Angst

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

ViestiKirjoittaja Sepe » Ti Tammi 08, 2008 8:05

kirja kirjoitti:Tänään oli jääkiekkoa liikunnantunneilla :x Ei sovi minulle. Sekajoukkueet, sekä tytöt että pojat pelasivat. Mutta oliko pakko taklata minua niin paljon, vaikka olenkin näin pieni?
Jos se jotakuta kiinnostaa, n. 150 cm ja 30 kg...

Jalat aivan väsyneinä ko. tunneista.
~kirja

Jääkiekkohan on kiva laji. Yksinkertaisten miesten yksinkertainen laji.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Ke Tammi 09, 2008 8:26

Janne Kataja jr kirjoitti:Jääkiekkohan on kiva laji. Yksinkertaisten miesten yksinkertainen laji.

On se kivaa myös, mutta jos olisin noin heiveröinen kuin kirja niin en välttämättä pitäisi niin fyysisestä lajista.
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Pe Tammi 11, 2008 12:55

Lumi tuli, lumi suli ja sokerina pohjalla Ässät hävisi. Löysin peli jonka olen ikinä nähnyt. Onneksi ehti edes hiihtämään, ennen kuin tämä lumi mennä ja suli.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Nat » Pe Tammi 11, 2008 1:29

Kengät märät ja kotona vuorellinen kiireisiä asioita hoidettavana, en selviä!!!! Varautukaa hautajaisiini...
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja kirja » Su Tammi 13, 2008 10:05

Vettä keskellä tammikuuta :shock:
Kylän juonittelupelini erikoishahmolla päättyi kuolemaan 1. yönä :shock:
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » La Tammi 19, 2008 6:24

Päivän tunnelmaa voi kuvata kahdella sanalla: Life sucks!
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » La Tammi 19, 2008 7:08

Mahtava tammikuu. Sataa vetistä räntää, mutta tuuli on julmetun kylmä. Tulisi jo kesä, nyt tekee mieli vaeltamaan.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » La Tammi 19, 2008 7:18

bout koko päivä himassa koodaamassa, veljet alkoi tappelemaan boxin ääressä = boxikielto koko veljessarjalle. Kiittimo vaan.
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Nat » La Tammi 19, 2008 9:17

Ihan hitonmoine angst päällä, kaikki ahdistaa ja ajatukset kiertää kehää. Mun pitää mennä hoitoo ku kohta varmaa saan pahimma luokan masennuksen...
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Pe Tammi 25, 2008 1:01

Puf, te olette kaikki kuolleita. Harvat enää käyvät täällä, eikä kukaan kirjoita jatkiksiin.
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Pe Tammi 25, 2008 2:08

Nickerson lähti Ässistä Ilvekseen. Syynä oli se, että ottelutuloja on liika vähän ja tämän vuoksi rahaa liika vähän. Nickersonin lähdettyä ottelutulot vain vähenevät. Katsokaas, kun Nickerson oli Ässien "Kuningas".

Meinasi tulla jotain rangaistusta tänään koulussa. Oli kauhea sählinki, kun meidän luokkalaiset oli mukamas piirtänyt naapuri luokan pulpetteihin. Kukaan ei meidän luokalta oikeasti ollut piirtänyt mihkään.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » La Tammi 26, 2008 10:16

Janne Kataja jr kirjoitti:Nickerson lähti Ässistä Ilvekseen. Syynä oli se, että ottelutuloja on liika vähän ja tämän vuoksi rahaa liika vähän. Nickersonin lähdettyä ottelutulot vain vähenevät. Katsokaas, kun Nickerson oli Ässien "Kuningas".

Et kai usko tosissasi tuota syytä oikeaksi? :D Oikea syy on se että Hirsimäki saa vähän rahaaa ittelleen.
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Nat » La Tammi 26, 2008 7:42

Meidän mummon ja papan koira Pella kuoli tänä aamuna ja mä järkytyin ihan kauheesti. Itkin melkein koko päivän ja nyt oon kaameen näköne ja on kurja oli:(
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja sooda » Su Tammi 27, 2008 4:57

Vitsi mä ootan kesää. Sais nukkuu pitkään, lokoilla, ottaa aurinkoo, nauraa, syödä jätskii ja uida vaikka koko päivän, mennä kaikkialle helposti pyörällä, liikkua ihan omien halujensa mukaan, kun porukat on töissä poissa tieltä, shoppailla. Ja kaikki tämä hyvässä seurassa ja ilman minkäänlaista koulustressiä. Mutta ei. Aamulla pitää herätä armottoman herätyskellon soittoon, kirskuttaa eteenpäin koulussa, tehdä läksyjä ja rämpiä loskassa. Minnekkään ei pääse juuri niinkuin itse haluisi. Voih.
On asioita, joita ei voi kokea yhdessä ilman, että rupeaa pitämään toisistaan, ja mahtavan vuorenpeikon kumauttaminen tajuttomaksi kuuluu niihin.
sooda
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Su Tammi 27, 2008 6:16

Wuhuu! On lunta aja kaikkea... Nojoo. Olin tänään hiihtämässä ja meno oli aivan onnetonta. "Latu" oli jäässä ja sen jään päällä oli sellaista pehmeää pakkaslunta. Sukset lipsui puolelta toiselle aika pahasti. Muutenkin maasto oli huonossa kunnossa. Yhyy. Ja huomenna olisi kympin päivä, mutta meille tulee jokin nuohooja jo kahdeksalta. MURR! Onneksi koulu alkaa niin on angstaamisen lisäksi jotain tekemistä.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Ke Tammi 30, 2008 4:04

Mä en muista sähköpostin salasannaa.
Mä en muista Finin salasannaa, kysyi uuden ja kirjauduin sisään ja vaihoin salasanan ja unohin sen..
Mä en muista Tarviksen salasannaakaan...

Onneksi ne kirjautuu suoraan sissään.

//Huomenna ruotsin koe... ja perjantaina matikka..
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Tammi 30, 2008 4:19

Äääh... Huomenna enkun koe ja ylihuomenna matikan.., tänään oli ussan koe ja se meni päin pensasta!
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sepe » Su Helmi 03, 2008 7:49

Joo. Voitte jättää lukematta tämän koska tämä viesti sisältää kuitenkin taas jotain turhaa urheilu asiaa. Ketäkiinnostaa??????

Njoo. Onhan se kivaa, kun porukka välillä paskoo päälle, mutta, kun sitä tapahtuu n.päivittäin niin se alkaa jo mennä yli. Porukka on vaan yhä sitämieltä, että minä olen mitätön urheiluhullu jostain stadista, jossa kaikki on suurta blaa, blaa. Ja, jos kerran edes mainitsen, että minua kohdellaan huonommin, kuin muita, niin heti ollaan: "Älä jaksa, mitäs teit ittestäs semmosen pellen." "Krooh..." "Mitä sä taas valitat?" "ZzZzZz..."
Että kiitos.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Helmi 03, 2008 8:25

Masentaa, kun sepe ei ymmärrä meidän pointteja ja ottaa kaiken itteensä. Sitten se suuttuu meille ja kaikilla alkaa noi mesekeskustelut ottaa päähän, kun joka kerta joku suuttuu.

'että sillee'

Ja mie olen kipeä, masentavaa -.-

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Ma Helmi 04, 2008 8:13

Oon kuumessa ekan kerran varmaan pariin vuoteen.
Zenzibar kirjoitti:Masentaa, kun sepe ei ymmärrä meidän pointteja ja ottaa kaiken itteensä.

Jos sun pointti on että sepe on urheiluhullu jostain stadistata niin en minäkään sitä ymmärrä. Ensinnäki, me ei olla lähelläkään mitään hesan keskustaa "jossa kaikki on niin suurta ja mahtavaa". Väittäisin tätä enemmänkin kyläksi tätä kohtaa missä me ollaan, tosin ei tästä kauhean pitkä matka ole esim. jumboon. Ja kai sitä on oikeus sanoa jos tuntee itsensä huonosti kohdelluksi?
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto