Kirjoittaja Omppuli » Ma Marras 05, 2007 9:07
Gustaffsson heilautteli miekkaansa taitavasti ja hän oli kohta kaatanut viisi kuolonsyöjää, mutta sitten hän tunsi kovan iskun tulevan päähänsä ja Gustaffsson kaatui maahan tainnuttaen vielä yhden kuolonsyöjän. Ennen pyörtymistään Gustaffsson näki joidenkin tulevan sisään, mutta ne eivät olleet kuolonsyöjiä vaan auroreita, joita oli ainakin sata ehkä ylikin. Mutta kumpi osapuoli voitti? Sitä Gustaffsson ei ehtinyt nöhdä kun pimeys otti hänet hellään huomaansa.
Gustaffsson avasi silmänsä. Huone oli aluksi sumuinen, mutta sitten se selkeni. Sairaalasiivessä oli koko VV:n tupa.
"Heräsithän sinä", Sieppeli sanoi helpottuneena hänen vierestään.
"Mitä tapahtui?" Gustaffsson kysyi.
"Kuolonsyöjät pakenivat", Nat sanoi paksulla äänellä. hänen ylähuulensa oli pahasti turvonnut ja nenästä tuli yhä verta.
"Aurorit yrittävät parhaillaan etsiä heitä", Omppuli sanoi.
"Tuskinpa he mitään löytävät", Zenzibar sanoi.
"Hyökkäävätköhän kuolonsyöjät uudestaan?" Pörri kysyi.
"Varmasti, muttei vielä", Daniel sanoi.
"Päästäänkö me tänään pois?" Sooda kysyi toiveikkaasti matami Pomfreylta.
"Osa pääsee, osa ei", matami vastasi ja kuului pettymyksen huokauksia.
Illalla sairaalasiivestä pois pääsivät Omppuli, Sieppeli, Daniel, Gertsi, Manuliino, Kira ja Nat. Muut jäivät sairaalasiipeen. Omppuli aikoi juuri mennä oleskeluhuoneeseen, mutta Daniel vetäisi hänet syrjemmälle.
"Meidän täytyy jutella", Daniel sanoi ja Omppuli huokaisi.
"Niin täytyy", Omppuli myönsi.
"Mitä se suudelma tarkoitti?" Daniel kysyi.
"Olin niin sekaisin. Olen pahoillani Daniel kun satotin Kiraa, mutta olin noiduttu ja ihan sekaisin. Olen hirveän pahoillani", Omppuli sanoi.
"Onko sinulla vielä tunteita minua kohtaan?" Daniel kysyi.
"On, mutta minä olen nyt Zenzibarin kanssa enkä tahdo pettää häntä. Rakastan häntä", Omppuli sanoi ja meni oleskeluhuoneeseen. Daniel jäi pohtimaan kuulemaansa.
Viimeksi muokannut
Omppuli päivämäärä Ma Marras 05, 2007 9:24, muokattu yhteensä 1 kerran
Three stages of life:
1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death