Kirjoittaja Zenzibar » La Marras 03, 2007 8:29
"Nyt, jos steitä ei haittaa, voisitteko ystävällisesti poistua tuvastamme ja koko koulusta ylipäätään? Teitä ei kaivata tänne", ilmoitti Sieppelin äidin takana saisova Zenzibar tylysti.
Sieppelin äiti käännähti ympäri. "Voitte uskoa, että lähden! Minä en jä hetkeksikään tuollaisten lesbojen ja kuolonsyöjien läheisyyteen! Minä ilmoitan teistä auroreille! Te olette aivopesseet minun tyttäreni senkin friikit!" Sieppelin äiti kiljui ja ryntäsi ulos VV:n tuvasta ja lopulta koko Tylypahkasta.
Zenzibar huokaisi. "Lähtihän se viimein. Sieppeli voi tulla takaisin."
Gustaffson meni ikkunaan ja huusi Sieppeliä. Tätä ei kuitenkaan kuulunut takaisin.
"Kyllä hän tulee", kira sanoi varmasti. "Hän haluaa varmaan vain selvitellä ajatuksiaan."
Gustaffson nyökkäsi, mutta huoli paistoi silti hänen kasvoiltaan.
Illalla Zenzibar vei Zerian järven rantaan, puettuaan tämän lämpimästi toppavaatteisiin. Hän katseli raukeana kuuta ja tähtiä ja supatti samalla lempeästi Zerialle.
"Katso kultaseni, tähdet. Siellä lepäävät sinun isovanhempasi, ja muut kauan sitten kuolleet sukulaisesi. Niiltä sinä voit aina kysyä apua murheisiisi."
"Ihanko totta?" Kuului kylmä ja ivallinen ääni Zenizbairn takaa. Ääni, jota Zenzibar ei enää ksokaan uskonut kuulevansa, ääni joka pelotti häntä enemmän kuin tuhat ja yksi voimissaan olevaa Voldemortia.
Zenzibar kääntyi hitaasti ja kohtasi isoveljensä, DaZen, kylmät harmaat silmät.
"Terve pikkusisko, kuinka olet voinut?"
Zenzbar järkyttyi niin, että meinasi pudottaa Zerian. "Mi-mitä helvettiä sinä täällä teet! Sinun piti olla kuollut senkin paskianen!"
Zenzibar ei voinut uskoa todeksi kaksoisveljensä olemassa oloa. Tämä oli liittynyt kuolonsyöjiin kauan ennen Zenzibarin isää, ja ollut Voldemortin lähin apuri, kylmäverinen tappaja ja kiduttaja. Monta vuotta sitten, DaZen luultiin kuolleen ja kadonneen ikiajoiksi. Zenzibarin äiti oli surenut monta kuukautta, sillä hän luuli pojastaan löytyvän vielä jotain hyvää. Hän oli ollut väärässä, pahasti väärässä.
"NO mutta pikkusisko", DaZe naurahti ilkeästi, "mitensinä nyt noin voit sanoa omasta rakkaasta isoveljestäsi? Ja kappas, minullahan on sisarentytär! Kuinka suloista..." DaZe ojensi kätensä kohti Zeriaa.
"Uskallapas koskea häneen!" Zenzibar kiljahti.
DaZe nauroi taas. "Yhtä äkkipikainen kuin ennenkin näemmä."
Zenzibar ei sanonut mitään. Tuhannet eri tunteet velloivat hänen sisällään, päälimmäisenä kauhu.
"Kerropas nyt pikkusisko, mitä sinulle kuuluu? Plajon on ehtinyt tapahtua näiden vuosien aikana, vai mitä luulet?"
"Minulla ei ole sinulle mitään sanottavaa!" Zenzibar huusi ja kääntyi lähteäkseen. DaZe tarrasi kiinni hänen kädestään. "Ei niin nopeasti siskoseni."
[Draamaa, draamaa ja hieman lisää draamaa xD Minullapas on kammottava perhe, mutta oli taas pakko saada jotain jännitystä ja yksi mukava pahis mukaan kehiin xP]
For the sake of Revenge!