Iloitse

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

ViestiKirjoittaja sooda » La Joulu 01, 2007 3:03

Mä en tajuu noita kirjan numeroita. Omia: enkku 9, ussa 7 1/2 (oke, mun huonoin koenumero ikinä), terveystieto 9... On meillä muitekin ollut, mutta en nyt muista... Mutta olen kaikkiin muihin kokeisiin ihan tyytyväinen paitsi tuo ussan seiska puokki kirpaisi... : ) Ei voi mitään. (Ainakaan enään) Mutta kuitenkin iloitsen : )
On asioita, joita ei voi kokea yhdessä ilman, että rupeaa pitämään toisistaan, ja mahtavan vuorenpeikon kumauttaminen tajuttomaksi kuuluu niihin.
sooda
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » Ti Joulu 04, 2007 12:37

Lunta täynnä maa...
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Kira » Ti Joulu 04, 2007 2:35

x Tänään oli itsenäisyysjuhlat ja sain opettajaltani 50 senttiä!
x Juhla-asuni on hassu.
x Joku on vakavissaan mun kanssa.
x Ulkona on tositositositosipaljon valkoista paskaa!
Ja mikä tärkeintä:
X Ystävät on ♥.
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Ti Joulu 04, 2007 3:17

Meillä on huomenna se juhla. Jokainen luokka tanssii ja kaseilla on tango :D Se mun pari on kyllä aika krhm.. Sillä on aina sama paita päällä mutta parempi se on ku minun edellinen pari joka oli semmonen tappi ja se ei jaksanu pidellä minua (vaikka yks meijän luokkalainen sano että mä oon tikku?!) ja silläki tais olla joka päivä sama paita...
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » To Joulu 06, 2007 6:01

Uusi käppänä.
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » To Joulu 06, 2007 6:44

Suomi 90 vuotta! 8)
~kirja
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » To Joulu 06, 2007 9:54

Mun pikkuserkku on Potter-fani. Puhuin sille ensimmäistä kertaa elämässäni ja selvisi että se on Potter-fani! Perhana ku en pyytäny sen meseosotetta...
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Joulu 09, 2007 2:29

Mä sain uuden rannekkellon <3

Mä sain Jali ja suklaatehdas kuunnelman <3
Se on paljon parempi ku TSH kuunnelma <3
Mä repeilen täällä sille <3
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja kirja » Ti Joulu 11, 2007 2:06

Kokeita lisää:
Maantieto, matematiikka, englanti, saksa, äidinkieli, uskonto ja historia kaikki kymppejä. Olen monelta opettajalta ainoa oppilas, kuka on saanut vain kymppejä... Seuraava tavoite: vakituisesti 10+:sia. (5 tältä lukuvuodelta koossa). 8)
~kirja

// Laittamalla paljon lisätietoja.
Viimeksi muokannut kirja päivämäärä Ti Joulu 11, 2007 6:32, muokattu yhteensä 1 kerran
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Joulu 11, 2007 4:19

[Offia, mutta pakko kysyä: Miten voi saada 10+? Meillä se ei ole mahdollista. On vaan täydet pisteet, ni se on sitte 10 ja sillä siisti. Jos yksiki piste puuttuu, niin tullee 9+ (Jos taas on vaik täydet mut - nii se on 10- meil on kaamee toi järjestely, sama ku lukios..) väistämättä... hrr]
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja kirja » Ke Joulu 12, 2007 6:10

* Kokeita (numeroita kai turha kertoa...)
* Lunta ½ milliä :)
* Kaverisuhteeni parantuvat, muilla ei ole enää minua kohtaan pahoja ennakkoluuloja. Ja parantumiseni jalkapallossa kai auttaa myös...
* Nämä tähdet (*) ovat hienoja! :lol:
~kirja
Viimeksi muokannut kirja päivämäärä La Joulu 15, 2007 6:53, muokattu yhteensä 1 kerran
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » To Joulu 13, 2007 2:24

Oon superdiileri. Panubongon kommentti tänään koulussa "seuraavaks toi varmaan kauppaa täällä huumeita!"
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja sooda » To Joulu 13, 2007 5:19

Hissan koe 10, matikan 9 1/2. Jos olisin muistanut merkitä tossa matikan kokeessa kahteen paikkaan suorakulman merkit, niin olis tullu 10-... Mutta oon tosi tyytyväinen, koska meillä on paaaljo vaikeemmat kokeet ku kaikil epämatikkaluokil.... Mut hissan koe, mul ei oo varmaan ku kerran aikasemmi ollu ihän täydet, ilman yhtään miinusta... :D

Oonks mä ainut jonka mielestä kirja on ylihyvä koulussa? Ennen mä luulin että mä pärjään koulussa, mutta sitten... Sitten tuli kirja...
On asioita, joita ei voi kokea yhdessä ilman, että rupeaa pitämään toisistaan, ja mahtavan vuorenpeikon kumauttaminen tajuttomaksi kuuluu niihin.
sooda
Sieni

ViestiKirjoittaja Kailey » To Joulu 13, 2007 5:51

Sain äikän aineesta 10 ja opettaja sanoi minua tosi hyväksi kirjoittajaksi^^. Ja viikon päästä alkaa joululoma!
Yksi hullu kysyy enemmän kuin 10 viisasta ehtii vastata.
Kailey
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Pe Joulu 14, 2007 12:45

On hyvä olo. Ruotsin tunnilla opettaja pisti mankasta soimaan jotain tiptap laulua ruotsiksi ja heijasti sanat taululle. Minä ja kaverini oltiin ainoita ketkä lauloivat. Me hoilotettiin oikein kunnolla ja napsuteltiin sormia (melkein) tahdissa.

Sain hissan kokeesta 10-
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Pe Joulu 14, 2007 12:50

Todistukseen tulee hissasta kymppi, koska kahden kokeen keskiarvo on 9.9 (automaattinen kymppi) + aktiivinen tunneilla. Saa nähä ylittyykö viime kevään todistuksen keskiarvo 9.1, ainakin Musiikin numero nousee kun olin da tietäjä tänään tietokisassa.
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Hartsa » Pe Joulu 14, 2007 10:24

Heikki Kovalainen siirtyy ensi kaudeksi Mclarenille pitkällä sopimuksella. Nyt Heikki saa tilaisuuden näyttää todelliset taitonsa, kun alla on huippuauto. Todella upeaa, kaksi suomalaista huipputallissa ensi kaudella. Nyt jos koskaan voidaan odottaa suomalaisten kaksoisvoittoja.
Hartsa

ViestiKirjoittaja Sieppeli » La Joulu 15, 2007 9:48

Minäkin menin painamaan Suopursun hihhih linkkiä allekirjoituksessa. En ymmärrä Sepeä, toihan on just maailman paras sivu! Ekan kerran kun jouduin tonne, repeilin kokoajan.
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » La Joulu 15, 2007 6:23

Sieppeli kirjoitti:Minäkin menin painamaan Suopursun hihhih linkkiä allekirjoituksessa. En ymmärrä Sepeä, toihan on just maailman paras sivu! Ekan kerran kun jouduin tonne, repeilin kokoajan.

niinpä! Sieppelillä on huumorintajua! Eihän meillä datiksilla ole muuta kuin turhaa aikaa ja tuolla konstilla sitä saa kulutetuksi. Suositelkaas muuten kavereillenekin!

Ostin kabalta vitosella säbämailan. :)
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » La Joulu 15, 2007 6:53

Suomalaisilla menee urheilussa hyvin, kaverisuhteeni paranevat ja elämä potkii muutenkin hyvin :)
~kirja
kirja
Valkokärpässieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto