Saatiin seuraavan jakson lukujärjestykset ja huomasin, että minula on yksi kymmenen aamu!!! Lisäksi selvisi, että lauantaina kun on koulua, katsomme elokuvaa, itse katson Tyytö, sinä olet tähti elokuvan. Jokainen sai valita viidestä elokuvasta minkä katsoo.
Sieppeli kirjoitti:Sain tietää mihin päin italiaa olen menossa kesällä perhevaihtoon ^^ Tietääkös kukaan sellaista paikkaa kuin Milano
Milano tiedetään. Mihin ihme perhevaihtoon. Vaihdatko perhettä väliaikaisesti? Pystytkö kirjoittamaan Tarvehuoneeseen (Jos tämä vielä silloin on olemassa (sais olla))?
Kimi Räikkönen on Formula ykkösten maailmanmestari vuosimallia 2007! Voin vain kuvitella, miltä Hamiltonista tuntuu, kun johti sarjaa ylivoimaisesti, mutta viime hetkellä ote lipsui ja kahdessa viimeisessä kisassa tuli tyhmiä virheitä.
+ Sain äidinkielen aineestani 10, ihanaa.
+ Näen poikakaveriani koko viikonlopun, ihanaa.
+ Suomalainen autourheilu on ihanaa.
+ Piirtäminen on ihanaa.
+ Elämä on ihanaa.
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Oho, mulla kaks viestiä peräkkäin tänne.. o_O
No kumminki, luen jatkista alusta asti uudelleen ja on sinä saanu kuulkaa nauraa! oon jo yli tunnin sitä lueskellu xD (Oon vissin vähä koukussa)
-Z
muoks// Sepe, mitä hienoa siinä nyt muka on? o_O
Viimeksi muokannut Zenzibar päivämäärä Su Loka 28, 2007 8:36, muokattu yhteensä 1 kerran
Tänään oli tosi hauska päivä Mie ja yks mun kaveri vaa naurettiin koko päivä ja kerran yks ope valitti meille siitä ja huus varmaan viis minsaa täyttä kurkkua xD
Bussissaki me vaa värkättiin jotain ja naurettiin ihan hulluna! Sitten ku me oltiin vähänaikaa hiljaa se mun kaveri tokas yhtäkkiä et: "Katosta tippuu vettä!" Arvatkaa vaan repesinkö ja sit vielä enemmän, kun mä huomasin, et sieltä bussin katosta todella tippu vettä!
JEE! Vitsi sain rahat Ismo Alangon konserttiin, nyt vaan pitää käydä pikapikaa ostamassa se lippu. Siis JES. Huomenna sitten, lalalalalaaalalalalaaaaaaa, Ismo Alanko Ismo Alanko Ismo Alanko ok lopetan. Sitte sen konsertin jälkeen voisin käydä halloween bailuissa paradisessä ja ne kestää 00.00 asti, whoo. Jos jaksan enää mennä.
Ja sitte sunnuntaina vuotismiitti oulussa, JEE. JEE.
Siis vitsi PARAS viikonloppu tulossa pitkiin aikoihin! En muista millon oon ollut näin varma siitä että viikonlopusta tulee l o i s t a v a !