Keskustelua jatkotarinoista

Minä aloitan, sinä jatkat, ja yllättäen minä kirjoitan uudelleen.

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ke Tammi 09, 2008 5:38

Tätä minä tarkoitin että huispauksesta kirjoitetaan epäreilusti.

Aivankuin he eivät olisi nauraneet hänen luudallensakkin, se oli maailman ensimmäinen luutamerkki, joka sai nimeensä väärän vuosiluvun.

Muutan muuten tuon luudan vuosiluvun sitten 1975:seksi jos kerran tuli liian uusi luuta.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Tammi 09, 2008 5:48

Ei tarvitse, kyllä se voi olla kasivitonenkin, luudan merkillä ei ole mitään väliä, se on se vauhti mikä määrää ;D
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ke Tammi 09, 2008 5:56

Se ei nyt ollut aivan se pointti jota tarkoitin, vaan se että kirjoitit Sepen luudan olemaan maailman ensimmäinen luutamerkki. Ja ensimmäiset luudat tuskin ovat kovinkaan nopeita.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Tammi 09, 2008 6:02

Eikun siis ensimmäinen luutamerkki mikä otti ton numerojutun käyttöönsä, siis toi vuosiluku hommeli. Eli sehän saattaa olla aika uusikin.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ke Tammi 09, 2008 7:28

Ja minua taas ärsyttää se, että minusta tehdään hahmo joka vaikuttaa hullulta ja seonneelta aivan ilmanb minun tahtoani. Meikäläinenhän vain tuulettaisi kerran jotenkin viskomalla nyrkkiä ilmaan. Oikeasti tuo ärsyttää.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Tammi 09, 2008 7:35

On varmastikin aika ilkeää, jos vastoin tahtoaan tehdään henkilöstä joku ihme friikki. Kyllä minuakin suututtaisi, jos minusta tehtäisiin yhtäkkiä pehmo, tai vaikka pinkkiin pukeutuva Dumblen lemmikki. Ei ei ei... Yritetään kunnioittaa toisten tekemiä hahmoja, ja pysyä niissä. Tehtyä ei varmaankaan saa tekemättömäksi, mutta tästä lähtien ainakin. Ymmärrän täysin Sepeä ja jos ajattelette asiaa, niin varmasti tekin ymmärrätte. (En syytä ketään mistään, sanoin tämän vain näin yleisesti.)

Sitten, mihinkäs se katosi se kolmivelhoturnajaisten tapainen juttu, vai mikäs se olikaan? Se joku taistelukilpailu tai joku? Unohtuiko se vain minulta, (muistn sen nimittäin vasta äsken) vai myöntääkö joku muukin unohtaneensa sen? o.O Mitä mieltä olette, pitääkö asiasta äänestää, jos joku siihen juttuun haluaa, vai haluaako joku unohtaa koko homman? Minusta idea olisi loistava, ja poikkeaisi entisestä jatkiksesta.

-Z, joka on puhunut luultavasti eniten koko Hp jatkis keskustelun historiassa (niin tämän kuin niiden vanhojenkin). Siis, itseltäni eniten, on joku teistä saattanut enemmän kirjoittaa mutta mulle tää oli pisin.. :P

muoks// Ai juu, unohdin sanoa! Minusta saa vapaasti tehdä ties minkälaisen friikin - no olen jo valmiiksi - kunhan EI MISSÄÄN NIMESSÄ pue minua pinkkiin ja tee minusta dumblen kannattajaa ja Voldun vihaajaa, tai muuta sellaista, you know. Mutta saan olla vaikka sukkien haistelija, jos se teitä miellyttää, kunhan se ei muuta sitä tosi asiaa, että Zenzibar on pa-ha! (Ellen minä toisin ilmoita.. xD)
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Nat » Pe Tammi 11, 2008 1:44

Joop, oon sepen ja zenzin kanssa samaa mieltä tuosta hahmojen luonne jututsta vai miksikä sitä nyt kutsuisikaan... Huva huva, kukaan ei ole kuollut ainakaan vielä ja maassa on toistaiseksi rauha ja kaikilla on "hyvä tahto" (sieppeli on ainakin poikkeus: D) Olen ilkeä, muhahaa...
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ma Tammi 14, 2008 5:08

ööh... eikö ole aika outoa, että nuo oppilaat uskaltaa sanoa voldun nimen ääneen? Tai siis, no omppu uskalsi, mutta se nyt on mukamas muutenki sillee erikoinen, mutta menee vähän yli, jos KAIKKI uskaltaa sanoa sen nimen... ja pliis, älkää paljastako dumlelle mun ja sipin osuutta, koska sitten me joudutaan maanpakoon, eikä tässä ole meidänosalta mitään hauskaa kirjottaa, jos ei voida olla tylypahkassa... : /

Maah, mahtava jatkis, tuo uusi HP, mutta nyt muut ovat jääneet hieman taka-alalle... menenkin tästä kirjoittamaan johonkin niistä.. ehkä... :P

-Z

muoks// jaaha, gusti ehtikin jo paljastaa meidät dumlelle.... harmi...
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Tammi 14, 2008 5:28

Hei, se joka kirjoittaa joskus jotain kun Dumbledoren ja Voldun taistelu päättyy; Laittaa mun hahmon esittämään komennettua sillä minustakaan ei todellakaan olisi kiva saada potkuja koulusta tai jotain muuta.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ma Tammi 14, 2008 6:09

No joo täytyy myöntää että minusta tuli liian erikoinen, mutta taidan muuttaa sen sillä tavalla että olen pahalla tavalla erikoinen. Kärsin vaikka jostain vakavasta sairaudesta. Joo se olisi aika hyvä. Taidanpas kirjoittaa seuraavaksi.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ma Tammi 14, 2008 8:00

No tuohon ikaan ei tainnut kovin moni mistään Volduista edes tietää. Juurikaan. Jatkiksessa nyt vain jostain syystä kaikki tiettää.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ma Tammi 14, 2008 8:03

Joku sieppeli pah. Ei osaa mitään huippu loitsuja pah. Ilmeisesti Gustaffsson vain nukahti tuossa pah.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Tammi 14, 2008 8:17

Jatkis on jatkis, me ei mennä Potterin mallin mukaan, ja hei sä laitoit toisen viestis kolmen minuutin jälkeen, etkö vieläkään tiedä missä muokkaa nappula on?
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ma Tammi 14, 2008 8:22

Janne Kataja jr kirjoitti:No tuohon ikaan ei tainnut kovin moni mistään Volduista edes tietää. Juurikaan. Jatkiksessa nyt vain jostain syystä kaikki tiettää.

Kyllähän kelmien aikaan jo Voldemortista tiedettiin! Totta vissiin! Eikös se ollut jotain yli kymmenen vuotta vallassa, ennen kuin poika-joka-elää astui kuvioihin? Näin minä muistelisin, korjatkaa jos olen väärässä.
Sitäpaitsi, kuten Sipikin sanoi: Mistä lähin jatkis on noudattanut Potterin sääntöjä?

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Sepe » Ma Tammi 14, 2008 8:37

No aivan sama! Tuntuu vain epä Potter-loogiselta. Tiedän missä se muokkaus nappula on. Älä valita, jos et ole edes alueen moderaattori!
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Tammi 15, 2008 5:19

Sepe, ensinnäkin, vastasitko minulle vai Sieppelille? Toiseksi, voi niitä asioita selvittää ystävällisemminkin, eikä tuolla lailla. Ei kannata miettiä, että miksi bannataan vuotiksesta jos käyttäytyy noin.

Hei muutes, perus HP jatkis kysymys, mites on, saako teitä parittaa? xP Mula on joku kausi menossa ja haluan tehdä mitä omituisimpia parituksia, mutta tietenkään en ilman lupaanne ^^

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Sepe » Ti Tammi 15, 2008 5:22

Zenzibar kirjoitti:Sepe, ensinnäkin, vastasitko minulle vai Sieppelille? Toiseksi, voi niitä asioita selvittää ystävällisemminkin, eikä tuolla lailla. Ei kannata miettiä, että miksi bannataan vuotiksesta jos käyttäytyy noin.

Puhuin osittain sinulle ja osittain Sieppelille. Meni vain lopultakin hermot tuohon ärsyttävään paskaa jauhavaan sieppeliin. Sorry!
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Tammi 15, 2008 5:23

//Sepe samoin ;D

Olen jo sanonut aikaisemmin mielipiteeni, minua EI saa parittaa. Lupaan tehdä jotain erittäin ilkeää sen jatkis hahmolle jos parittaa mut :twisted:
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Tammi 15, 2008 6:13

Hahaa! Eli sinut saa parittaa, mutta sinä vain teet silloin jotain kamalaa niinkö? Arvaa kahdesti haittaako minua, vaikka hait söisivät minut! Kunhan mie vain en kuole.. xxD

hehee.. kiähkiäh... Mitenköhän Sipin ja hmm... hmm.... mietitääns... hmm... hitto, meillä on liian vähän poikia täällä!.. murh.. no kyllä mie jotain keksin.. xD

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja gertsi » Ti Tammi 15, 2008 6:18

Mua saa parittaa. =) Koitin viime jatkossani lisätä yhden pojan mukaan, mutta kukaan ei sitä huomionut. No jaa voihan sen vieläkin ottaa mukaan.
gertsi
Sieni

EdellinenSeuraava

Paluu Jatkotarinat