Blogit

Super Mario, Counter-strike ja kaikki muut pelit, niistä voit keskustella täällä.

Blogit

ViestiKirjoittaja Kira » Ma Syys 24, 2007 4:53

Hyvä idea Meenai! Keskustelua siis blogeista; kirjoitatko vuodatus.nettiin, blogitus.nettiin, livejournaliin vai kenties jonnekin aivan muualle? :--)

Livejournal
Vuodatus.net
Blogitus.net
Viimeksi muokannut Kira päivämäärä To Tammi 17, 2008 2:08, muokattu yhteensä 1 kerran
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Daniel » Ma Syys 24, 2007 8:32

o/ min. Kaikki merkinnät ovat itselläni julkisia ja kirjoitan sinne vähän silloin tällöin, milloin siltä tuntuu. Mitään kovin henkilökohtaista sieltä on turha lähteä etsimään, vaan siellä on perus lollausta, angstausta ja muuten vaan kerrontaa, kuvia, miittijuttuja ym.

Ja sitten itsekin olen ihan koukuttunut joihinkin livejournaleihin. Aina pakko käydä katsomassa onko joillekin tullut uusia merkintöjä.
Daniel

ViestiKirjoittaja Moondancer » Su Joulu 30, 2007 7:32

Julkisia merkintöjä löytyy täältäkin! Tykkään stalkata muiden elämää jotennn... Kyttäilen melko runsaasti toisten journaleita. En monesti kommentoi, koska en keksi mitään sanottavaa. Huonoa. Itse tykkään saada kommentteja. Kirjoitan silloin kuin kirjoitan ja minulla oli todella mahti tauko tuossa vähän aikaa sitten. Kirjoittelen siitä mitä on tapahtunut, millä mielellä olen ja niin edelleen. Ja tietysti siitä, keitä on käynyt kylässä. x)

~Moondancer (ammattistalkkeri)
Moondancer

ViestiKirjoittaja Meenai » La Tammi 12, 2008 2:52

Minä en käytä Livejournalia, mutta Vuodatuksessa minulla on oma blogi. Molemmathan ovat tavallaan samaan tarkoitukseen, joten eikö tämä keskustelu voisi käsitellä blogeja yleensä, ei pelkkää Livejournalia?
Meenai
Sieni

Paikkakunta: Jossain missä vesi ympäröi kaupungin ja jonka päälle pilvet kokoontuvat vuosikokousta pitämään

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » La Tammi 12, 2008 5:17

Meenai kirjoitti:Minä en käytä Livejournalia, mutta Vuodatuksessa minulla on oma blogi. Molemmathan ovat tavallaan samaan tarkoitukseen, joten eikö tämä keskustelu voisi käsitellä blogeja yleensä, ei pelkkää Livejournalia?

Nojaa, onhan eri foorumitkin usein todella erilaisia. Logiikallasi voisin tehdä aiheen "Vuotis" joka käsittelee tarvehuonetta koska molemmathan ovat foorumeita joten se on ihan sama puhutaanko vuotiksesta vai tarvehuoneesta..?
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Meenai » Ti Tammi 15, 2008 5:20

Suospurgu kirjoitti:
Meenai kirjoitti:Minä en käytä Livejournalia, mutta Vuodatuksessa minulla on oma blogi. Molemmathan ovat tavallaan samaan tarkoitukseen, joten eikö tämä keskustelu voisi käsitellä blogeja yleensä, ei pelkkää Livejournalia?

Nojaa, onhan eri foorumitkin usein todella erilaisia. Logiikallasi voisin tehdä aiheen "Vuotis" joka käsittelee tarvehuonetta koska molemmathan ovat foorumeita joten se on ihan sama puhutaanko vuotiksesta vai tarvehuoneesta..?

En ihan sitä tarkoittanut :) En tarkoittanut minkään erityisen sivuston blogeja vaan blogeja yleensäkin :)
Meenai
Sieni

Paikkakunta: Jossain missä vesi ympäröi kaupungin ja jonka päälle pilvet kokoontuvat vuosikokousta pitämään

ViestiKirjoittaja Kira » To Tammi 17, 2008 2:08

Hihii muokkasin hieman. :]
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » To Tammi 17, 2008 2:14

Minulla oli jokin blogi, mutta se niinkus lopahti. En kirjottanut sinne juurikaan järkevää tekstiä. Ystäväkirjojakin löytyy sata, kun olen yrittänyt tehdä aina uuden. Paras niistä on kuitenkin se aito ja alkuperäinen: Mummon kirja. Muista en juurikaan piittaa...
Raimo
Sepe
Sieni

Paluu Internet, PC ja pelit