[Mulle on taas tullut tästä jonkinlainen pakkomielle. Joka toinen viesti tulee minulta

]
"Mitä pirua? Oliko tuo..." Sieppeli ihmetteli ja yritti nousta seisomaan, vaan ei kyennyt.
"...Omppuli? Taisi olla. Otan vastalääkkeen mukaan. Pysy siinä. Ja jos joku tulee, leiki kuollutta" Kira sanoi ja juoksi huoneesta. Sieppeli ähkäisi. Hetken kuluttua ovi avautui, ja Sieppeli yritti kovasti olla hengittämättä.
"Pysy aloillasi!" kuului Macnairin ääni.
"En ikinä... SIEPPELI!" kuului tuskastunut ääni, joka kuului Gustaffssonille.
"Älä huoli, pääset hänen luoksesi pikemmin kuin uskotkaan. Ja... HEI! Missä toinen vanki on?" kuului kuolonsyöjäparantajan ääni.
"Tomppeli! Unohdit arvatenkin tökätä häntä myrkkypiikillä!" Macnair raivosi.
"Äh, ihan sama. Lukitse ovi" parantaja mutisi ja kaivoi "lääke"-laukkuaan. Macnair yritti pidellä Gustaffssonia aloillaan. Sieppeli kuuli hänen nyyhkivän.
"No niin, pysypä aloillasi, tämä saattaa "vähän" kirpaista" parantaja sanoi ottaessaan ruiskun esiin.
"Luuletko että minä välitän" Gustaffsson sanoi särkyneellä äänellä.
"Millään ei ole enää väliä" hän totesi.
"Lopeta jo, minun täytyy hakea kohta nenäliina. No niin, tee se!" Macnair käski. Juuri kun parantaja meinasi pistää, Sieppeli päätti toimia. Hän vetäisi taikasauvan esiin ja huusi:
"Karkotaseet!" Myrkkypiikki lensi suoraan Macnairia vatsaan.
"(Sensuroitua tekstiä)" Macnair huusi ja kiskaisi piikin irti. Silti hän hoiperteli ja kaatui tajuttomana. Gustaffsson katsoi puoli sekuntia Sieppeliä ja iski sitten nyrkkinsä parantajan naamaan.
"Siitä saat, mokoma nättipoika" hän ähkäisi paiskatessaan parantajan huoneen poikki. Sieppeli sitoi molemmat "Vangitsuous"-loitsulla. Gustaffsson istui Sieppelin viereen.
"Oletko kunnossa?" hän kysyi.
"Sain vastalääkettä. Oloni tuntuu vähän heikolta, mutta se helpottuu koko ajan" Sieppeli totesi.
"Entä Kira?" Gustaffsson kysyi.
"Kunnossa. Lähti äsken kun kuulimme Omppulin huutavan" Sieppeli sanoi. Sitten tuli hetken hiljaisuus.
"Niin monta kertaa olen pelännyt menettäväni sinut" Gustaffsson kuiskasi. Yksi kyynel valui hänen poskeaan pitkin.
"Et varmaankaan yhtä monta kertaa kun minä sinut" Sieppeli kuiskasi takaisin.
"Miten voit, Omppuli?" Kira kysyi. Hän oli antanut Omppulille vastalääkettä, mutta ilmeisesti Omppuli oli saanut enemmän myrkkyä kuin Sieppeli.
"Heikottaa" Omppuli huokaisi.
"Tarvitsetko jotain?" Kira kysyi.
"Haluan nähdä Danielin" Omppuli sanoi. Kira nyökkäsi ja meinasi lähteä, mutta Daniel saapuikin itse paikalle.
"Omppuli, mitä-" Daniel parahti.
"Minä taidankin käydä katsomassa Sieppeliä" Kira sanoi ja käveli kohti huonetta, jonne oli jättänyt Sieppelin.