Jatkotarina, jossa myös sinä olet mukana Vol 2

Vanhojen jatkotarinoiden säilytyspaikka.

ViestiKirjoittaja sooda » Su Syys 02, 2007 6:29

"Ahaa! Sen takia et siis tappanut häntä", sanoi sooda. "No en tietenkään, vaikka olisi ehkä pitänyt. Vaiko?" kysyi Zenzibar. Muut eivät tienneet mitä sanoa.

*

BUUM. Laiva räjähti tuhansiksi palsiksi... Oho. Ei se räjähtänytkään. Ei pidä nuolaista ennen kuin tipahtaa. Mutta miksei se räjähtänyt? Tätä ihmetteli myös Gustafsson, pidellen tiukasti sylissään tärisevää Sippeliä. Gustaffsson yritti ilmiintyä uudelleen, ja jostain syystä onnistui. Juuri kun he katosivat näkyvistä, tuli... Tällä kertaa oikea BUUM ja laiva räjähti ihan oikeasti tuhansiksi palasiksi...

[off]Minua saa parittaa ihan täysin vapaasti.[off]
On asioita, joita ei voi kokea yhdessä ilman, että rupeaa pitämään toisistaan, ja mahtavan vuorenpeikon kumauttaminen tajuttomaksi kuuluu niihin.
sooda
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Syys 02, 2007 6:52

"Ja, missä me nyt ollaan?" Sieppeli kysyi ja katseli ympärilleen.
"Siilinpiikin haudalla..." Gustaffsson totesi tunnistaessaan paikan.
"No sehän on mukava tietää... Hauta on nimittäin avattu." Sieppeli asnoi ja osoitti tyhjää kuoppaa. Gustaffsson katsoi sitä järkyttyneenä. Se joka miekkaan tarttuu, se miekkaan hukkuu Ääni tunkeutui taas hänen päähän.
"Ei taas!" Gustaffsson ärähti. Sieppeli katsoi häntä ihmeissään.
"Onko näin käynyt ennenkin?"
"Ei.. Se vain.. Anti olla." Sieppeli kääntyi taas tutkimaan hautaa.
"Hei täällä on viesti." Sieppeli sanoi ja Gustaffsson käveli hänen vierelleen. Kuopan pohjalle todellakin oli kirjoittettu jonkinlainen viesti. Gustaffsson aikoi astua hautaan ja käydä lukemassa tekstin, mutta Sieppeli tarttui häntä kädestä.
"Ei kannata mennä, se voi olla ansa."
"Muuten emme ikinä saa tietää mitä siinä lukee." Gustaffsson sanoi, riuhtaisi kätensä irti ja hyppäsi alas.
"Oho, se on syvempi mitä muistinkaan.." Gustaffsson sanoi parin metrin syvyydestä. Ylhäällä Sieppeli pureskeli hermostuneesti kynsiään.
"Mitä siinä lukee?" Hän huikkasi Gustaffssonille.
"Aika mitätön viesti.. Siinä lukee vain: tyhmä." Gustaffsson naurahti.
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Su Syys 02, 2007 7:18

Gustaffsson nosti viestin maapohjalta.
"Outoa" hän mumisi.
"Minusta sinun kannattaisi tulla ylös..." Sieppeli sanoi.
"Okei..." Gustaffsson sanoi ja aikoi kiivetä ylös. Sitten...
Joka miekkaan tarttuu, se miekkaan hukkuu... se tuntui soivan hänen päässään niin lujaa että se teki kipeää.
Joka miekkaan tarttuu, se miekkaan hukkuu... Hän kaatui haudan pohjalle ja jäi sinne makaamaan.
Joka miekkaan tarttuu, se miekkaan hukkuu... Hän kieri maassa ja huusi tuskasta, joka oli kovempi kuin kidutuskirouksen aiheuttama.
"Gustaffsson!" Sieppeli huusi ja laskeutui Gustaffssonin viereen.
"Minä... en... tahdo..." Gustaffsson hönki.
"Mikä hätänä?" Sieppeli kysyi hätääntyneenä.
"Auta..." Gustaffsson kuiskasi täristen.
Joka miekkaan tarttuu, se miekkaan hukkuu... Gustaffsson huusi jälleen tuskasta.

"Onko muuten kukaan nähnyt Sieppeliä tai Gustaffssonia?" Daniel kysyi.
"Hm... viimeksi puolisentoista tuntia sitten" Omppuli totesi.
"Tehkööt mitä tekevät" sanoi Sepe, joka pelasi velhoshakkia Gertsin kanssa.
"Olkaa hiljaa! Minun pitää keskittyä..." Gertsi sanoi kun hänen ratsunsa laukkasi Sepen lähetin kuoliaaksi.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Su Syys 02, 2007 8:23

"Sepe? Mitä sinä täällä," Daniel kysyi ihmeissään.
"Meikähän on ollu täällä ikuisuuden," Sepe puhui oudosti.
"Hänethän kaapattiin," Omppuli melkein huusi ja katsoi kauhuissaan Sepeä.
"Ou crap!" Sepe kirosi ja nousi seisomaan.
"Tainnuutu!" Daniel toimi nopeasti ja (ns.) Sepe makasi maassa. Daniel kaivoi monijuomaliemalieamen vasta ainettaa taskustaan.
"Dolohov," kaikki sanoivat yhteen ääneen.

"Jippii!" Voldemort huusi Azkabanissa.
"Ne kuoli, ne kuoli, jee, jee, jee," Lauloi ja hyppi ympäri huonetta.
"Minä taidan mennäSepen luokse," Bellatrix sanoi haaveillen.
"Älä vain pahoinpitele häntä," Lucius sanoi. "Hän on saanut kestää jo sinua viisi päivää."
"Älä sinä siinämääräile," Bellatrix sanoi itsepäisesti ja pistui huoneesta. Pian alkoivat tuskan huudot kuulua alakerrasta.
"Voi poika parkaa," Lucius voivotteli.
"Äläs nyt," Voldemort sanoi hiestä märkänä. "Antaa pojan hieman tutustua naisiin." Yht äkkiä huutolakkasi.
"Ou crap," Voldemort sanoi ja katsoi kohti portaita.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ma Syys 03, 2007 12:32

Portaiden juurella oli Sepe.
"So long suckers!" Sepe huudahti ja lähti pois takaovesta.
"Ottakaa hänet kiini!" Voldemort käski ja muutama kuolonsyöjä meni Sepen perään.
"Vielä niistä pullonpyörityksen MM-kisoista." Voldemort sanoi kuin mitään ei olisi äsken tapahtunut, "Jotkut teistä pääsevät mukaani Lontooseen (siellä ne kisat pidetään) ja muut jäävät vartioimaan Azkabania hyökkäyksen varalta ja ilmoittavat minulle jos jotakin vakavaa tapahtuu. Eli ne jotka pääsevät mukaani ovat-."
Voldemortin keskeytti koputus ja Voldemort avasi oven, jonka takana oli kaksi kuolonsyöjää.
"Löysimme hänen ruumiin." Yksi kuolonsyöjistä sanoi.

"Mitä minä teen?" Sieppeli kysyi huolissaan.
"Hae... apua." Gustaffsson sanoi ja jatkoi tuskan huutojaan.
"E-et saa jäädä yksin." Sieppeli sanoi tärisevällä äänellä.
"Hae... apua." Gustaffsson toisti.
Sieppeli katsoi kuinka Gustaffsson kiemurteli kivusta ja teki päätöksensä, hän yrittäisi kimppailmiintymistä.
Viimeksi muokannut Siilinpiikki päivämäärä Ma Syys 03, 2007 1:23, muokattu yhteensä 1 kerran
KuvaKuvaKuvaKuva KuvaKuva
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Syys 03, 2007 1:18

"Aah, täydellistä! Tuokaa hänet tänne." Voldemort riemuitsi. Siilinpiikin ruumis lennätettiin Voldemortin edessä olevalle pöydälle. Voldemort kosketti sormellaan hänen otsaansa.
"Hei, valot pois!" Voldemort huudahti ja kuolonsyöjät juoksivat painamaan valokatkaisijoista. Tuli täydellisen pimeeä, ainut valo oli Voldemortin punaisena hehkuvat silmät. Voldemort rupesi mutisemaan jonkinlaista loistua. Hänen sormensa ja Siilinpiikin otsa loistivat. Hetken aikaa sitä samaa jatkoi. Sitten, Voldemortin sormesta tullut valo lakkasi, mutta Siilinpiikin otsa jatkoi loistamista. Valo alkoi kiemurtelemaan Siilinpiikin ruumista pitkin. Voldemort katsoi onnessaan kun pian Siilinpiikin koko ruumis loisti pimeässä huoneessa. Yht'äkkiä valo sammui. Voldemort katsoi ihmeissään ruumista ja aloitti sitten rituaalin alusta. Sama toistui uudestaan ja Voldemort kirosi.
"Ei tässä näin pitänyt käydä!" Hän huusi ja aikoi aloittaa kolmannen kerraan, mutta kun hän yritti koskea Siilinpiikin otsaa, hän kimposi päin seinää. Siilinpiikin ruumis alkoi nousta hiljalleen ilmaan. Kuolonsyöjät katsoivat ihmeissään...

[Vaikka et palaakkaan takaisin eloon, sinusta saa silti hyvin tarinaa, Siilinpiikki ^^]
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ma Syys 03, 2007 3:14

...kuinka Siilinpiikin ruumis näytti leijailevan ilmassa kuin aave. Sen silmät avautuivat ja hohtivat valoa. Sen suusta purskahti valoa kun se sanoi yhden ainoan sanan.
Kosto.

Sieppeli leijutti Gustaffssonin ensiksi ylös Siilinpiikin haudasta. Gustaffsson tärisi ja huohotti vieläkin.
"Koeta kestää" Sieppeli kuiskasi ja tarttui Gustaffssonia hartioista. Hän ajatteli mahdollisimman tiukkaan Pyhän Mungon sisäpihaa ja samaan aikaan yritti pitää Gustaffssonista kiinni. Yllättäen hän tunsi makaavansa kiveyksellä ja hän kohotti katseensa. Hän oli onnistunut.
"Minä tein sen" Sieppeli sanoi ja auttoi yhä huohottavaa Gustaffssonia nousemaan istumaan.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja sooda » Ma Syys 03, 2007 4:29

"Pystytkö kävelemään?" kysyi Sieppeli Gustaffsonilta. Gustaffsson nyökkäsi heikosti puristaen silmiään tiukasti kiinni. "Yrtetään löytää muute, he ovat varmasti täällä" sanoi Sieppeli ja lähti taluttamaan Gustaffsonia pois sisäpihalta, kohti lähintä ovea. He löysivät muut melko nopeasti. Jostain syystä heidän seurassaan oli Dolohov, yksi kuolonsyöjä, joka näytti lievästi sanottuna hätääntyneeltä kaikkien sauvat osoitettuna rintaansa. "Tainutu!" huusi sooda ja hänen taikasauvansa kärjestä purkautui punainen valosuihku, joka osui Dolohovia rintaan. Dolohov mätkähti maahan. "Ainakaan ei karkaa", sanoi sooda, kun kaikki laskivat sauvansa. Tässä vaiheessa Gustaffson henkäisi kevyesti ja kaikki huomasivat heidät. Sieppeli talutti Gustaffsonin istumaan lähimmälle tuolile ja kaikki kerääntyivät sen ympärille. "Kertokaa kaikki, mitä teille on tapahtunut", sanoi Daniel nopeasti. Kaikki katsoivat odottavasti Sieppeliä.
On asioita, joita ei voi kokea yhdessä ilman, että rupeaa pitämään toisistaan, ja mahtavan vuorenpeikon kumauttaminen tajuttomaksi kuuluu niihin.
sooda
Sieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Ma Syys 03, 2007 5:00

"No, me olimme..." Sieppeli aloitti, mutta hänet keskeytti parantaja joka astui sisään.
"Olisiko kellään lainata puutarhasaksia?" hän kysyi "Mitä tuolle pojalle on tapahtunut? Heti lepäämään! Näytät todella heikolta!"
"Se on pitkä juttu..." Gustaffsson mumisi kun parantaja auttoi hänet sängylle.
"Niin onko jollain niitä puutarhasaksia?" parantaja kysyi.
"Minulla!" Nimue huudahti ja kaivoi repustaan puutarhasakset.
"Kiitos! Ja sinä pysyt siinä sängyllä! Lähetän jonkun tänne!" parantaja sanoi lähtiessään.
"Niin mitä tapahtui?" Daniel kysyi.
"Me olimme siellä sisäpihalla ja Zenzibarin isä tuli sinne..." Sieppeli aloitti.
"Minun isäni?" Zenzibar huudahti. Sisään astui toinen parantaja joka alkoi parantaa Gustaffssonia eikä Sieppeli halunnut kertoa mitään silloin kun se parantaja oli huoneessa.
"Hei kaikki!" kuului Pörrin iloinen ääni ovelta. "Tässä on puutarhasaksesi Nimue!"
"Pörri! Joko sinun jalkasi parannettiin?" Sooda kysyi.
"No miltä näyttää?"
"Mistä sinä tuon kissan oikein toit?" Omppuli kysyi ja katsoi Pörrin sylissä olevaa valkoista kissaa.
"Tämä on ollut koko ajan luonani! Olen varma että se on animaagi!" Pörri sanoi.
"Sehän voi olla kuolonsyöjä!" Daniel huudahti.
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Syys 03, 2007 5:33

Sieppeli nappasi taikasauvansa esiin.
"No se saadaan selville yhdellä tavalla." Taikasauva osoitti kissaan.
"Mitä sinä tiedät animaageista?" Gertsi kysyi. Sieppeli puanstui lievästi ja mumisi jotain mitä kukaan ei kuullut.
"Niin..?" Gertsi jatkoi. Sieppeli huokaisi ja laski taikasauvansa.
"Okei, minä olen animaagi. Saanko nyt jatkaa?"
"Rekisterissä ei ole nimeäsi." Hermione huomautti.
"Mistä hemmetistä sinä tänne ilmestyit?" Sieppeli kysyi.
"No, me ollaan oltu täällä kokoajan." Ron sanoi ja Harry nyökytti hänen vierellään.
"Hei, silloinhan minä en ole ainut tässä porukassa joka on animaagi!" Littlerat riemuitsi.
"Mitä jos hoidetaan tämä kissa juttu ensin ja puhutaan myöhemmin?" Sieppeli kysyi ja nosti taas taikasauvansa osoittamaan valkeaa kissaa. Sieppelin taikasauvasta purkautui vihreä valojuova. Kaikki pidättivät henkitystään valon osuessa kissaan. Pörri tipautti kissan maahan, kun se alkoi kasvaa. Vähitellen "kissalle" alkoi kasvaa kädet ja jalat. Kohta valkoisen kissan tilalla seisoi...
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ma Syys 03, 2007 6:31

...Yaxleyksi kutsuttu kuolonsyöjä. Kaikki hätkähtivät.
"Mitä minä sanoin" Daniel sanoi ja kaivoi sauvansa esiin. Yaxley oli kuitenkin nopeampi.
"Tainnutu!" hän huusi ja Daniel valahti lattialle. Heti perään hän alkoi loitsia suojataikoja suojautuakseen muitten taikomilta tainnutustaioilta ja nappasi Dolohovia kauluksesta. Kuului poks! ja molemmat olivat poissa.
"Pahus!" Omppuli huudahti ja virvoitti Danielin.
"Meidän on ihan tosissaan ruvettava metsästämään hirnyrkkejä. Operaatio Ovlerlord v. kakkoseen on enää kaksi ja puoli viikkoa aikaa!" Sieppeli totesi.
"Missä minä olen?" Gustaffsson sopersi sängystään.
"Pyhässä Mungossa" Sieppeli vastasi.
"E-ei kai hän ole täällä?" Gustaffsson kysyi.
"Kuka?" Omppuli ihmetteli.
"H-hän sanoi että hän tulee kostamaan..." Gustaffsson vaikeroi.
"Mikä hänellä on?" Daniel kysyi.
"Houreita, mutta hän on pian aivan kunnossa, kenties päivän vuodelevon jälkeen." sanoi huoneeseen astunut parantaja.
"Hienoa... mutta mikä hänellä tarkalleen ottaen on?" Sieppeli kysyi.
"Vaikea sanoa... Jotain väsymyksen, pelon, ylirasituksen ja päänsäryn yhdistymä veikkaisin" parantaja totesi.
"Teidän on parempi lähteä, hän tarvitsee lepoa" parantaja jatkoi.
"Saanko minä jäädä?" Sieppeli kysyi. Parantaja katsoi häntä ymmärtävästi ja sanoi:
"Saat toki"

Siilinpiikin aavemaisesti leijuva ruumis lensi Azkabanista ulos huutaen samalla kostoa.
"Mitä pirua?" Voldemort ihmetteli. Kuolonsyöjät kurkistelivat nurkan takaa.
"Joko se meni?" Bellatrix kysyi peloissaan.

Myöhemmin sinä iltana Pyhän Mungon ulkopuolella Omppuli ja Daniel olivat iltakävelyllä.
"Mikä tuo on?" Omppuli kysyi osoittaen taivaalle. Jokin hohti ja liiti lujaa.
"Tähdenlento, veikkaisin..." Daniel sanoi.
"Miksi se sitten tulee kohti?" Omppuli ihmetteli.
"Merlin! Se tosiaan tulee kohti!" Daniel huudahti ja veti Omppulin sivummalle. Kun se tuli lähemmäksi, he huomasivat että se oli ihminen.
"Sehän on se kuolonsyöjä Siilinpiikki!" Omppuli huudahti kauhuissaan. Siilinpiikin ruumis hohti aavemaista valoa, ja se näytti peloittavammalta kuin manalius, kummitus tai ankeuttaja.
"Kosto" se sanoi ja tuli lähemmäksi. Se tarrasi Danielia kurkusta
- Omppuli kirkaisi - ja nosti pojan ilmaan. Daniel kähisi. Siilinpiikki tutkaili Danielin kasvoja ja tiputti hänet sitten maahan vetämään henkeä.
"Kosto" se sanoi taas ja lähti kohti Pyhää Mungoa.
"Oletko kunnossa?" Omppuli kysyi.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Syys 04, 2007 7:41

"Kyllä olen... Mitäköhän varten Siilinpiikki tuli takaisin?" Daniel ihmetteli hieroessaan kurkkuaan. Kummatkin katsahtivat toisiaan peloissaan ja lähtivät juosten ruumiin Siilinpiikin ruumiin perään.

"Voldu, sinun pitää rauhoittua ennen pullonpyörityksen maailmanmestaruuakisoja.." Bellatrix lohduttu nurkassa istuvaa Voldemorttia. Lucius käveli pientä ympyrää pingviinikävelyä. Siilinpiikin puhe oli tehnyt hänestä sekavan. Voldemort nosti hiukan katsettaan.
"Olet oikeassa!" Bellatrix kaatui päin seinää kun Voldemort hyppäsi ylös.
"Matohäntä, tuo monijuomaliemi. Minä en lähde matkalle maailman ympäri, minä lähden tampereelle." Voldemort kulautti Matohännän juuri tuoman monijuomaliemen kurkusta alas ja lähti astelemaan ovelle.
"Mooii!" Hän huudahti ja katosi poksahduksen saattelemana.
"Eikös ne kisat järjestetäkkään New Yorkissa?" Matohäntä kysyi Bellatrixsiltä. Nainen kohautti olkapäitään.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja sooda » Ke Syys 05, 2007 3:09

"Mitä väliä? Olen jo kyllästynyt koko pullonpyöritykseen", Bellatrix sanoi ja meni lukemaan häälehtiä.

Omppuli ja Daniel saapuivat Pyhään Mungoon hetken Siilinpiikin jälkeen, mutta ruumis oli jo kadonnut väkijoukkoon. "Mennään muiden luokse", sanoi Omppuli ja hän ja Daniel lähtivät kävelemään pois aulasta.
sooda
Sieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Ke Syys 05, 2007 3:57

"Näittekö te tuon ihme... ruumiin?" Daniel kysyi kun he saapuivat muiten luo.
"Joo! Outoa, mikäköhän siitä on oikein tullut?" Nimue ihmetteli.
"Liian vaikeaa minun päälleni!" Pörri sanoi "Mutta nyt lähden kampaajalle! Hiukseni ovat karmeat kun Bellatrix leikkeli niitä monijuomaliemeen"
"Minullakin on aika!" Sooda huudahti ja lähti Pörrin kanssa.
"Pitäisikö meidänkin mennä viistokujalle?" Omppuli kysyi "Voisimme nähdä jotain muutakin kuin Pyhän Mungon!"
"Mutta täällähän me olemme turvassa!" Daniel sanoi.
"Viistokujalla on auroreita koska kukaan ei muuten sinne uskaltaisi mennä! On sielläkin turvallista!" Kaikki muut paitsi Gustaffsson ja Sieppeli lähtivät.

"Gertsi!" uuden hiustyylin saaneet Pörri ja Nimue huusivat.
"Mitä? Onko jokin hätänä?" Getsi kysyi. Hänellä oli kädessään useita pusseja, jotka olivat tunnin pituisen shoppailu kierroksen aikaansaannos.
"Oletko nähnyt ne upeat italialaiset jotka ovat Vuotavassa Noidankattilassa?" Nimue huudahti.
"En, mutta tietysti minä ne voin nähdä!" Gertsi sanoi ja he lähtivät kohti Vuotavaa Noidankattilaa

"Omppuli? Eikö neljät korkokengät riitä?" Daniel kysyi Omppulilta kenkäkaupassa. Daniel piti sylissään neljää kenkälaatikkoa, sillä aikaa kun Omppuli sovitti uusia kenkiä.
"Niin. Ehkä. Eihän minun kaappiinikaan mahdu kohta enää enempää!" Omppuli sanoi ja Daniel huokaisi helpotuksesta "Voisin ostaa sellaiset kivat ballerinat!"
"Eiih!" Daniel sanoi hiljaa.
"Sanoitko jotain?" Omppuli kysyi.
"Ei... en mitään!"
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ke Syys 05, 2007 4:24

Daniel haukotteli tylsistyneenä ja istuutui odottamaan. Hän katseli ikkunasta Viistokujalla käveleviä ihmisiä. Hän huomasi tutunnäköisen tyypin kävelevän siellä. Sepen. Hän henkäisi ihmetyksestä ja juoksi liikkeestä.
"Sepe, mitä sinä täällä teet?" hän kysyi tavoitettuaan pojan.
"Daniel! Voi Luoja... Pääsin pakoon sieltä! Se nainen oli hullu..." Sepe mutisi täristen.
"...ymmärrän... Missä olit?" Daniel kysyi.
"Azkabanissa. Sain nämä" Sepe sanoi ja kaivoi pienestä repusta joka hänellä oli mukanaan Zenzibarin häähunnun ja kamomillateekannun.
"Hirnyrkit! Hienoa Sepe! Mutta mitä sinulle on tapahtunut? Näytät kamalalta" Daniel sanoi tarkastellen Sepeä, joka oli pahasti rähjääntynyt ja hieman haavoittunut.
"Pöllin Voldun moottoriveneen ja törmäsin sillä satamaan. En oikein hallinnut sitä" Sepe sanoi.

"Oletko kunnossa?" Sieppeli kysyi.
"Kyllä uskoisin" Gustaffsson sanoi haukotellen.
"Mitä sinulle oikein tapahtui?" Sieppeli kysyi. Gustaffsson epäröi. Viitsisikö hän kertoa muille Joka miekkaan tarttuu, miekkaan hukkuu-kohtauksestaan?
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ke Syys 05, 2007 4:58

"Ei mitään ihmeellistä. Olen vain rasittunut kaikesta", Gustaffsson sanoi. Sieppeli näytti epäilevältä, mutta antoi asian olla. Sitten käytävästä kuului kirkaisu ja Sieppeli ryntäsi ovelle. Ovi lennähti auki ja Siilinpiikin ruumis lennähti sisään hehkuaen aavemaista valoa. Joka miekkaan tarttuu, se miekkaan hukkuu alkoi taas soimaan Gustaffssonin päässä. Siepepli kirkaisi.
"Kosto!" huusi Siilinpiikin ruumis ja tarrasi kaksin käsin Gustaffssonin kurkkuun.

"Aijai! Pitäisikö ostaa vielä yhdet ballerinat!" Omppuli mietti kenkäkaupassa, samalla kun Daniel jutteli Sepen kanssa.

"Ne ovat todella komeita!" kikattivat Nimue ja Sooda yhteen ääneen kun he vilkuilivat salaa italialaisia.
"Varsinkin tuo toinen. Hän on minun!" Sooda varasi.
"Minä otan tuon toisen. Nimuelle riittää se Weasley", Gertsi sanoi. Nimue punehtui ja sopersi jotain epämääräistä.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Syys 05, 2007 4:58

Väliaika tiedot Pullonpyörityksen MM-kisoista!
Tunnelma tiivistyy. Moni on todennut tehtävän tai totuuden mahdottomaksi kertoa. Enää kymmenen maan edustajat ovat jäljellä. Englanti, Italia, Suomi, USA, Ganada, Norja, Kiina, Thaimaa, Kreikka ja Espanja taistelevat voitosta. Englannin edustajan tehtävät ovat olleet omaa luokkaansa. Myöskin hänen totuusensa ovat olleet pahimasta päästä. Yleisö odottaa jännittyneenä kun pullo pyörii. Tällä kertaa se osuu... Usaan! Ganadan pyöritys osui naapurimaahan. Ja totuus kajahtaa kovana läpi areenan. Ganada miettii. Oijoi, tuo ilme ei tiedä hyvää..
"Mitä mieltä olet presidentistänne?" Oijoi, paha kysymys. Kilpailijat taitavat tietää, että Usan Presidentti katselee parhaimmillaan kilpailua. Vilkutetaan kaikki hänelle. Noiin.. Ja Usa miettii.. Miettii.. Miettiiii.. Mitäs nyt? Usan kilpailia pyörtyy! Kysymys oli liian kova pala purtavaksi. Usa on poissa pelistä! Nyt hänen tuuraajansa tulee pyöräyttämään viimeisen kerran ja pullon osoittaa....

Omppuli kuuli kaupan radiosta. Hän oli jumittunut kuuntelemaan lähetystä.
"Omppuuliii, tule jo!" Daniel huusi. Omppuli ei ollut kuulevinaan. Hän jäi kuuntelemaan kun pullon suu osoitti Englannin edustajaa.

Ja Englanti valitsee tehtävän. Millaisen iljettevän, kammottavan tehtävän Usa keksii.
"Hauku Tiedät-kai-ketä haisevaksi luuseriksi." Oijoi.. Tämä on paha.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ke Syys 05, 2007 5:45

"Missä pirussa se Omppulikin viipyy?" Daniel ihmetteli ja palasi liikkeeseen. Omppuli kuunteli pullonpyörityksen MM-kisoja.
"Hei Omppuli, mennään" Daniel sanoi. Omppuli hätkähti.
"Anteeksi" hän sanoi nolona samalla kun radiosta kuului juontajan ääni.

Ja näyttää siltä että englanti johtaa kisaa! Englannin edustaja Don Taledro on ilmiömäinen pullonpyörittäjä...

"Mennään" Omppuli sanoi ja he lähtivät liikkeestä Sepen kanssa.

Gustaffsson kähisi ja yritti irrottaa Siilinpiikin käsiä kurkustaan. Sieppeli kaivoi taikasauvansa esiin.
"Tainnutu!" hän huusi. Taialla ei ollut mitään vaikutusta. Siilinpiikin hohtava ruumis nosti Gustaffssonia kurkusta ilmaan.
"Irtijo!" Sieppeli huudahti. Nyt Siilinpiikki, tai oikeastaan hänen ruumiinsa, tiputti Gustaffssonin maahan haukkomaan henkeään.
"Kosto" se kähisi taas ja kaivoi vyöltään pitkän tikarin. Välittämättä Sieppelistä se hyppäsi kohti Gustaffssonia.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Syys 05, 2007 5:57

[off] anteeksi kun offaan, en ehdi kirjoittamaan, mutta kun kuitenki olen yhtenä tämän osaston modetaattoreista, haluaisin muistuttaa siitä kymmenen lauseen vähimmäis pituudesta, minkä joku oli täällä unohtanut, että muistetaanpas se jooko? :) [off]
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » To Syys 06, 2007 1:55

Voldemort lehahti punaiseksi kun kuuli juontajan kehut, mutta nyt oli tosi kyseessä. Hänen täytyisi voittaa MM-kisat. Voldemort otti juomapullosta kulauksen monijuomalientä ja melkein pärskäytti sen suustaan.
"Englanti pärjäsi hyvin tiukasta tehtävästä ja nyt pullo pyöriiiii... ja se osuu Suomeen!" Juontaja juonsi.
Suomalainen katsoi Voldemorttia varuillaan.
"Totuus vai tehtävä?" Voldemort virnisti pahantahtoisesti.
"Tehtävä." Suomalainen vastasi.

Viistokujalla kaikki olivat tulleet ostoksineen torille.
"Sepe!" Nat kiljaisi ja tuli tämän luokse, "Pääsitkö sä karkuun?"
"Juup." Sepe vastasi.
"Hän sai kadonneet hinyrkit takaisin." Daniel kertoi.
Joukosta kuului tyytyväistä muminaa.
"Meidän täytyy mennä Gustaffssonin ja Sieppelin luokse kertomaan." Sooda sanoi.
"Olen samaa mieltä." Omppuli sanoi.
KuvaKuvaKuvaKuva KuvaKuva
Siilinpiikki
Sieni

EdellinenSeuraava

Paluu Jatkotarina-arkisto