Star Wars (yllätys) jatkotarina jossa sinä olet mukana

Vanhojen jatkotarinoiden säilytyspaikka.

Star Wars (yllätys) jatkotarina jossa sinä olet mukana

ViestiKirjoittaja Sepe » Su Syys 09, 2007 8:43

[Perustuu aikaan kolmosen ja nelosen väliltä ja tietysti etenee siitä hyvään tahtiin]
Stormtrooper sotilas Sepe käveli pitkin keskeneräisen Kuoleman tähden kantta.
"Asiasi koskee?" Kysyi tuolissaan istuva Darth Vader.
"Valmistumis töitä," Sepe vastasi.
"Mitä niistä?"
"On sattunut vakava onnettomuus, kapinalliset olivat onnistuneet virittämään pommin rakennelmaan ja puolet asemasta räjähtivät taivaan... Anteeksi avaruuden tuuliin."
"Ja miksi minä en tuntenut räjähdystä?" Vader kysyi ilkeän omahyväisesti.
"Koska... Tuota... Heippa!" Sepe viimeisteli ja lähti täyteen juoksuun.
"Mitäh," Vader huokaisi. Hän nosti kätensä ilmaan ja yht'äkkiä Sepe lensi hienossa kaaressa ulos automaatti ovista. Sepe laskeutui kovalle lattille.
"Kuis sujui?" kysyi klooni jota Sepe ei tuntenut.
"Melko hyvin, olet minulle viisisataa velkaa," Sepe irvaili.
"Oli aika lentävä lähtö," naureskeli...
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ma Syys 10, 2007 6:30

Zenzibar. Hän oli yksi aseman harvoista naisista, joita ei todellakaan löytynyt montaa.
"Hittojakos siinä naurat!" Sepe tiuskaisi. "Ei sinullakaan niin hirveän hyvin mennyt se, 'länsipuolella on kapinallisia' jekku!"
Zenzibar punastui. He naureskelivat siinä hetken omiaan, kunnes jäätävä huuto keskeytti heidät.
"ZENZIBAR!"
Zenzibar hätkähti. "Mitähän minä NYT olen tehnyt?"
Zenzibar otti itsevarman ilmeen naamalleen ja yritti pysyä tyynenä kävellessään Lordi Vaderin huoneeseen.
Sepe ja muut sotilaat nauroivat vieressä.
Lordi Vader seisoi näköala ikkunan äärellä, ja katseli synkään avaruuteen.
Zenzibar rykäisi. "Kutsuitte, Herra?"
Vader kääntyi. "Ah, siinähän sinä. Meille on tullut tänne uusi tulokas. Haluan, että sinä koulutat hänet, ja perehdytät tukikohdan saloihin. MIkä täkeintä, opeta hänet vihaamaan kapinallisia."
Zenzibar yritti pitää perusilmeensä, mutta ei varmasti voinut estää hämmästystä paistamasta kasvoiltaan. "Tuota.. Selvä on Lord Vader."
"Hei", Zenzibari takaa kuului. "MInä olen..."
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Pörri » Pe Syys 14, 2007 9:24

..Pörri!"
"Ööh.. Hei Pörri! Minä olen Zenzibar!" Zenzibar sanoi ja ihmetteli miten Darth Vader päästi noin pienen ja laihan naisen joukkoihinsa. Pörri näytti siltä että jos olisi vähänkään tökännyt häntä, hän olisi kaatunut.
"Aloitanko minä nyt sen kouluttamisen?" Zenzibar kysyi Vaderilta.
"Kyllä, HETI!" Vader huusi Zenzibar lähti nopeasti Pörrin kanssa toiseen huoneeseen.
"Mitä asiaa Vaderilla oli?" Sepe kysyi.
"Minun täytyy kouluttaa tuo!" Zenzibar sanoi ja osoitti Pörriä.
"Hei, minä olen Pörri!" Pörri sanoi iloisesti, muut tuijottivat häntä kuin kummajaista.
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » La Syys 15, 2007 11:16

"Okei Pörri, ensiksikin pitää sanoa, että kannattaa varoa mitä suustaan päästää." Zenzibar kertoi ja lähti kävelemään käytävää pitkin.
"Ja sitten pitää muistaa, että ylempiarvoisia ei saa ärsyttää. Esimerkiksi eilen eräs tiputettiin mustaan aukkoon, kun hän ei suostunut tekemään mitä.."
"Minä käskin hänen tekevän." Joku sanoi heidän takanaan. Kaikki kolme kääntyivät ja huomasivat E-lentäjä osaston varajohtajan tuijottavan heitä kädet puuskassa. Sepe ja Zenzibar tekivät heti kunniaa, mutta Pörri katseli ympärilleen ihmeissään.
"Uusi kokelas vai?"
"Kyllä." Pörri sanoi ja ojensi kätensä tervehdykseksi, "Nimeni on Pörri."
"En suosittele hakemaan lentäjäksi.. Ei minun takiani vaan se on muutenkin ihan hullua. Olen Sieppeli." Sieppeli kertoi, muttei tarttunut Pörrin ojennettuun käteen. Sitten hän kääntyi pois. Sepe ja Zenzibar huokaisivat helpotuksesta.
"Ette taida olla mitään kavereitä tuon tyypin kanssa?" Pörri kysyi ihmeissään.
"Ei todellakaan." Sepe totesi, "Yksi tämän aseman vaarallisimmista tyypeistä." Sitten Zenzibar kokosi itsensä.
"Niin siis sinut piti kouluttaa..." Hän sanoi ja lähti taas kävelemään.

[E-lentäjä osasto.. Onkohan sellasta ees olemassa.. No nyt on ^^]
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Nat » La Syys 15, 2007 3:53

Samassa Zenzibarin pään yläpuolella lensi jokin kovalla kyydillä.
"Mitä hittoa! Universumi on mennyt sekaisin" Zenzibar kauhisteli sitä mitä oli tapahtunut melko lyhyessä ajassa.
Lattialla makasi pökertynyt Nat, joka uniformu oli aivan saastainen.
"Anteeksi tämä onneton kohtaaminen. Olen vasta uusi tulokas ja komentaja heitti minut pihalle lentoterminaalista tai mikä se nyt onkaan. Törmäsin nimittäin 500 alukseen ja tuhosin lahes puolet. Niin ja olen Nat", hän sanoi nopeasti toivoten että olisi jättänyt ensimmäiset tiedot sanomatta.
Sepe katsoi häntä kuin hullua, Pörri oli suu auki, Sieppeli näytti paheksuvalta ja Zenzibar perin järkyttyneeltä.
"Sekopää" kuiskasi Sepe Pörrille.
"Toi sanoi sinua sekopääksi!" Pörri huusi automaattisesti ja osoitti Sepeä.
Ennen kuin kukaan ehti tajuta Nat oli täräytänyt Sepeä niin että tämä lensi kymmenen metriä.
"Mitä täällä tapahtuu" joku huusi vihaisena.
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Loka 10, 2007 4:46

Tiukan näköinen hahmo asteli paikalle. Sieppeli teki heti kunniaa, niinkuin Sepe ja Zenzibarkin. Pörri ei ollut vieläkään ymmärtänyt asian tärkeyttä eikä Natkaan. Henkilö ei näyttänyt iloiselta, kun kaksi alempi arvoista henkilöä ei ymmärtänyt HÄNEN tärkeyttään.
"Te kaksi. Keitä te luulette olevanne?" Hän tarkoitti selvästi Natia ja Pörriä.
"Komentaja, tämä tässä on Pörri, uusi alokas.." Zenzibar kertoi, "Ja tuo on kaiketi joku Nat, joka lensi äsken tänne.."
"Ja löi minua nenään." Sepe sanoi ja piteli vertavuotavaa nenäänsä.
"Hiljaa! No alokkaasta voi uskoa, ettei arvosta ylempiarvoisia.."
"Minäkin olen alokas!" Nat yritti selittää.
"No jos ehdit lentää, todennäköisesti olet ollut täällä jo sopivan pitkän ajan." Komentaja tyyppi selitti.
"Tämä ei tiedä hyvää.." Sieppeli kuiskasi niin hiljaa, ettei komentaja kuullut.
"Minusta tuntuu, että sinun pitäisi...
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja kirja » Ti Joulu 11, 2007 6:40

Kahden kuukauden vastausaikaraja mennyt :cry: *lukko*
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

Paluu Jatkotarina-arkisto