Teidän täytyy poistaa Vuotiksessa ilmoittautumistopiciin laittamanne viestit (ei joukkuetopiciin), sillä muuten joudutte arvontaan. Eli jätätte vain viestin joukkuetopiciin.
~kirja
Arhg. Meilläki on lauantaina koulua EIKÄ ME SAAHA SIITÄ EES VAPPAATA!!! Taas uus asia mistä pittää mennä valittammaan rehtorille. Me ollaan jo menossa valittammaan sille meijän matikan opesta, siitä että meillä on viikossa 31 tuntia koulua...
Se matkikan koe, josta ystävämme suospurgu puuttui meni ihan hyvin. Oli tylsää tehdä runoa yksin. Tuli aika huono, kun ei ollut loisto kaveria jelppaamassa. Eilinen top gear oli kyllä hyvä. Sai makeat naurut. Katsotaampa mitä liigapörssissä on käynyt--->
Noniin ystävät, aika on koittanut. Minä en lähde mailmanympäri matkalle, (tai no tätä voi kyllä sellaiseksi kutsua) minä lähden Brasiliaan. Moro sano poro kaikille. Toivottavasti selviän ehjänä takaisin. Se o menkos.
WTF? mä olen pihalla? Selittäkääpäs tässä ihan vaikka huviksenne... Liittyykö tämä siihen ihme Vuotiksen joulutriviaan? Mä haluisin osallistuu siihen mut oon poissa tälleen huonona aikana eli ensviikon perjantaista seuraavan viikon perjantaihin ja tuun vasta koneelle lauantaina... Sellanen pikkane reissu tulossa:) Pitää samalla olla erossa teistä kaikista, yhyy! Ainut epäkohta siinä matkassa.
Jouluun on enää alle neljä viikkoo!! Jepajee;) Joulu is the best
Joo.. mie olen kyllä täysin pihalla noitten luukkujen kanssa. Missä ne ees on? o.O Just juu, ihan sama, mut kuulkaas, oletteko huomanneet sellaisen järkyttävän asian, että Jatkotarina on poistettu Vuotiksesta? Toivottavasti jollakin oli se tallessa, tai sitten Gusti ei pysty ikuistamaan sitä, emmekä me pysty sitä enää ikinä lukemaan!