HUOMIO!!HUOMIO!!HUOMIO!!HUOMIO!!HUOMIO!!HUOMIO!!HUOMIO!!HUOMIO!!
Minulla olisi todella viisas ehdotus tässä näin, ja jotta keneltäkään ei jää se huomaamatta, päätin kirjoittaa sen itse jatkistopicciin! Älkööt te siis luulkoo, että tein tämän vain pilatakseni hienon ketjun! Haluan myös, että jokainen jatkikseen kirjoittaja lukee tämän viestin kokonaan, vaikka se olisi kuinka ikävystyttävä, tässä on paljon asiaa!
Kyse on siis jatkotarinan kohtalosta. Aiheesta on tehty kysely
täällä. Vaihtoehtoja on muutama; Että
kaikki jatkuu kuten ennen.
Lopetetaan kokonaan, on myös vaihtoehto, mutta todellakin epäkannattava!
Mennään taaksepäin, ehkä typerä päätös, mutta kuitenkin.
Aloitetaan uudestaan, ei paha, mutta voisi olla turhauttavaa luoda kaikki uudestaan kun on kuitenkin jo neljäs voli menossa.
Ja sitten viimeinen, ja omasta mielestäni kannattavin vaihtoehto jonka takia minä tässä höpötän,
hypätään ajassa eteenpäin.
Huomaatteko kuinka loistava edellisen viestin lopetus olisi koko jatkiksen lopettamiseksi.
"Näin on parasta...". Luihuiset ovat palaamassa juurilleen, sepe ja nat lähtevät romanttisesti(ko? :D) kiertelemään ympäriinsä, sieppeli palaa junalla jaskaffssonin (=gustaffssonin) luokse. Täydellinen kohta lopettaa, ihan kuin oikeissa kirjoissakin. Mutta koska useimmat (minä mukaanlukien) eivät kuitenkaan varmasti haluaisi lopettaa kokonaan jatkista, on olemassa sana "aikahyppäys".
Parasta olisi siis päättää tämä tähän, sanoa hyvästit nuorukaisillemme ja palata asiaan kun he ovat kasvaneet vähän. Esimerkiksi 10 vuotta eteenpäin, hahmomme ovat aikuisia ja voivat tavata jossain yllättävässä yhteydessä ja joutua taas uusiin seikkailuihin (vanhat kuviot kun ovat oikeasti TODELLA tylsistyttäviä nykyään välillä). Lisäksi siinä olisi
erinomainen mahdollisuus uusille foorumilaisille tulla mukaan tähän jatkikseen, ilman että täytyy lukea koko pitkää jatkista alusta asti tajutakseen jotain; ei täydy tietää 1,2,3 tai 4 volista mitään, koska henkilökin on tullut mukaan vasta vuosien päästä. Tällä siis voisimme hajoittaa sitä "inside"-piiriä, joka alkaa valitettavasti muodostua meidänkin keskuuteemme. Voitaisiin aloittaa siis ihan uusi Vol 1. aivan eri ajassa, uudet kujeet, vanhoja, ja uusiakin henkilöitä toivonmukaan, erilaisia juonnepiirteitä, uusia suhteita, kuka tietää mitä tapahtuu vuosien päästä?
Myöntäkää, että sanomassani on järkeä. Keskustelua ei kannata jatkaa tässä topicissa:
Kysely jatkotarinan kohtalosta.
Keskustelua jatkotarinasta.
Jos sivuston arvostettu ylläpitäjä, Jaskaffsson, kokee tämän häirintänä ja asiattomana viestinä, niin pahoitteluni, mutta mielestäni on hyvä idea laittaa tämä viesti tähän topicciin, jotta kaikki sen varmasti näkevät ja lukevat,
eivätkä kirjoita jatkoa ennen kuin kohtalosta on päätetty, sillä tuo olisi oikeasti todella hyvä loppu. Mikäli päädymme jatkamaan kuten aijemminkin, tämä viesti voidaan poistaa, eli haittaa ei tapahdu kenellekään (paitsi ehkä jatkis-addikteille, joiden on pakko kirjoittaa jatkikseen päivittäin. Saatte nyt odottaa, että tämä päätös on tehty.)
Daniel on puhunut.