[Anteeksi nyt vain, mutta minä inhoan, inhoan Lost-sarjaa. Mutta jos ei noudateta ihan tarkalleen sitä juonta - *toiveikas ilme* -,sillä olen katsonut vain ensimmäisen tuontokauden jaksoja enkä läheskään kaikkia niitäkään. Osallistun silti.

]
Gustaffsson katsoi ylös ja näki puussa varsin pelästyneen nuoren naisen.
"Oho. Miten sinä sinne olet päässyt?" Gustaffsson kysyi. Naisen pelästynyt ilme muuttui ivalliseksi.
"Kun lentokone putoaa, on vähän vaikea hallita minne lentää itse joten älä ihmettele siinä vaan auta minut alas!" nainen kuulosti jo hysteeriseltä.
"Okei, okei. Hyppää niin otan sinut kiinni", Gustaffsson sanoi hieman hymyillen. Nainen katsoi häntä tyrmistyneenä.
"Anteeksi mitä? Minäkö hyppäisin? Taittaisin niskani!" nainen ulvahti kauhuissaan.
"Jos haluat päästä alas niin sinun kannattaisi hypätä", Gustaffsson sanoi jo ärtyneenä. Nainen huomasi tämän ja kiirehti vastaamaan.
"Siis... Totta kai minä aion hypätä, mutta otathan varmasti kiinni?" nainen kysyi huolestuneena. Gustaffsson nyökkäsi. Nainen sulki silmänsä ja hyppäsi. Gustaffsson koppasi hänet nopeasti kiinni ja laski hänet sitten maahan. Nainen avasi silmänsä ja näytti suunnattoman helpottuneelta.
"Kuka sinä olet?" Gustaffsson kysyi.
"Minä olen Omppuli", Omppuli esittäytyi.
"Minä Gustaffsson", Gustaffsson esitteli itsensä.
"Hauska tutustua. Minun eräs ystävänikin oli matkassani, mutta en tiedä missä hän on", Omppuli sanoi pienellä äänellä ja tähyili joka suuntaan.
"Hei auttakaa minua!" kuului jostain uusi ääni.