Chat

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

ViestiKirjoittaja Pörri » Ma Syys 03, 2007 5:59

Haa! Huomenna suunnistusta! Voin pyytää äitiltä semmosen lapun ettei tartte mennä liikuntatunnille! En varmasti mene toipilaana jonnekki metsään! Ja jos ei tartte mennä liikuntatunnille niin pääsen jo 1! Jee!

//No ei kyllä tarvinnu tänään mennä kouluunkaan! Kuumetta! Oon kattonu Tuhkimotarinaa ja ostos-TV:tä :)
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ti Syys 04, 2007 7:06

Hienoa. Torstaina ei tarvitse mennä kouluun! Tosin on hieman huonompi puoli että pitää herätä vartin yli kuusi aamulla ja lähteä Seinäjoelle silmälääkäriin. Se potuttaa. :x

Ja missäsä pirussa jatkotarinoitsijat viipyvät? Ei ole pitkään aikaan tullut viestejä jatkotarinoihin...
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Syys 04, 2007 7:16

Joo samaa oon mieki oottanu koko päivän.. Ois voinu itekkin kirjoittaa, mut oon tänään erittäin laiska... Okei taidan kohta yrittää keksiä jotain jatkoa..
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ti Syys 04, 2007 8:05

Yritin kirjoittaaa, mutta ei oikein luonnistunut... :roll:
Viimeksi muokannut Sepe päivämäärä Ke Syys 05, 2007 6:59, muokattu yhteensä 1 kerran
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Nimue » Ti Syys 04, 2007 8:21

Mullakin on ollut mitä mielenkiintoisin päivä; horroksessa kaikki tunnit (paitsi muusikin-- minun korvaseni!), nuokkunut pulpetissa.
Musiikin tunnilla tosin laulettiin minkä kurkusta lähtee, muttein onneksi niin huonosti kuin pojat ^^' MUtta kuitenkin, selvien viestin kera taas täällä :lol:
Nimue

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Syys 05, 2007 12:26

Oi ihanaa, myöhästyin koulusta. Pitää muistaa aina laittaa herätys kello päälle, nytkin unohdin... Onneksi olin vain 15min myöhässä ja sain selitettyä, että kellosta on patterit loppu. NSTeen harkatkin on tänään ihankuin en olisi saanut tarpeeksi liikuntaa liikkutunnilla.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Kira » Ke Syys 05, 2007 12:29

Itsekin olin aivan horroksessa ensimmäiset kaksi tuntia. Alkoholeja testatessa en haistanut mitään ja silmät olivat lupsahtaa kiinni. Tukioppilastapaaminen piristi hieman ja nyt olenkin melkein valmis pelaamaan. :)

Sieppeli, däämin huono herätyskello sulla. Ärsytti varmaan hiukan.
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Syys 05, 2007 12:38

No tottavie ärsytti. Heti ekat tunnit oli liikuntaa, ja pojat rupes heti huutelemaan herjoja. Ja olin edellisenä iltana päättäny tehä ruotsin läksyt aamulla. Miten kirjoitat kakskyt sanaa puolessa minuutissa? Et mitenkään.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ke Syys 05, 2007 12:48

Oli minun vuoroni olla tänään poissa koulusta. Heräsin aamulla ja oli mahtava päänsärky, kurkku oli karhea ja kaiken lisäki oli krooninen ripuli.

Kaiken tämän kurjuuden keskellä tapahtui jotain hyvääkin; sain piirrettyä neljännen sivun sarjakuvaa! Sitten ne pitäisi vielä värittää...
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ke Syys 05, 2007 1:03

Minä en sairastu kun noin kerran vuodessa ja silloinkin sairastan vain päivän. Seuraavan päivän olen sitten toipilaana.

Kirjoittaminen jatkiksiin ei ole oikein onnistunut. Ei ole mitään ideaa. Hyvä että sarjakuva valmistuu, Gustaffsson. Onhan jo siitä aikaa milloin laitoit ensimmäisen sivun.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Kira » Ke Syys 05, 2007 1:19

Itse sairastun liian usein ja se kestää sitäkin kauemmin. Tosin viimeksi sain olla toipilaana ihan omasta tyhmyydestäni, auton perässä kun roikuin.

Onhan siitä aikaa.
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Ke Syys 05, 2007 2:59

Jäätelöauto tuli! Jee! Mutta en minä sinne kuitenkaan mene. Jos Rupert tulisi omalla jäätelöautollaan tänne myymään jäätelöä, niin kyllä minä silloin ostaisin! :P
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ke Syys 05, 2007 3:03

Hm, sain toisen sivun skannattua ja tuotua omalle koneelle. Värittäminen taas on tylsää hommaa, joten ajattelin kysyä haluaisiko joku värittää sivun kaksi? Hommaan sisältyy väritys, puuttuvien viivojen korjaus ja liikojen poistaminen sekä puhekuplien tekstin kirjoittaminen. Haluaisiko joku auttaa? Kysyttävää voi kysyä minulta yksityisviestillä tai messengeriillä.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Syys 05, 2007 4:37

Jee, tänään oi siis ne ekat harkat :D Vähä myö vanhat pelaajat ollaan parhaita ^^ Hyvä jos tuli ees hiki (no joo maalilla ei tuu ikinä hiki) Tää porukkahan ossaa pelata. Viimevuonna ku mä tulin, kukaan ei oikein osannu mittää. Tää on kyl sellane porukka et myö jyrätään JoKa ja Dynamo ja muu sakki!

Muutes, kun tää topigk (ihan sama en osaa kirjoittaa) tulee liian täyteen, pitääkö tääkin lukottaa? Joo mie tiiän, tää kuuluu Ilmoitustaululle!
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ke Syys 05, 2007 5:00

Varmaankin. Sitten tehdään toinen! :D
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ke Syys 05, 2007 5:27

Kyllä, topicci lukitaan ja tehdään kakkonen. Mutta eihän tässä mitään hätää ole, puolessavälissä vasta kun mennään! :D
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Syys 05, 2007 6:31

*Taputtaa* Hyvä Zenzibar! Sie keksit miun oikeen nimen :D Eli siis se oli se Sisko. (katso Something about me)
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » To Syys 06, 2007 1:50

Kirja: Huomasin tuolla että sinä opiskelet saksaa. Minäkin opiskelin 3 vuotta saksaa. Lopetin sen. Oli niin kamalaa. Minä en osaa muuta kuin Ich bin ja Ich habe sauerkraut (miten se kirjoitetaan?) in meine Lederhosen. Opiskeltii koko viime vuosi akkusatiivia enkä minä vieläkään tiedä mikä se on :P
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Nimue » To Syys 06, 2007 6:01

Hivuttaudun tänne taas... Tänään oli liikuntaa pienoisessa sateessa, mutta oli hauskaa. Ehkäpä tämä ärsyttävä nuha johtuu siitä :D
Nuhaisena olen, enkä kestäisi kuunnella jotain Disney- lauluja, joita My Dear younger sister kuuntelee jotain Aladdinia -.-' Ja huomenna jotain kemiaa, jesh! Tosi kivaa *sarkasmi*
Nimue

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » To Syys 06, 2007 6:14

Meidän kunnastahan on tullut kuuluisa! Eilenkin se oli uutisissa ja tänään lehdissä. Mahtaa kunta olla mielissään, mainosta insuliinitaposta yhdelle Suomen köyhimmistä kunnista. Eläköön!
Gustaffsson
Valkokärpässieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto