Suospurgu kirjoitti:Sieppeli kirjoitti:En tahdo laittaa samanlaista mikä muilla on.
Olisitte samixii?Zenzibar kirjoitti:Törkeää! . . . plaa plaa pla
Törkeää että pidät tuollaista rumilusta avassa, pitää harmikseni ehkä blockata se. Makuasioista ei voi kiistellä mutta sulla ja sieppelillä on sitten outo maku.
Sieppeli kirjoitti:Mutta, Suopursu, ootko olevinas joku teinix? Tai sitten voi olla niin, että Sinä ja Sepe ootte outoja ;D
Omppuli kirjoitti:Eipä itselläsi ole parempi maku.

Suospurgu kirjoitti:Sieppeli kirjoitti:Mutta, Suopursu, ootko olevinas joku teinix? Tai sitten voi olla niin, että Sinä ja Sepe ootte outoja ;D
En oo, ja joo ollaan tosi outoja.Omppuli kirjoitti:Eipä itselläsi ole parempi maku.
Omasta mielestäni kylläkin.
Omppuli kirjoitti:Niin sinun mielestäsi. Ja Sieppelillä ja Zenzillä on omasta mielestään hyvä maku.

Sieppeli kirjoitti:Mutta, Suopursu, ootko olevinas joku teinix? Tai sitten voi olla niin, että Sinä ja Sepe ootte outoja ;D
(:

Janne Kataja jr kirjoitti:Juu. Oikeastaan minä ainakin olen teini! Nah! Tietääkseni suospurgukin (eikä se ole mikään pursu!!!)
Nat kirjoitti:Eläköön vapaus! Loma alkoi tänään ja se kestää vaan vaivaset viikon ja vähän päälle.
On kylä mielenkiintostya keskustelua dyypeillä täällä:)
Janne Kataja jr kirjoitti:Juu. Oikeastaan minä ainakin olen teini! Nah! Tietääkseni suospurgukin (eikä se ole mikään pursu!!!)

Janne Kataja jr kirjoitti:Jep. Selvä Sieppeli. Anteeksi suospurgu, olin unohtaa. Pitää pyytää anteeksi myös mestari Tikulta.
kirja kirjoitti:Lähden nyt Lappiin, pitäkää foorumi pystyssä

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa