano tiedetään. Mihin ihme perhevaihtoon. Vaihdatko perhettä väliaikaisesti? Pystytkö kirjoittamaan Tarvehuoneeseen (Jos tämä vielä silloin on olemassa (sais olla))?

Neljän viikon kansainvälinen leiri, jolla minä vaihdan niinkuin ensimmäiseksi italiaan jonkun perheen luokse, ja kahden viikon päästä tulen takaisin suomeen mukana italialainen tyttö, joka on myöskin samalla leirillä, jonka perheessä minä olin sen kaksi viikkoa, ja nyt hän sitten tutustuu meidän perheeseemme. En varmaan pääse tietokoneelle kuin vasta suomessa :shock: Mitenköhän tämäkin foorumi on muuttunut siihen mennessä :shock: (Epämääräinen selitys) Kysyttävää :D
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ti Loka 16, 2007 11:48

Ei ole kysyttävää. Silloin on jo varmaan joku Jatkotarina vol. 8. Kyllä tämän pitäisi sinne asti kestää ellei kaikki kyllästy jatkikseen ja kirjoittamiseen.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ti Loka 16, 2007 11:56

Tuosta puheen ollen p3-foorumit katoavat automaattisesti ellei kuukauteen tule foorumilla uusia viestejä. :shock:
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ti Loka 16, 2007 12:28

Ou mai kaad. Ei kai sentäs. Pskaaaa!! Sori. Meni hermo. No kai meillä nyt kirjoitetaan sen verran aktiivisesti. Kesälomalla vain saattaa tapahtua tuommoinen pikku vahinko. Onneksi me kaikki olemme vuotiksessa.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Ti Loka 16, 2007 12:46

Hö, chatti kasvaa turhan paljon. Sepe ja mä pöynättiin eilen säbässä ja tulihan siitä hyvä fiilis kun kerrankin pääsi voittamaan. Voittomme salaisuus oli hyvä joukkuehenki ja rennompi pelaaminen, eli ei yliyritetty. Ensi viikolla Supermipa & co. vissiin yrittää viedä voiton, mutta hiomme taktiikkamme niin ettei näin käy.

\o/
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ti Loka 16, 2007 1:02

Paitsi itse santala tulee ja pilaa mahiksemme. nO einyt sentäs. Voi tulla aika kova ottelu jos santala tulee. Supermipa yrittää kuitenkin kumppäneninenn pöynää, mutta ei onnaa!
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Loka 16, 2007 1:11

Gusti//
Mutta, missä KOHTAA olet tekemässä? Siis niinkui kuolonsyöjien ensimmäisessä hyökkäyksessä, Tiibaluksessa, missä?
Osaisisitko vastata tähän?
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Kira » Ti Loka 16, 2007 1:50

Kiva kun tätä sivua selaa, niin huomio kiinnittyy ensimmäisenä tuohon Gusun yberisoon avatariin. :--D Aika hieno, muutes.

Ää, kamala stressi: huomenna biologian kokeet aiheesta ihminen sekä Tuntematon Sotilas pitäisi olla luettu. Ei tule kesää, en ymmärrä tekstistä mitään.
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ti Loka 16, 2007 1:59

Sieppeli kirjoitti:Gusti//
Mutta, missä KOHTAA olet tekemässä? Siis niinkui kuolonsyöjien ensimmäisessä hyökkäyksessä, Tiibaluksessa, missä?
Osaisisitko vastata tähän?

Ei ole kauaa kun piirsin itseni mukaan! :D
Mutta se värittäminen... *marisee*
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Daniel » Ti Loka 16, 2007 1:59

Gust, määkin voisin ehkämahdollisesti värittää sarjakuvaa, jos on lupa käyttää photoshoppia paintin sijasta? :D Ja voisin värittää vaikka yhden sivun ajankuluksi, ja sitten voisit vaikka katsoa että osaanko ollenkaan tehdä sitä niinkuin kuuluisi. Mutta toki jos joku muu haluaa värittää niin siitä vain, itse ajattelin sitä vain ajankulutukseksi.

Kira, meilläkin on huomenna biologian kokeet. Ja olen ihan pihalla. Olen nukkunut noin 4/5 bilsan tunneista. Ja se yksi osa milloin olen ollut hereillä, olen silti kuunnellut musiikkia, mutta ehkä myös tehnyt tehtäviä. Ei hitossa voi tulla kuutosta parempaa numeroa :'D
Ja historian pistiksestä sain viimeviikolla 4+ -.-" Kyllä Daniel osaa... Mutta hei ei se mitään, sain matikasta 9½ ja englannista 10- :D Kjähäääh.

Vitsi haluisin kirjottaa jatkotarinaan.
Daniel

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Loka 16, 2007 2:02

Jes jo siellä :D Minäkin siis voin värittää :D

Riidellään täällä Sepen kaa mesessä ^^ En kerro mistä ^^
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ti Loka 16, 2007 2:09

Jos joku haluaa värittää, ottakaa minuun yhteyttä mesellä, sähköpostilla tai yksärillä. Ensin minun on kuitenkin väritettävä loput hahmot jotta osaatte laittaa ne oikean värisiksi. Skannaan tässä sitä hahmosivua.
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Ti Loka 16, 2007 2:39

Jope Ruonansuu onkin yllättävän paska laulamaan, lyriikat on osittain hauskoja mutta toistaa itseään. Aatteleppa ite on kuitenkin niin hyvä että pistin soimaan.
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto