CSI

Tappajahai vai James Bond? Vai James Bond joka syö tappajahaita?

CSI

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Syys 26, 2007 8:27

Katsotko, etkö katso? Mitä csita katsoit mieluiten?

Katson, new york ja las vegas. Miamia en vaivaudu katsomaan. Välillä tuntuu, että ei mitenkään jaksa katsoa, ja silloin jos en katso, yleensä käyn nukkumaan.
Jotenkin Vegasin jaksot alkaa käydä tylsiksi. Siitä saakka kun tuli se extra pitkä jakso, vähensin Csiain katsomista. Varmaan johtuu siitä, että sain siitä jaksosta jonkinlaisia traumoja.. Yhdestä toisestakin jaksosta on tullut traumoja, joten senkin takia vähennän katsomista.

Entäs te?
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » To Syys 27, 2007 2:07

Sieppeli kirjoitti:Siitä saakka kun tuli se extra pitkä jakso, vähensin Csiain katsomista. Varmaan johtuu siitä, että sain siitä jaksosta jonkinlaisia traumoja..

Oliko se missä se tyyppi oli sielläihme laatikossa maan alla? Ja siinä oli niitä muurahaisia...

Minä katon mieluiten Miamia. Enkä minä sitä muutenkaan kato kovin paljoo. Ehkä kerran kuussa, mutta lomilla enemmän.
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Kailey » To Marras 29, 2007 1:36

Katon niitä kaikkia aina välillä, miamia varmaan eniten ja las vegasia vähiten. New York ei ole niin hyvä, mutta.. kyllä sitäkin katsoo. Kyllä yököttää ne jutut joskus. Mutta hyvä ohjelma, ei siinä mitään. Tai ohjelmat pikemminkin.
Yksi hullu kysyy enemmän kuin 10 viisasta ehtii vastata.
Kailey
Sieni

ViestiKirjoittaja Kira » To Marras 29, 2007 6:42

Olen Sieppelin kanssa samoilla linjoilla, en katso kovin usein Miamia. Nyki ja Vegas on koukuttanut pahemmin, enkä oikein tiedä mikä niissä viehättää.

Rakastan sitä adrenaliinin tunnetta kun katsoo csi:ta. Murha- ja ihmissuhdekoukurot ovat mielenkiintoisia ja pidän niistä.

Tyccään.
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

Paluu TV ja elokuvat