Tyttö/poikaystävä

Keskustele kaikesta mitä mieleen juolahtaa ja mikä ei sovi muihin alueisiin.

Tyttö/poikaystävä

ViestiKirjoittaja Sepe » Ma Syys 03, 2007 1:06

No juup. Mitäs minä näistä puhumaan, kun asiasta melko vähän olen tietoinen. Kysymys kuulluu: Onko teillä tyttö/poikaystävää ja, jos ei ole niin minkälainen olisi good. (Meikä tekee tästä jotain deitti palvelua)
Minulla ei ole, (kass) kun olen vasta 12 ja ½ (edelleen ½) ja tämän ikäisillä harvoin on tyttöystäviä tai poika ystäviä (minun tapauksessani tyttöystäviä). No nii asiaan: Minulle kelpaisi ihan oman ikäinen, urheilullinen, ei mikään täys pissis, mutta pieni pissismi kuuluu tyttöjen (ainakin suurimman osan) luonteeseen, nätti (tietysti =)), älykäs, ei polta, ei juopottele, eikä ole luonteeltaan ärsyttävä. Siinä tietoij. Ei tässä tarvitse mihinkään suurempiin yksityisyyksiin mennä. :roll: Kui on teidän laita onko tyttö/poikaystävää vai ei?
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Daniel » Ma Syys 03, 2007 2:28

Eei ole mullakaan poika- eikä tyttöystävää. Eikä ole mikään kiire hankkiakaan.
Mutta siis jos jonkunlaisen tyypin haluaisin, niin ainakin hänen pitäis olla huumorintajuinen. Tyyppi ei saisi olla liian omistava, liiaksi minun varaani elämäänsä rakentava tai muuten vaan yliherkästi mustasukkaiseksi tulevaa tyyppiä. Ja lisäksi kemioiden pitää pelata yhteen, eli haluan viihtyä hemmon kanssa ja tuntea olevani siinä omasta tahdostani. Haluan, että voin myös vitsailla tyypin kanssa, enkä vain koko ajan roikkua huulistani kiinni siinä.

Jos tyttöystävästä puhutaan, niin ei olisi kivaa jos tyttö olisi liian... noh, ylityttömäinen. Tai siis jos kynnen katkeaminen on todellakin kauheampaa kuin irakin pommi-isku, niin joo heihei.
Poikaystävä taas ei saisi kohdella minua kuin naista ja yrittää näyttää itse olevansa suhteen mies, koska en todellakaan tunne oloani mukavaksi jos minua kohdellaan niin.

Mutta oikeasti, en minä vaadi seurustelukumppanilta liian paljoa.
Daniel

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Syys 05, 2007 5:53

Sepe, ihan vaan tiedoksi, että täälllä etä pärjäisi Täällä joillakin on ensimmäiset tyttö-/poikaystävät jo siinä kahdeksan vuoden iässä, ja krhm.. en taidakaan kertoa enempää...
Minulla ei kuitenkaan ole poikaystävää, enkä suko että tulekaan nyt lähiaikoina. Pisän söpöistä, mukavista pojista, jotka aivät juopottele, eivät mielellään polta (itsekin olen tuota todella inhottavaa [olkoon nyt harrastusta] harjoittanut, ja kadun syvästi.), eivät nuuskaa eivät kiroile liikaa. Tämän alueen pojat tuntien, tuo kategoria on mahdoton.
Siinäpä vähän...

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Syys 05, 2007 6:29

Joo, nyt miekin voin kirjoittaa tänne... Minulla ei ole poikaystävää, eikä toivottavasti tule olemaan pitkään aikaan. Eilen kyllä yks jo kyseli sitä... Mutta, jos kysytään millaisista pojista pidän niin heti ensimmämiseksi Ei tupakkaa! Mieluiten liikunallinen, järkevä, pelaa salibändyä ^^
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » To Tammi 10, 2008 1:08

Sieppeli kirjoitti:Mutta, jos kysytään millaisista pojista pidän niin heti ensimmämiseksi Ei tupakkaa! Mieluiten liikunallinen, järkevä, pelaa salibändyä ^^

vaan kaikki noista pätee minuun, aika sattuma. E: NO EI PÄDEKÄÄN ENÄÄ! en ole liikunnallinen, en ole järkevä, enkä pelaa salibandya. Nykyään olen hippi joka pilven polton ohella koittaa pelastaa maailmaa (pelastan siis maailmaaa aika paljon..)

Itsellänihän ei ole vielä tyttöystävää. Vaatimukset olisi jotain luokkaa sepen lista joten melko mahdottomalta tuntuu.. tosin eihän tässä mikään kiire olekaan.
Viimeksi muokannut Seppo Paarma päivämäärä La Elo 09, 2008 5:32, muokattu yhteensä 1 kerran
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Kira » Su Maalis 09, 2008 9:52

No tylsyys iski, kirjoitanpa siis tännekin..

Seurustelen. Ensi vuonna tähän aikaan poikaystäväni on täysi-ikäinen. Hän harrastaa järkevää harrastusta ja on todella sympaattinen, komea, hauska, fiksu ja muutenkin ihana. ü
Tutustuimme viime kesänä ja menneisyytemme on muutenkin sangen huvittava.

Siinähän se oli tiivistetysti. :D
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

Re: Tyttö/poikaystävä

ViestiKirjoittaja a!no » Su Kesä 15, 2008 9:47

Mulla ei ole poikaystävää, eikä kyllä kiinnostakkaan koska mä en ole tavannu vielä yhtäkään hyvää tyyppiä.
Ja mä olen meidän luokasta se "outo" joka pukeutuu ihan erilailla ja on ihan erilainen kuin muut. Ja kaikki muut seurustelee, mut koska oon se outo niin mä en tietenkään. :) Täytyy tehdä tarkalleen erilailla kuin muut.
Mun "ihanne" poikaystävä ei polta, ei juo, saisi olla erilainen kuin muut ja mukava. Ei saisi olla missään nimessä mikään fruittari. Että se siitä.
a!no

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » La Elo 09, 2008 5:36

Olis kiva jos olis sellanen samoin funtsiva tyttö joka ei karttais mua niin kaikki wörkkis. Se sais myös olla sellanen "luomu", ei mitään meikkejä tms. Olis kiva jos se uskaltais tulla mun kanssa esim. dyykkaamaan roskiksista sun muuta. En asettaisi kauneutta kriteeriksi, kyllä nättejä tyttöjä kattelee mutta ei se oo se pääpointti. Korvien väli ennen kaikkea...
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » To Marras 19, 2009 10:15

Aika masentavaa katsoa kun yksi tanssija hankki poikaystävän. Sitten kahden viikon päästä jätti sen ja otti toisen, ja ne on suloisia yhdessä. Voisin itsekkin ottaa jostain suloisen jätkän itselleni O.O

Kriteerit ovat muuttuneet, hahahahaa! Okei, edelleen liikunnallinen on listalla, mutta se on vain plussaa. Yleisesti, poika ei saa polttaa, hänellä pitää olla senverran älyä ettei hän ravaa jatkuvasti ostelemassa mässyä tai ole muutenvain hillumassa kaupoilla, - mikä on ärsyttävää - hyvät hiukset on ehdottomasti plussaa, kaljua tai lyhyttukkaista en ottaisi mistään hinnasta. Tai sitten pitää olla tosi hyvä personallisuus. Miulla on näes hiusfetissi <2 Sit sen pitää ymmärtää elämää ja olla hauska - minun tavallani hauska, et pitää kestää hieman ärsytystä, ja ärsyttää takaisin. Ja jne (:
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ti Joulu 15, 2009 3:38

Hehehe! Olin joskus hyvin nuori ja villi, viisaudestaviis. Kriteerejä jaa-a. Semmone sporttine mimmi, mutta järki päässä. Kuhan löytyy omat mielipiteet ja muiden tekemiset ei ohjaile omaa elämää. Tottakai semmonen joka omaa silmää mielyttää ois iha mukava. Tietty ois hupaisaa jos ois samanlaine musamaku ku meitsillä, nii vois puhuu kaikennäköst shaibaa siitä. Jatkanen etsintöjä.
Raimo
Sepe
Sieni

Paluu Yleinen pulina