Keskustelua jatkotarinoista

Minä aloitan, sinä jatkat, ja yllättäen minä kirjoitan uudelleen.

ViestiKirjoittaja Zenzibar » To Tammi 03, 2008 11:08

Janne Kataja jr kirjoitti:
Zenzibar kirjoitti:[Älä ny Sepe, tämähän on ihan tavallista Luhuiset vs. kaikki muut sotimista ]

En menisi sanomaan, että tavallista. Neljäs luokkalaiset kiduttavat ja yrittävät tappaa toisiaan. Nelosluokkalaiseista ei ole kidutamaan. Tuo ei ole tavallista tappelua, vaan selkeää sotaa. Yritetään vahingoittaa toista niin paljon kuin vain mahdollista. Koko valitukseni pointti on se, että vaikuttaa siltä, että hahmomme ovat yksinkertaisesti tyhmiä. Olen saanut jo tarpeekseni tyhmän leimasta joten yritän luopua koko tappams-kiduttamis-kosto jutusta. Jos nyt on tärkeää koko ajan kostaa niin kostakaa hellemmin. Jotta ei oltaisi kokoajan marssimassa sotaan. Ajattelen vain jatkiksen parasta. Se toistaa itseään sillä yhtenään vain kostetaan. Kostokostokostokostokostokostokostokostokostokosto...jne.

Ymmärrän ponttisi Sepe. En kuitenkaan osaa lopettaa tuota, jotenkin se elävöittää tätä jatkista. Lisäksi, kun se Voldunkin valtakausi on alkamassa, niin uskaltaisin väittää, että silloin juuri Luihuiset kiduttivat toisiaan ja muita, koska halusivat tehdä Pimeyden Lordiin vaikutuksen. Ainakin osa heistä halusi...
Itsekin yritän Jatkiksen parasta ajatella, mutta mielipiteitä on monia...

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sepe » Pe Tammi 04, 2008 4:07

Zenzibar kirjoitti:
Janne Kataja jr kirjoitti:
Zenzibar kirjoitti:[Älä ny Sepe, tämähän on ihan tavallista Luhuiset vs. kaikki muut sotimista ]

En menisi sanomaan, että tavallista. Neljäs luokkalaiset kiduttavat ja yrittävät tappaa toisiaan. Nelosluokkalaiseista ei ole kidutamaan. Tuo ei ole tavallista tappelua, vaan selkeää sotaa. Yritetään vahingoittaa toista niin paljon kuin vain mahdollista. Koko valitukseni pointti on se, että vaikuttaa siltä, että hahmomme ovat yksinkertaisesti tyhmiä. Olen saanut jo tarpeekseni tyhmän leimasta joten yritän luopua koko tappams-kiduttamis-kosto jutusta. Jos nyt on tärkeää koko ajan kostaa niin kostakaa hellemmin. Jotta ei oltaisi kokoajan marssimassa sotaan. Ajattelen vain jatkiksen parasta. Se toistaa itseään sillä yhtenään vain kostetaan. Kostokostokostokostokostokostokostokostokostokosto...jne.

Ymmärrän ponttisi Sepe. En kuitenkaan osaa lopettaa tuota, jotenkin se elävöittää tätä jatkista. Lisäksi, kun se Voldunkin valtakausi on alkamassa, niin uskaltaisin väittää, että silloin juuri Luihuiset kiduttivat toisiaan ja muita, koska halusivat tehdä Pimeyden Lordiin vaikutuksen. Ainakin osa heistä halusi...
Itsekin yritän Jatkiksen parasta ajatella, mutta mielipiteitä on monia...

-Z

Juu, kyllä minä ymmärrän, että se on hauskaa jnejne, mutta se alkaa tosissaan mennä vähän yli.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Pe Tammi 04, 2008 4:32

Sepe, valitettavasti sinä olet juonut tuliviskiä

Sepe istuskeli yhä pihalla järven rannassa autuaan tietämättä kellonajoista. Hän oli löytänyt siivouskomerosta kolme pulloa tuliviskiä, tosin hiukan vanhahkoa mutta sitäkin tujumpaa. Lopulta hän päätti mennä nukkumaan ja hän työnsi päänsä järveen ja ravisti sitä hiukan. Sitten hän kuuli ääniä.
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Pe Tammi 04, 2008 4:40

Mistäs sinä tiedät joinko minä niitä? Tämä hahmo ei ole kitannut alkoholia, ettäs tiedätte!!! Urheilijat eivät vedä alkoholia (ainakaan noin nuorina) eivätkä polta tupakkaa.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Nat » Pe Tammi 04, 2008 10:23

HP-jatkis on saanut uusia ulottuvuuksia taas kerran ja vauhdilla. Aamen Sepe-ei alkoholistille jos se nyt pitää paikkaansa että on urheilija: D
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Tammi 04, 2008 10:32

Sieppeli: Kyselit tuossa yhdessä jatkossasi, että haluaako joku meistä huispaamaan ja minä olen valmiina etsijäksi.. x) Mikäli kohtalo sallii.... (:P)

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja sooda » La Tammi 05, 2008 9:37

Ketkä Korpinkynnet tulevat huispausjoukkueesseen? Minä ainakin haluan jahtaajaksi.
On asioita, joita ei voi kokea yhdessä ilman, että rupeaa pitämään toisistaan, ja mahtavan vuorenpeikon kumauttaminen tajuttomaksi kuuluu niihin.
sooda
Sieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Su Tammi 06, 2008 1:53

Korpinkynsien asiat eivät minua koske.

Mutta sanon että puuskupuhien joukkueessa tahtoisin olla lyöjä.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja gertsi » Su Tammi 06, 2008 4:26

Niin tosiaan sieppeli kyseli huispauspaikoista. Haluaisin olla lyöjä tai jahtaaja.
gertsi
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Su Tammi 06, 2008 4:39

Meikäläinen kyllä joinaa Korpinkynsien huippaus, tai mikä huispaus onkaan, tiimiin!
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Su Tammi 06, 2008 7:59

Minulla on paha aavistus että koko jatkotarina menee tyystin sekaisin tuon huispauksen takia. Toiset osapuolet kokevat vääryytenä että toiset kirjoittavat itsensä voittamaan ja kirjoittavat koko jutun uneksi tms. vastaavaksi ja sitten alkaa taas koston kierteet...
Okei, olen hiljaa.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Tammi 06, 2008 8:09

Sovitaanko niin, että jos joku kirjoittaa toisen joukkueen voittamaan, sitä ei saa laittaa uneksi? Ja sitten semmonen sääntö, että ei saa kirjoittaa vaan kolmeen viestiinsä, että (esimerkki):

Luihuiset vastaan Puuskupuhit
(plääplääplää)
Luihiuset voitti!

Luihuiset vastaan Rohkelikot
(plääplääplää)
Luihuiset voitti

Luihuiset vastaan Korpinkynnet
(plääplääplää)
Luihuiset voitti (taas!)
nähnäh näää!

----

Ettei tollasii jookosta? ELi minä en saa kirjoittaa kolmea viestiä ja laittaa kaikkiin yhen ottelun ja meidät voittaan... :D (siis sovitaanko näin oi suuri Gusti?)

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Tammi 06, 2008 8:13

Tämä kosto juttu on itseasiassa nyt sama juttu kuin viimeksi pyhä mungo. Eli sitä on liikaa. Nyt joku kehittäkää jokin kunnon juoni tuohon tai jotain. Kukaan ei vaittänyt etteikö tietotaitokisajuttumikähääoli olisi ollut tyhmä tai epätoimiva, siinäkin tuli heti kosto mieleen. Kunnon hässäkkä sinne voitaisiin laittaa tai jotkut voitaisiin kaapata ja sitten toiset tuvat tarvii toistensa apua jnejne... Esimerkiksi rakas ennustamisen opettaja professori Hector Stig (oliko se noin?) ja sitten Sepe tahtoo erittäin kiivaasti sen pelastettua ja sitten korpinkynnet tarvii muiden tupien apua siinä ja sitten menoks ;D Nyt meillä on juoni valmiina.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Tammi 06, 2008 8:16

Tuo Sipin idea oli hyvä, mutta tuo juoni kuulostaa likaa vanhalta jatkikselta. Siis tuo tupien voimien yhdistämis homma ja sieppaus sun muu... Siitä syntyisi taas samanlaista kuin edellisestä....

-Z

p.s. mun mielipide
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Tammi 06, 2008 8:22

Niin, valitettavasti tekee mitä vain niin siitä tulee samanlainen mitä edellisestä.. Paitsi meillä ei ole tällä hetkellä minkäänlaista pahista, eikä sen sieppaajan tarvitse olla kukaan "paha", onhan voinut käydä niinkin että professori lähti lomalle tai jotain. Mutta kunhan pidettäisiin vain hahmojen persoonallisuudet normaalina eikä muuteta niitä alkuperäisestä kamalasti, siitä ei tule samanlaista. Viimeksihän lopulta saattoi kirjoittaa kenet vain tekemään mitä vain, mutta nyt ollaan luokiteltu jo hyvät, pahay, rohkeat ja ujot, ei niitä tarvitse enää muuttaa tylsiksi "ei mulla oo persoonallisuutta" hahmoiksi. Ymmärsiks kukaan?
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Su Tammi 06, 2008 8:58

Voi meidän jatkotarinaa! Olen itse miettinyt sitä että mitä kaikki kirjoittaa. Otetaan pari esimerkkiä: Gustaffsson tekee aina kaikenlaisia tapaturmia ja sellaisia. Hommasi porukkaa Mungoon todella paljon ja koska Gustaffsson on ylläpitäjä eli pomo niin kaikki tavallaan myötäilivät häntä. Tulee mieleen oudosti kuolonsyöjät xD. No kirjoittahaan Gustaffssonkin vähän kaikkea.
Minä kirjoitan vähän kaikenlaista. Joskus romantiikkaa, seikkailua, toimintaa jne. Yritän vähän aina nostaa omaa hahmoani ja pysynkin aika hyvin mukana, vaikka joskus pidänkin aika suuria taukoja.
Sepe kirjoittelee vähän nopeatempoisia jatkoja. Hän yrittää saada omia halujaan jatkikseen ja yrittää pitää sen itsellensä suotuisena.

Olisin ottanut esimerkkejä muistakin, mutta pääsen koneelle vasta perjantaina. Luulen että siihen mennessä on huispaus-otteluitakin pelattu. Olen vasta vähän aikaa sitten alkanut kannattaa Puuskupuheja ja ottanut selvää miten se tupa ajattelee ja olen huomannut että tämä tupa ei ole mikään surkimus tupa vaan tasavertoinen muiden kanssa, sillä varmasti se on voittanut tupamestaruuden ja huispauspokaalin ainakin joskus.

Mennäänpäs nyt siihen asiaan. Jos joku ehtii kirjoittamaan jo huispausotteluista niin toivoisin että Puuskupuh voittaisi kerran luihuiset. Siinäpä minun toiveeni, mutta tuskinpa se toteutuu. Sen verran luihuiset hehkuttavat tässä omaa tupaansa.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Su Tammi 06, 2008 10:53

Huispaus otteluithan eivät tule yhtenä suppuna vaan ensimmäiset ottelut pelataan ainakin kirjoissa vasta marraskuussa. Voimmehamme järjestää ns. Etuaika pelit, mutta kunhan kaikki ei tule samassa supussa. Juttuhan menee niin, että joka tupa ottelee jokaista vastaan kerran. Lopuksi katsotaan kuka oli paras. Professori (the) stig voi ajella vaikka Lamborghiinillä ympäri koulua. Muulla ei ole väliä. Pistäkää, sitten niihin otteluihin rehelliset tilanteet ja tilastot sun muut. Toivoisin, että ensimmäiset pelit pelattaisiin syksyllä. Seuraava kierros joululomien jälkeen ja viimeinen ratkaiseva kierros keväällä. Kouluvuoden viimeisenä päivänä pidetään suuri finaali jossa kaksi kärki tiimiä ottavat mittaa. Siitä tulisi sellainen, että useampi henkilö kirjoittaa jatkoja missä ottelu etenee. Teimpä moiset suunnitelmat huispausta ajatellen. Saas nähä kelpaako kellekkään.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ma Tammi 07, 2008 7:13

Itse asiassa juttu ei mene tietääkseni niin että joka tupa pelaa jokaista vastaan kerran. Vai meneekö? Eikös se mene että
Rohkelikko vs. Luihuinen
Edellisen voittaja vs. Puuskupuh
Edellisen voittaja vs. Korpinkynsi
Edellisen voittaja vs. ensimmäisen häviäjä
Edellisen voittaja vs. toisen häviäjä

Vai miten se menee, joku kunnon HP-fanittaja voisi kertoa.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ma Tammi 07, 2008 8:14

No kirjoissa ainakin Rohkelikko ottelee joka tupaa vastaan kerran. En minä siitä systeemistä sen enempää tiedä. Yleensä se menee niin, että Rohkelikko ottelee ensin Luihuista vastaan, sitten Puuskupuhia ja sitten Korpinkynttä. En ole täysin varma, mutta kuitenkaan ei oteta kaikkia pelejä yhdessä supussa.

//Gustaffsson!! En minä ole mikäään raivo pelle urheilussa!!! Rehti peli siinä kaikki! Jumantsuka, kun taas meikäläistä hakataan maanrakoon. Tyypillistä...
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Nat » Ke Tammi 09, 2008 3:51

Nonii, haluisin pelata huispauksessa hmm... pitäjänä: D Ääh nytkö te jo pohditte mihin jatkis on menossa? Vastahan se aloitettiin hyvät ihmiset... Ei herran juma. Pohtikaa niitä myöhemmin ja keskitytään nyt vaan aloittamaan tämä koulu ja yritetään olla tappamatta toisiamme: ) Se ois niinku mun mielipide... Tänään ostan parit kynät ja pääsen taas rakkaan sarjakuvan pariin: ) Zenzillä on vaan pää ja toisen käden viiva, hahaa... Tuli mieleen että tänään meillä koulussa oli muikkuja( Omituinen puheenaihe) No olkaa huomiseen mennessä ihmisiksi ja olkaa nyt tekemättä mitään radikaaleja päätöksiä näin jatkiksen alussa... Kohta ollaan jo lopettelemassa jatkista tätä menoa. Nonii nyt lähen näyttelemää ja minuutin päästä loppuu tän kirjaston koneen aika. Heijasn : D
Nat
Logotaiteilija

EdellinenSeuraava

Paluu Jatkotarinat