Kaiken järjen mukaan, laitoin ainakin asetukset niin. Mutta toisaalta olen sen verran nolo tietotekniikan kanssa joten se jää nähtäväksi. Mutta kyllä ainakin pitäisi.
I got a Pikachu today. I put on my Charmander heart is mine. Maybe I should Raichu a love song.
Onnee vaan! Meän hissanope on tiukka ku mikä (nainen), mutta se kyllä osaa hommansa! Se muistaa tarkkaan kaikki vuosiluvut, ei ikinä kato kirjasta mitään (siis itse) ja selittää juurtajaksain kaikki tapahtumat, vaikka kirjassa ne kerrottaisiin yhdellä lauseella! D Se on kyl mahtava ja nyt asia on paljon mielenkiintosempaa...
Ark! Teillä oli illalla mesekeskustelu, ja mie vaan nukuin Tarkoituksenahan minulla oli vain lapuuttaa silmiä ja heräsinkin kolmelta yöllä ja huomasin tietokoneen olevan auki..
nyyh... tuun tän käyynnin jälkeen nettiin vasta maanantai iltana.. Perjantai ja Viikonloppu on vain keskettävä ilman nettiä :'(
Onneksi tiedän, että täällä on kirjoituksia odottamassa ja varmasti paljon
Meen ristiäisiin, eli hyvä juttu sillee, mutta harmittaa, kun oon niin koukussa nettiin, että kolmen päivän ero tekee kipeää... Älkää kaatako foorumia kun olen poissa!
Kirjoittaja Seppo Paarma » To Marras 08, 2007 6:12
Der Führerhan on leimattu pitkälti Hitlerin nimeksi ja siitä hänet muistetaan. Joten ei kai kovin hyvää mainosta tuollainen uusnatsismi ylläpitäjällemme. Vaihda tittelisi samantien vaikka Juoppo-Staliniksi.
Ja mehän kaikki tiedämme Gutsin olevan suuri historian fanittaja, joten vaikka hänen tittelinsä onkin tullut jostai mistä lie, niin emmehän me siitä välitä.