Chat vol.5

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

ViestiKirjoittaja kirja » Su Joulu 16, 2007 4:08

En huomannut tuota aikaisemmin :oops: Minua kiinnostaa ^^
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Joulu 16, 2007 4:43

Senkus vain alat väsäämään kirja :D

Muuten, koskas joulukuun numero tulee? Siis Tarviksen numero, tahtoo lukea! :DD

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Kailey » Su Joulu 16, 2007 6:31

Uaa, voi ei, meiän joukkueelta meni sitten kaks kertaa eilisen vastaukset.. En voinut olla illalla enää koneella ja päivällä täällä ei ollut kettään. Ja kun ennen kahtatoista tulin tänää koneelle, en päässyt tarvikseen ja täällä olisi ollut Zenzin vastaukset triviaan -.- Ei voi mitään, meillä on muutenkin mennyt koko trivia täydellisesti :D Luojan kiitos se loppuu kohta. Ja tänään en ehtinyt ettimään vastauksia ollenkaan..

Ja Omppuli, minuakin kiinnostaa :D
Yksi hullu kysyy enemmän kuin 10 viisasta ehtii vastata.
Kailey
Sieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Su Joulu 16, 2007 7:16

kirja kirjoitti:Mitä mieltä olette, kannattaako alkaa väsäämään Freewebsiin kotisivuja?
~kirja

EI! Freewebs on turhin ja surkein kotisivujentekopaikka jota tiedän. Maksa 5 niin koodaan sulle puhtaasti tyylikkäät sivut. Taskurahalla!
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Kira » Su Joulu 16, 2007 7:33

Puhu meille Pomppu!

Joululahjoista stressaaminen on tyhmää. Itse en sitä tee. Tahdon rauhoittua, vaikka sitten lahjojen ostamisen kustannuksella. :]
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Su Joulu 16, 2007 8:07

Omppu-tädin satutunti alkaa:

Perjantaina siis. Meidän luokka esittää joulujuhlassa eläimiä (Open nerokas idea) ja meillä on aikamoisen typerät asut. No me vedettiin harjoituksia varten asut päällemme ja mentiin saliin. Ensimmäinen kohtaus sujui hyvin samoin toinen. Kolmannella alkoi tapahtua. Näyttämöllä on kaksi puolta. Toisella puolella oli tytöt (ja pari poikaa) ja toisella pojat odottamassa omaa vuoroaan. Pojat sai nerokkaan idean kiipeillä omalla puolellaan. Yksi tyttö tuli sanomaan minulle että kohta patteri irtoaa. Me menimme sitten katsomaan. Siellä oli pojat ja ne kiipeili semmosen korkean kaapin päälle. Sitten yksi poika tippui sieltä ja sellaiset metallitangot tippui sen päälle. Minä ja se tyttö pakenimme, sillä jos ope tulisi sinne, ei se olisi kauhean kivaa. Poika tyrmääntyi iskusta ja kaikki luuli että se oli tajuton. Yksi poika meni jo lavalle kiljumaan ambulanssia. Poika kuitenkin tokeni ja kaikki tulivat toiselle puolelle ja me aloimme keskustella tapahtumasta ja krhm emme muistaneet että kaikki puheemme kuuluivat näyttämölle ja ope sitten tuli sieltä ja olimme keskustelleet kaikkea: Onneksi ope ei kuullut tai nähnyt mitään. Olimme kaikki vähän noloja. Sitten yksi poika valitteli että sen selkään sattu ja se nosti paitaansa ja ihoa oli lähtenyt kiva pala, kun sen selkään oli myös osunut niitä metalliputkia. Se oli aika ilkeännäköinen. Että sellaiset harjoitukset meillä.

Viime yönä näin myös aika outoa unta. Senkin minä voin kertoa.

Omppu-tädin satutunti on päättynyt.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Su Joulu 16, 2007 8:42

Omppuli täti voi smantien kertoa sen uni sadun. Olen kuulolla. Pikku Zeppo, Sepe, Kataja jr haluaa kuulla sadun!!!
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Joulu 16, 2007 8:55

Suospurgu kirjoitti:
kirja kirjoitti:Mitä mieltä olette, kannattaako alkaa väsäämään Freewebsiin kotisivuja?
~kirja

EI! Freewebs on turhin ja surkein kotisivujentekopaikka jota tiedän. Maksa 5 niin koodaan sulle puhtaasti tyylikkäät sivut. Taskurahalla!

Ja käytä se huvipuistossa! (Monopoli junior mainos) Kirja, senkun vaan teet freewebsillä, niin ei tarvitse sählätä kaiken maailman koodejen kanssa ;D
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja sooda » Ma Joulu 17, 2007 2:34

Arrgh koska ostan kaikki joululahjat... Huomenna pääsen koulusta neljältä, keskiviikkona olen luvannut mennä yhen tyypin kanssa leffaan, torstaina on joulujuhla ja perjantaina näen kaverini jolloin me vaihetaa joululahjat... Siis onneks vaan yhen, muille mä en osta ku vaan ihan parhaimalle... Mutta silti pitää ostaa porukoille ja kaikille... Ongelmia... :D Mut silti mul on aika hauskaa...

Kirja, jos sul on jo kaks foorumii ylläpidettävänä, joulutrivia vuotikseen ja meidän lehden teko, kysymys kuuluu, kannattaako sinun tuhlata arvokasta Tarvis-aikaasi jonkun kotisivun tekoon? :DD

Käytä se taskuraha mielummin huvipuistossa kun annat Suospurgulle.... <|
On asioita, joita ei voi kokea yhdessä ilman, että rupeaa pitämään toisistaan, ja mahtavan vuorenpeikon kumauttaminen tajuttomaksi kuuluu niihin.
sooda
Sieni

ViestiKirjoittaja sooda » Ma Joulu 17, 2007 2:41

Tajusimpa juuri äsken: kirja on aika ehtiväinen. Sillä on oma foorumi, on Tarviksen päätoimittajana, osallistuu vuotiksen joulutriviaan ja pitää kaikki numerot kymppeinä. Minun pieneen pääni ei vain mahdu miten kaiken saa tungettua yksinkertiasesti aikaan? Vielä jos pitää kuitenkin joskuks nähdä kavereita, lukea, hillua ja nukkua... Mahdotonta! Kirja, *osoittaa taikasauvalla*, oletko sinä supersankari?
On asioita, joita ei voi kokea yhdessä ilman, että rupeaa pitämään toisistaan, ja mahtavan vuorenpeikon kumauttaminen tajuttomaksi kuuluu niihin.
sooda
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » Ma Joulu 17, 2007 2:50

Aikaa riittää vielä ^^ Tämä on ajan hyötykäyttöä!
~kirja
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Ma Joulu 17, 2007 5:41

Äää! Ei oo totta. Miten Kirjalla voi olla todistus pelkkiä kymppejä ja mulla varmaan laskee matikka ja kemia 6... No on mulla aika paljon kaseja ja yks seiska... Yks ysi, joka toivottavasti ei laske.
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » Ti Joulu 18, 2007 12:49

Suospurgu kirjoitti:
~kirja

Miten olet ajatellut tehdä ne?
~kirja
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ti Joulu 18, 2007 1:32

Kyllä suospurgu osaa nuo sivujen teko jutut. Usko tai älä, hän on tehnyt liiankin monta sivua/foorumia. Ovat kaikki (ne jotka eivät ole olleet foorumeita ja pari foorumia) olleet loistavia. Hän osaa, suosittelen. Silti hinta on ehkä hieman liika suuri. :o
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Ke Joulu 19, 2007 12:30

Janne Kataja jr kirjoitti: Silti hinta on ehkä hieman liika suuri. :o

Ilmaiseksi tekeminen ei motivoi. Vedän tarjouksen takaisin.
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » To Joulu 20, 2007 6:15

Tämän päivän vuotiksen joulukalenterin vastaus: Ensin tuli kiinalainen pallosalama, mutta mietinkin, että kiina voisi kyllä olla mukava maa (siis vastasin sen ensimmäiseen kysymykseen) mutta enhän minä uskalla mennä sinne! (lentokammo you know) Valitsinkin sitten norjan, huomattavasti vähemmän porukkaa ja saasteita, ja tulikin Antiopien opaalisilmä. Nimi kyllä kuulostaa kauniilta, taidanpa sitten olla se (:
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » To Joulu 20, 2007 12:10

Olin sama, kuin sieppeli. Nelos kysymyksessä yksikään ei vastannut minua (HAH!!!!). Halusin asua Uudessa -Seelannissa koska se on Australian vieressä. Voisi vierailla siellä.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » To Joulu 20, 2007 12:47

Oijjoi, kävin tuolla ihan huvin vuoksi ja sain aika siistin.

Kuva
Olet kotoisin Britanniasta ja olet melko pahansisuinen. Olet aika kookas lohikäärme ja sinunlla on hyvin karkeat suomut, kirkkaanpunaiset silmät sekä rivi partaveitsenteräviä kohoumia selässäsi. Lempiravintoasi on peurat, mutta välillä saatat popsia koiria tai lehmiä.

Muuten tuo joulukalenteri on ihan turha. Pelkkää roskapostia tuli sähköpostiin: "perinteinen harrypotter joulukalenteri" eihän tuo ole ollut kuin 2006 ja 2007.
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » To Joulu 20, 2007 12:52

Suospurgu kirjoitti:Oijjoi, kävin tuolla ihan huvin vuoksi ja sain aika siistin.

Kuva
Olet kotoisin Britanniasta ja olet melko pahansisuinen. Olet aika kookas lohikäärme ja sinunlla on hyvin karkeat suomut, kirkkaanpunaiset silmät sekä rivi partaveitsenteräviä kohoumia selässäsi. Lempiravintoasi on peurat, mutta välillä saatat popsia koiria tai lehmiä.

Muuten tuo joulukalenteri on ihan turha. Pelkkää roskapostia tuli sähköpostiin: "perinteinen harrypotter joulukalenteri" eihän tuo ole ollut kuin 2006 ja 2007.

Niimpä. Ompa tosi perinteistä. Luokittelin sen viestin roskapostiksi ja ilmoitin siitä. Taisin pistää jopa siihen vastauksenkin, että ei pistä enää tuollaista roskapostia sähköpostiini.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » To Joulu 20, 2007 1:52

Katselin huvinvuoksi noita luukkuja tuosta (vuotiksen) joulukalenterista. SAiellä oli "Kalkaroksen tortut" (tai joku semmone) jossa neuvottiin kuinka tehdään joulutorttuja. Kukaan ei osaa.
Raimo
Sepe
Sieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto