Kirjoittaja Zenzibar » La Marras 17, 2007 3:53
Koko koulu puhui siitä, luihuiset mulkoilivat todella vihaisesti Voldun Vihollollisia, sillä he olivat taas aiheuttaneet suuren Pimeyden Velhon tuhon. Opettajat ja muut tuvat ylistivät VV:n tupalaisia maasta taivaisiin, eikä heitä haitannut, vaikka koko tupa + heidän tuvanjohtajansa, olivta lintsanneet koulusta kokonaisen kuukauden. (vedin hatusta, olkoon nyt sitte kuukausi)
Zenzibar ja Omppuli olivat onnensa kukkuloilla, koska Danny ja Zeria olivat kunnossa ja terveitä. Zeria oli jo niin vanha, että harjoitteli puhumista. Tai yritti ainakin.
"Ättä."
Zenzibarin hymy levisi korviin. "Sano äiti, pikkuinen. Kyllä sinä osaat!" Hän kannusti.
Zeria jokelsi. "Ätti."
Zenzibar huudahti pienesti. "Kuulitteko! Zerian ensimmäinen, melkein tunnistettava sana!"
Omppulikin hymyili ja suuteli Zenzibaria pikaisesti pöydän yli. Heitä ei haitannut, vaikka koko koulu tiesi. Opettajat olivat ensin vilkuilleet paheksuneesti heitä, mutta antaneet asian viimein olla. Luihiuset tietysti haukkuivat heitä minkä ehtivät, mutta kukaan ei ottanut kuuleviin korviinsa heidän puheitaan.
Gustaffson vilkaisi onnellisena Sieppeliä. Kaikki oli nyt hyvin, eikä yksikään Draco, DaZe, kuolonsyöjät, tai ELÄVÄ Voldemort kiusannut heitä enää. Ikinä. Tai niin he ainakin toivoivat.
Nat ja Sepe, sekä Daniel ja Kira, olivat myöskin onnellisia, ja pitkästä aikaa heistä kaikista tuntui, että he voisivat elää tavallista nuorten elämää ja viimeistä vuottaan Tylypahkan velhojen ja noitien koulussa.
Voldemortin haamua ei oikeastaan haitannut DaZen ja kuolonsyöjien tuho, hän oli sitä mieltä, että DaZe olisi ollut vaaraksi hänen maineelleen Kaikkien Aikojen Pahinpana Pimeyden Velhona, eli tuttavallisesti K.A.P.P.V:nä. Hän liihotteli onnellisena ympäriinsä Myrtin kanssa, joka oli menettänyt edellisen lisänimensä 'Murjottava' ja saanut tilalle 'Voldemortin', mutta oikeastaan vain VV:n jäsenet ja tietysti Voldemort ja Myrtti itse kutsuivat häntä Voldemortin Myrtiksi. Muille haamutyttö oli pelkkä Myrtti.
Viikon VV:n tupalaiset elivät onnellisina, ja kävivät koulua kuten kaikki muutkin. He eivät riidelleet, eikä heidän tarvinnut välittää Pimeyden Velhoista, tai kuolonsyöjistä. Eräänä aamuna, Omppuli löysi Zenzibarin yksinään tähtitornista...
"Hei Zenz, mitä kuuluu?"
Zenzibar kääntyi Omppuliin päin, muttei sanonut mitään. Omppuli ei keksinyt, mikä Zenzibaria voisi vaivata.
"Zenz, kulta, mikä sinulla on?" Hän kysyi huolestuneesti.
Yhtäkkiä Zenzibar puhkesi rajuun itkuun.
Omppuli hekäisi ja juoksi tytön luokse. "Zenzibar!"
Hetken Zenzibar vain itki Omppulin olkaa vasten, sitten hän pyyhki kyyneleensä ja kääntyi katsomaan omppulia. "Minä olen hirveä ihminen!" Hän ilmoitti.
Omppuli katsoi tyttöä ihmeissään. "Miten niin?"
Zenzibar pudisteli päätään. Hetken päästä hän sanoi. "Tiedätkö. Kaikki ovat niin hirveän onnellisia siitä, että tämä on viimein ohi. Kaikista se on todella mahtavaa, ja niin minäkin luulin aluksi, mutta..."
Omppuli odotti.
"Mutta", Zenzibar jatkoi. "Tänä aamuna, kun kävin suihkussa, huomasin, että Pimeyden Piirtoa ei enää ole. Se on hävinnyt kädestäni ikiajoiksi."
Omppuli ei ymmärtänyt. "Mutta, eikö sen pitäisi olla hyvä juttu?"
Zenzibarin silmistä valui taas kyyneleitä, mutta ne valuivat turhautumisen takia. "No niin, sehän tässä kiikastaakin! Niinhän sen PITÄISI!!"
Omppuli hätkähti. "Minä en ymmärrä. EIkö se sitten ole? Tarkoittaako se jotain erityistä, onko Voldemort palaamassa ihmiseksi vai mitä ihmettä?"
Zenzibar pudisti päätään ja naurahti katkerasti. "Olisikin. Omppuli, minä tarkoitan sitä, että MINÄ en ole iloinen siitä! En ole onnellinen, koska vaara on ohi. Etkö käsitä? Minä HALUAN, että tasitelu jatkuisi, minusta tuntuu nyt nin tyhjältä! Olen menettänyt nyt kaiken elämästäni, käsitätkö? Olen ollut jotenkin sidoksissa kaikkiin 'pahiksiin', mitä on ollut! Olin Voldemortin kuolonsyöjä, isäni tytär, Dracon vaimo, vain sinut Danielilta, ja näit miten hänen kävi välissä, sitten vielä Veljeni! Ketään heistä ei enää ole. Tai no, Daniel on yhä hengissä, muttei paha..."
Omppuli seisoi Zenzibarin edessä tyypertyneenä, eikä tiennyt mitä sanoa. Lopulta hän kääntyi ympäri ja juoksi portaisiin.
Zenzibar huokaisi ja kääntyi katsomaan taas ikkunasta ulos. Tiesin, ettei hän voisi ikinä ymmärtää...
Omppuli juoksi VV:n oleskeluhuoneeseen, missä porukka pelasi onnelisen autuaana pullonpyöritystä Voldemortin kanssa, joka tosin voivotteli sitä, ettei pystynyt itse pyörittämään.
"Zenzibar on tullut hulluksi!" Omppuli karjaisi.
Kaikki nostivat päänsä ylös pelin äärestä ja katsoivat Omppuliin. "miten niin?"
"Hän hän..." Ompplui ei kyennyt sanomaan mitään. "En oikein itsekään tiedä... Hän pelotti minua!"
Kukaan ei sanonut hetkeen mitään, sitten...
"Mitä väliä? Aiotteko te jatkaa pelaamista vai ette? Nyt on minun vuoroni, ja otan tehtävän! No! Haloo!" Voldemort turhautui.
[Okei kolme asiaa: 1) Tämä oli varmaan pisin jatko ikinä, mutta teki mieli kirjoittaa. 2) En tehnyt itsestäni varsinaisesti 'pahista' se on teidän päätettävissänne, mutta ainakin Zenzibar on hyvin turhautunut onnellisuuten ja jos joku tekee sen joksikin Omppulin UNEKSI minä murhaan henkilön henkilökohtaisesti tässä tarinassa ja 3) jos minusta tulee pahis, minuapa ei sitten niin vain tapetakaan, kuten kaikki muut pahikset, kieh kieh.. xD Okei, nyt olen sanottavani sanonut.. Huh huh!]
For the sake of Revenge!